Gå til innhold

Har jeg mye baggasje med tanke på min tidligere datinghistorie? Er dette en fortid man bør skamme seg over?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, 

Jeg er 25 år gammel og her er min tidligere datingshistorikk. Jeg har hatt en kjæreste som jeg mistet jomfrudommen med. Har ikke ligget med flere menn. Vi ble sammen da jeg var 19 og vi var sammen frem til jeg var 22 år gammel. Etter det har jeg ikke datet noen.

På VGs hooket jeg på to ulike tidspunkter med to gutter. Med den ene var det bare kyssing og med den andre litt mer. Det er få som visste at jeg holdt på med han jeg bare kysset med. Han andre er det flere som visste om siden vi holdt på.

Jeg har ellers ingen andre "skjeletter i skapet". Jeg har nylig blitt kjent med en fyr og venninna mi brgynte å snakke om hvor viktig det er at jeg bør være 100% ærlig om fortiden min. Hun fikk det til å fremstå som om jeg har hatt mange kjærester. Men hva skal jeg være ærlig om? Hvorfor må jeg dele hvem ekskjæresten min var når han bor på andre side av landet, vi har ingen kontakt, og han er (forhåpentligvis) lykkelig i et samboerforhold? Og hvorfor skulle jeg fortelle denne fyren om en jeg holdt på med på VGs for mange år tilbake? Er det faktisk en uskrevne regel at man skal dele ALT? Og har jeg virkelig noe å skamme meg over? Hun mente at det ikke var vanlig å holde på med to gutter(på ulike tidspunkter) på VGs. Dette høres helt drøyt ut, og er jo så mange år tilbake i tid?? Ikke sikkert disse guttene føler seg komfortable med meg snakke om det heller.

Anonymkode: f9be6...9fe

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei herregud. Du har ligget en en som var kjæresten din og klina med to? Det er jo minst det man bør ha opplevd når man er 25. Drit i venninna di, men jeg personlig er for åpenhet i forhold så jeg vil vite historien til mannen min og han skal vite min. Men det er meg. 

Anonymkode: de1eb...d7b

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, vettu hva!! Du har absolutt ingenting å skamme deg over. Det er helt fint og absolutt innafor å ha ligget med én og klina med to før fylte 25. Omg hun venninna di kan ta seg en bolle. Husk å aldri lytte til folk som er dårligere stilt enn deg, de kan finne på å gi dårlige/giftige råd. Ikke at jeg vet om venninna di er dårligere stilt enn deg, men slik du fremstiller henne så får jeg litt mistanke om det. 

Når du treffer mr perfect, så kan du fortelle om fortiden din hvis du vil og det passer seg slik. Eller dere to kan bli enige om at fortid er fortid og fra nå av så satser vi på hverandre. Jeg ville valgt sistnevnte.

Det er etter mitt syn uansett bare sunt å ha vært «bortpå» noen andre før man treffer drømmemannen/damen. Man får erfaring og vet mer hva man vil/ikke vil/kan godta/ikke godta. Og ikke minst så kan man lære at gresset holdes friskt og grønt med riktig stell og pleie, og at it takes two to tango! Beklager for floskler, men det er noe i det. 😊

Anonymkode: 7e717...c41

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei du trenger ikke fortelle alt om du ikke vil. Jeg og mannen har aldri snakket i detalj om vårt tidligere sexliv, det er ikke noe jeg har lyst til å vite så mye om. Noen partnere vet jeg om, fordi det kommer naturlig frem i en samtale, men antall og liste over hvem og hvor har vi unngått. 😅 Men tenker jo at dette sikkert varierer fra person til person og forhold til forhold.

Når det er sagt så har du jo en veldig uskyldig fortid. Der er jo ikke noe å skjemmes over dette!

Anonymkode: f1b10...82c

AnonymBruker
Skrevet

Du har absolutt ingen grunn til å skjemmes for noe!

Jeg stusser veldig på den venninnen din. Det første som slo meg er at hun av en eller annen grunn er ute etter ødelegge for deg, sabottere forholdet til den nye mannen, ev. at hun selv er interessert i ham. Uansett hva hennes bakenforliggende tanker er så gir hun dårlige råd!

Anonymkode: 3c324...981

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei, du har den type historikk de fleste menn ser etter. 

Anonymkode: 2d305...fdc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er venninna di ekstremt religiøs? 

Anonymkode: 0d113...562

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...