Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har søkt om startlån med husbanken ang en konkret bolig jeg og barna bor i nå som vi har fått tilbud om å kjøpe. Nå har saksbehandler skrevet i melding på søknad om at «slettet konkret bolig og endret saken til finansieringsbevis». Hva vil det si? Får jeg muligens lån men ikke til denne boligen?

Anonymkode: 91e3d...784

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg har søkt om startlån med husbanken ang en konkret bolig jeg og barna bor i nå som vi har fått tilbud om å kjøpe. Nå har saksbehandler skrevet i melding på søknad om at «slettet konkret bolig og endret saken til finansieringsbevis». Hva vil det si? Får jeg muligens lån men ikke til denne boligen?

Korrekt, men det er meget mulig at du kan bruke finansieringsvbeviset til å kjøpe den boligen du bor i. Du må nesten bare ringe og høre hva som er tenkt.

Anonymkode: c4cf6...af0

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar. Skal høre med de. Vet du sånn ca når det evnt vil komme opp hvor mye jeg vil få?

• 2 uker senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.5.2025 den 9.09):

Takk for svar. Skal høre med de. Vet du sånn ca når det evnt vil komme opp hvor mye jeg vil få?

Ordnet det seg for deg? :) 

Jeg tenker at grunnen til at de endrer til finansieringsbevis er hvis du ikke har en konkret salgsannonse/ Finn kode å legge inn? 

Anonymkode: 728ef...d7b

Skrevet

Håper det gikk i orden. Oppdater gjerne, skal gjennom en husbankprosess snart selv.

Anonymkode: 6e87a...76b

Skrevet

Hvordan gikk det?

Anonymkode: 92c26...653

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...