AnonymBruker Skrevet 26. mai #1 Skrevet 26. mai Tenkte et lite øyeblikk at jeg skulle registrere megg på nettdating.no, men jeg ombestemte meg raskt. Jeg kom til tenke på de to tidligere gangene jeg har vært på sånne side, og jeg tenkte på at jeg syntes det var en ganske stusselig plass å være på, selv om jeg gjerne skulle funnet meg en mann. Men det som fikk meg til å miste litt gnisten, det var at det var et bilde av en som viste frem penisen på tre av sine bilder. Disse bildene var i en oversikt over tilfeldige brukere. Og da tenker jeg; Hvorfor kan en nettside for nettdating fronte denslags bilder, og godta at sånt befinner seg på forsiden??? Og en annen ting; Det var de samme ansiktene der som det var på de to tidligere nettstedene jeg har prøvd. Jeg er så lei, lei av useriøse menn, og lei av å være singel. Jeg har mye kjærlighet å gi, men jeg synes at det er vanskelig å finne en mann med de samme holdningene. Jeg ville ikke vist frem puppene mine på mitt profilbilde. Anonymkode: e103c...197 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai #2 Skrevet 26. mai Det er useriøse folk på alle arenaer. Det er din oppgave å luke ut ugresset. Bare blokker (eller rapporter) menn med penisbilder. Det er ingen som går gjennom bildene på profilen, så folk legger ut hva de vil. Har funnet flere fine fyrer som er ute etter et seriøst forhold, man må bare være kresen og følge magefølelsen. Anonymkode: b6550...0a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå