Gå til innhold

20 denier strømpebukser som varer lengre enn en bruk?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke 20 denier strømpebukser liker dere? Kjøpte ett par med Sheertex 30 denier strømpebukser fra H&M som har vart flere vask, men de har vært utsolgt en stund og de finnes ikke i 20 denier. 

Anonymkode: 20e69...e98

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med wolford, de går ikke i stykker.

Anonymkode: f89d0...fcb

• Liker 1
Skrevet

Skyll opp strømpebuksene i lunkent vann med litt skyllemiddel i (Og tørk dem!) før bruk evt. bare fukt dem og legg dem i fryseren en stund. Begge deler gjør fibrene "seigere" og gjør at de ikke rakner på langt nær like fort. 

AnonymBruker
Skrevet

Sheertex som de bla. selger på HM skal vare livet ut. Se reklamerer alt. bla klatrere bruker de.

Anonymkode: 4b742...a2a

AnonymBruker
Skrevet

Bruker disse da jeg må ha noen med litt støtte. Men de er også mye mer slitesterke en "vanlige" da de inneholder mer elastan. Er veldig fornøyd med de jeg.

Gus-Stödstrumpbyxor 20 den i gruppen Stödstrumpor / Stödstrumpbyxor hos Gus Textil AB (201640r)

Anonymkode: 7d28f...3ad

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Sheertex som de bla. selger på HM skal vare livet ut. Se reklamerer alt. bla klatrere bruker de.

Anonymkode: 4b742...a2a

Jeg har som nevnt disse strømpene, men de selger kun denier 30 og 40, ikke 20 eller tynnere.

Anonymkode: 20e69...e98

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lærte en gang at man skal strekke strømpebuksa før bruk, dette skulle gjøre at det ikke gikk lett hull. 

Anonymkode: 050fb...db2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...