Gå til innhold

Om dere spør mannen hvordan dere ser ut eller om han liker deg/kroppen din, hva sier han?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vel, han sier jeg er vakreste i verden. Hver dag ❤️

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fisker ikke etter komplimenter på den måten, det er usexy. 

Anonymkode: 8a65d...94b

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Jeg spør ikke. Synes at å spørre etter komplimenter på den måten er påtrengende, og tror heller ikke man får de mest ektefølte svarene når man spør sånn.

Men han gir meg komplimenter uoppfordret hver dag. Følger meg med blikket og sier jeg er sexy, deilig, utrolig pen, går på en sexy måte, at han er heldig som har en så flott dame osv. Og det er veldig fint å få den bekreftelsen, selv om det nesten kan bli litt mye noen ganger. Favoritten min er egentlig når han gir meg komplimenter for hvor smart jeg er, men det blir noe annet igjen.

Jeg gjør det samme tilbake. Prøver å sørge for at han vet jeg synes han er flott, og påpeker det uoppfordret ofte slik at han ikke glemmer det.

Men han har litt usikkerhet rundt magen sin så det hender han tar på den og spør om jeg ikke synes den er stygg eller om han er feit. Jeg synes jo oppriktig han er veldig kjekk, og skulle ønske jeg kunne tatt fra han følelsen av at det er noe med han som ikke er som han ønsker. Samtidig misliker jeg som sagt den typen fisking etter komplimenter, så da svarer jeg nok på en litt annen måte ala "du vet jeg synes hele deg er sexy, men nå har du klaget på magen din i årevis, kan du ikke enten arbeide deg mot å akseptere at den er der, eller gjøre noe for å endre den til slik du vil ha den?".

Endret av Nonstop1
  • Liker 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Man spør ikke om sånt.

Anonymkode: daaff...bcb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Veggdyret skrev (11 timer siden):

Han sier alltid "sexy" når jeg spør, men jeg har jo øyne jeg også :fnise:

Fantastisk bra kommentar 😆😆😆

Anonymkode: 67a88...574

Skrevet

Trenger ikke å spørre, komplimenter gir han uoppfordret. Om ikke daglig så mange ganger i uka. Sexy, deilig, smart..🥰 Synes det er deilig,  selv om jeg, som hun tidligere i tråden sa; jeg har øyne jeg også😅

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror at en partner kan se andre ting enn det en selv gjør. Det er ikke slik at jeg synes at jeg selv synes at jeg er så utrolig fin alltid, men når samboer ser på meg med kjærlige øyne (eller hva jeg skal kalle det) og sier "så fin du er" så tror jeg at han mener det.

Jeg kan også si sånt til han. Det er et eller annet der og da som gjør at jeg synes han er utrolig fin. Et eller annet med blikket, smilet, kroppen hans eller noe annet. Man ser ofte andre ting ved andre enn det de selv gjør :) 

Anonymkode: a1b05...a6c

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor i all verden stiller noen det spørsmålet? Komplimenter er vel ikke helt det samme om de må fiskes etter. For ikke å snakke om hvis man får et litt for ærlig svar i feil retning...

Anonymkode: 11aae...0f6

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tror han vil svare " diplomatisk". Jeg tror ikke han er kjempeimponert over kroppen min. Jeg er 60. Tror ikke jeg egentlig er så verst for alderen. Jeg er relativt slank, men ikke så slank som 15 - 20 år siden. ( Underkant av 1.70 og ett parogseksti kilo) Et par kilo for mye kanskje. Lys hud, litt fregner, blå øyne født med rødlig hår. Ikke mye rynker. Men han tar ofte initiativ til sex. Gir ikke komplimenter. 

Anonymkode: 1872d...f8e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg spør ikke om det, noe så kleint å fiske om noe sånt. Men jeg ser jo utfra hvordan han er at han liker meg. 

Anonymkode: fffe0...f45

Skrevet

"Du er den nydeligste jeg vet." Sier han om den tjukke kona med åreknuter og stikkete legghår.  

Skrevet
Nonstop1 skrev (På 27.5.2025 den 6.19):

Jeg spør ikke. Synes at å spørre etter komplimenter på den måten er påtrengende, og tror heller ikke man får de mest ektefølte svarene når man spør sånn.

Men han gir meg komplimenter uoppfordret hver dag. Følger meg med blikket og sier jeg er sexy, deilig, utrolig pen, går på en sexy måte, at han er heldig som har en så flott dame osv. Og det er veldig fint å få den bekreftelsen, selv om det nesten kan bli litt mye noen ganger. Favoritten min er egentlig når han gir meg komplimenter for hvor smart jeg er, men det blir noe annet igjen.

Jeg gjør det samme tilbake. Prøver å sørge for at han vet jeg synes han er flott, og påpeker det uoppfordret ofte slik at han ikke glemmer det.

Men han har litt usikkerhet rundt magen sin så det hender han tar på den og spør om jeg ikke synes den er stygg eller om han er feit. Jeg synes jo oppriktig han er veldig kjekk, og skulle ønske jeg kunne tatt fra han følelsen av at det er noe med han som ikke er som han ønsker. Samtidig misliker jeg som sagt den typen fisking etter komplimenter, så da svarer jeg nok på en litt annen måte ala "du vet jeg synes hele deg er sexy, men nå har du klaget på magen din i årevis, kan du ikke enten arbeide deg mot å akseptere at den er der, eller gjøre noe for å endre den til slik du vil ha den?".

Så usympatisk av deg. Du skulle holdt deg til første del av den leddsetningen. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg spør aldri. 

Men han sier ganske ofte at han synes jeg er sinnsykt "hot". Han har flere ganger sagt at han hadde elsket meg og syntes jeg var fantastisk og deilig uansett hvor gammel og rynkete jeg blir, og selvom jeg hadde blitt kvestet i ulykke. Det setter jeg pris på. Disse tingene sies mens han holder meg, grabber meg steder, klapper meg, kysser meg. stirrer på meg.

Anonymkode: 3da99...c72

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Jeg spør aldri. 

Men han sier ganske ofte at han synes jeg er sinnsykt "hot". Han har flere ganger sagt at han hadde elsket meg og syntes jeg var fantastisk og deilig uansett hvor gammel og rynkete jeg blir, og selvom jeg hadde blitt kvestet i ulykke. Det setter jeg pris på. Disse tingene sies mens han holder meg, grabber meg steder, klapper meg, kysser meg. stirrer på meg.

Det kalles smiger;) ( for å få sex)!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Det kalles smiger;) ( for å få sex)!

Tro meg. Han fisker aldri etter sex. Det er det jeg som gjør! Han er nesten aseksuell. 

Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Heldige dere er! 

Jeg har endelig trent meg opp igjen etter to tette svangerskap, og ser at mannen liker kroppen min igjen. Men det vanket aldri komplimenter gjennom årene med graviditet og småbarn, og jeg sliter virkelig med å trives i den delen av samlivet etter det.

Anonymkode: 10313...17f

AnonymBruker
Skrevet

Det tror jeg ikke han hadde hatt noe svar på egentlig, han hadde blitt veldig forvirra over hvorfor jeg plutselig spurte åpenbart ledende spørsmål med flere gale svar enn riktige. 
Det kunne ikke falle meg inn å stille slike spørsmål heldigvis så vi har funnet gode matcher i hverandre slik dere som spør og får svaret dere jakter på også har funnet.

Anonymkode: 2cfcc...612

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Trenger ikke spørre, for han sier det til meg ganske ofte at han synes jeg er vakker og sexy. Og snill. Og flink.

Anonymkode: 5d5e4...ebd

AnonymBruker
Skrevet

Han sier uoppfordret at jeg er den deiligste dama han har sett og at han digger kroppen min. Og jeg må nesten tro på det, for han får ereksjon bare jeg tar av meg på overkroppen.

Han sier jeg ser ut som en gudinne, og han har jo rett da jeg har kropp som oldtidens fruktbarhetsgudinner, komplett med hengepupper og mageruller.

Anonymkode: 94f54...3b2

• Hjerte 2
Skrevet

At jeg går rart og rumpa stikker ut bak. At han regner med at løshuden på låra strammer seg når jeg går ned i vekt. Optimist sier jeg bare

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...