AnonymBruker Skrevet 27. mai #21 Skrevet 27. mai Er det så rart, da? Jeg har det slik. Reiser gjerne på tur eller aktiviteter med ei venninne, begge med barn på slep. Vi ble kjent gjennom barna og møtes ikke uten dem, men trives i hverandres selskap. Opplever det som et svært uproblematisk og ryddig vennskap. Anonymkode: b8f2e...4d1 3
AnonymBruker Skrevet 27. mai #22 Skrevet 27. mai Skeptisk! Har erfart dette mange ganger i nære relasjoner. Som oftest er mannen i vennskapet tent på kvinnen. Dette er jo sjekket opp i flere sammensverger. Den kvinnelige vennen spør mannen om han vil ha sex, til tross for at en eller begge er i forhold. Mannen takker som regel ja. Anonymkode: 2f698...e94 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai #23 Skrevet 27. mai Så lenge han sier det så er det greit. Anonymkode: a33fe...5b3
AnonymBruker Skrevet 27. mai #24 Skrevet 27. mai Kommer an på type menneske. Eksen hadde litt trøblete personer som hun ofte skrev mld med, drakk kaffe med etc. Angivelig respekterte den ene at hun var i forhold med meg. Helt til jeg så de seksualiserte mld han sendte. Kommer nok alltid til å være skeptisk til gode venner av det motsatte kjønn, også særlig hvis det er ekser / uavklarte flammer etc. Men som sagt, forskjell på om det er ryddige folk, eller folk som har sittet mye i buret og bruker stoff etc. Anonymkode: cbee2...99e
AnonymBruker Skrevet 27. mai #25 Skrevet 27. mai Hadde ikke vært en mann for meg. Anonymkode: 9b990...17f
Snok1 Skrevet 28. mai #26 Skrevet 28. mai AnonymBruker skrev (4 timer siden): Kommer an på type menneske. Eksen hadde litt trøblete personer som hun ofte skrev mld med, drakk kaffe med etc. Angivelig respekterte den ene at hun var i forhold med meg. Helt til jeg så de seksualiserte mld han sendte. Kommer nok alltid til å være skeptisk til gode venner av det motsatte kjønn, også særlig hvis det er ekser / uavklarte flammer etc. Men som sagt, forskjell på om det er ryddige folk, eller folk som har sittet mye i buret og bruker stoff etc. Anonymkode: cbee2...99e Men stolte du på henne?
Snok1 Skrevet 28. mai #27 Skrevet 28. mai AnonymBruker skrev (4 timer siden): Skeptisk! Har erfart dette mange ganger i nære relasjoner. Som oftest er mannen i vennskapet tent på kvinnen. Dette er jo sjekket opp i flere sammensverger. Den kvinnelige vennen spør mannen om han vil ha sex, til tross for at en eller begge er i forhold. Mannen takker som regel ja. Anonymkode: 2f698...e94 Han er tent på henne, men det er hun som initierer sex?
AnonymBruker Skrevet 28. mai #28 Skrevet 28. mai Kjæresten min har en nær venninne og heldigvis for det! De har hengt sammen i over 20 år og hun har gitt han et perspektiv på kvinner han ellers ikke ville ha hatt. Selv er min beste venn en mann og jeg har blitt god venninne med hans kjæreste med årene. Blant modne, trygge mennesker så er dette et ikke-problem. Så da sier vel det mye om de som problematiserer det. Anonymkode: ec45f...c0f 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai #29 Skrevet 28. mai Snok1 skrev (2 timer siden): Men stolte du på henne? Dessverre ikke 100%. Jeg håndterte det på en dum måte. Istedenfor å snakke med henne og forsøke å rydde opp, så bestemte jeg meg for å heller følge med og se hvordan hun responderte på disse mld. Jeg kom en gang over en respons hun hadde til en annen fyr og som var langt over streken, men jeg fikk aldri klarhet i om den var sendt før eller etter at vi ble sammen. Jeg er ganske sikker på at det var mens vi var sammen. Anonymkode: cbee2...99e
Snok1 Skrevet 28. mai #30 Skrevet 28. mai AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kjæresten min har en nær venninne og heldigvis for det! De har hengt sammen i over 20 år og hun har gitt han et perspektiv på kvinner han ellers ikke ville ha hatt. Selv er min beste venn en mann og jeg har blitt god venninne med hans kjæreste med årene. Blant modne, trygge mennesker så er dette et ikke-problem. Så da sier vel det mye om de som problematiserer det. Anonymkode: ec45f...c0f Veldig enig med deg, og mye samme erfaring her. Tidligere sexpartnere er i dag veldog gode venner av meg, og min kjæreste ser (helt riktig) ingen trussel der. Mye det samme på hennes side, og det skaper ingen problemer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå