Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har den siste tiden så og si fått varsling i drømmene før det skjer. Vi har en super streng sjef som av og til kommer til oss for en sjekk. Det skjer ikke ofte, men de tre siste gangene sjefen har kommet innom oss har jeg drømt at sjefen kjører forbi meg og vinker.

Drømte nettopp at en person på snap tullet og lo på snap, idag fikk jeg akkurat den snappen, nestfn helt identisk. 

For ei uke siden drømte jeg at en tidligere venn og en jeg datet som desverre tok sitt liv for en mnd siden - kjører forbi meg. Det var en bratt, svingete vei han kjørte. I en kjempe oppoverbakke. Han vinket og smilte til meg. 

Inatt drømte jeg om samme oppoverbakke men ikke han bak rattet. Hvorfor drømmer jeg om han og hvorfor drømmer jeg om en svingete vei? Litt symbolskt.. 

Hva skjer ? 🩷

Anonymkode: 31284...bc2

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet om det er tilfeldig alt dette? 

AnonymBruker
Skrevet

Ingen som sanndrømmer ? 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært sanndrømt en gang. Det er flere år siden. I drømmen gikk jeg ned en trapp og tråkket på en hundebæsj. I virkeligheten (kanskje et halvt år etter drømmen +/-) gikk jeg ned samme trappen, men oppdaget hundebæsjen før jeg tråkket på den. Ikke så veldig spennende, men det var litt spesielt i det øyeblikket jeg oppdaget at jeg faktisk hadde drømt akkurat det.

Det høres tøvete ut, men dette er ikke ett tulleinnlegg.

Hva du drømmer om betyr det vet jeg ikke, men jeg tror ikke det betyr så mye mer enn at du drømmer om personer som du ser eller samhandler med i det daglige, altså helt normalt. Ikke noe jeg ville lagt så veldig mye i.

Anonymkode: 67816...104

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Jeg har vært sanndrømt en gang. Det er flere år siden. I drømmen gikk jeg ned en trapp og tråkket på en hundebæsj. I virkeligheten (kanskje et halvt år etter drømmen +/-) gikk jeg ned samme trappen, men oppdaget hundebæsjen før jeg tråkket på den. Ikke så veldig spennende, men det var litt spesielt i det øyeblikket jeg oppdaget at jeg faktisk hadde drømt akkurat det.

Det høres tøvete ut, men dette er ikke ett tulleinnlegg.

Hva du drømmer om betyr det vet jeg ikke, men jeg tror ikke det betyr så mye mer enn at du drømmer om personer som du ser eller samhandler med i det daglige, altså helt normalt. Ikke noe jeg ville lagt så veldig mye i.

Anonymkode: 67816...104

Det er ganske merkelig 😄 

Av og til er det et varsel. Drømmer har en betydning. Jeg googlet at det å kjøre I motbakke kunne være at jeg går i Einstein tid men at jeg snart er over den krevende tiden. Vi er mer mottakelig og har mer åpne sanser på natten. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er ganske merkelig 😄 

Av og til er det et varsel. Drømmer har en betydning. Jeg googlet at det å kjøre I motbakke kunne være at jeg går i Einstein tid men at jeg snart er over den krevende tiden. Vi er mer mottakelig og har mer åpne sanser på natten. 

En strid tid, skulle det stå. Ikke Einstein 😄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...