Gå til innhold

Om dere spør mannen hvordan dere ser ut eller om han liker deg/kroppen din, hva sier han?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

.

Anonymkode: 3205d...7a1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har jeg aldri spurt om. Men han sier ofte, uoppfordret, at han liker meg og kroppen min.

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

«Sexy» 

Han sier det uten at jeg spør da. Han kan si det når jeg har pyntet meg, viser hvor oppblåst jeg er, kommer naken ut av dusjen, har på sexy undertøy eller ler av cellulittene mine.

Anonymkode: d6da3...417

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

«Sexy» 

Han sier det uten at jeg spør da. Han kan si det når jeg har pyntet meg, viser hvor oppblåst jeg er, kommer naken ut av dusjen, har på sexy undertøy eller ler av cellulittene mine.

Anonymkode: d6da3...417

+1 på denne 😊

Skrevet

Du er fin. Du er alltid fin. Eventuelt den mer selvsentrerte "Hva er det du tror, at jeg ikke har en flott og deilig kone? Selvfølgelig har jeg det!" 😜

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet

Han sier alltid "sexy" når jeg spør, men jeg har jo øyne jeg også :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg spør forsåvidt ikke, men sånn omtrent en gang i mnd, ser han lykkelig på meg, rister litt på hodet i vantro og sier "det er virkelig fascinerende hvor lite du har endra deg på 20 år!" 

Han finner meg ekstremt sexy. Og jeg vet at jeg var hot for 20 år siden, og er hot nå. 😊

Anonymkode: cc8f9...261

• Liker 2
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Trenger ikke å spørre. Han elsker utseendet mitt, hver linje, hver detaljer og han elsker kroppen min med hver lille feil.

Han forteller meg daglig hvor pen og vakker jeg er og hvor sykt sexy og deilig jeg er.

Og han viser det med handling i form av fysisk kontakt, kyss, klining, klemming, stryking etc.

Og ja, vi har vill og rå sex.

Anonymkode: 1c996...5e8

• Hjerte 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Så heldige dere er! ♥️

Anonymkode: 1371b...956

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

.

Anonymkode: 3205d...7a1

Spør ikke, men liker at han sier det 

Anonymkode: 6327d...f56

AnonymBruker
Skrevet

Han ville nok lurt på hvorfor jeg spurte, om noe hadde skjedd. Eller om jeg hadde vonde tanker om noe. Blitt bekymret. For det er ganske utypisk at jeg søker den typen bekreftelser. 

Anonymkode: 9ab67...012

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

He he, det har jeg aldri spurt om. Men han sier hver eneste dag hvor vakker og sexy jeg er (og der har han gjort i de 30 årene vi har vært gift … så da stemmer det sikkert 😉)

Anonymkode: 17b7c...b52

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)

Spør han aldri, men han sa senest sist uke at jeg er uimotståelig.

Endret av Blåttvann
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han svarer nei. Men at han digga den for 3 barn siden. 

Anonymkode: cb500...a0d

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Han sier at jeg har en spektakulær kropp😂 Han sier også at han synes jeg ser veldig, veldig bra ut, og at han er heldig. Det siste sier han om og om igjen, uten å bli spurt. Selv om vi har vært sammen i 13 år og vi har fått to barn❤️

Anonymkode: 07eea...48a

• Hjerte 2
Skrevet

Deilig! er det spontane svaret. :)

Og så viser han det gjerne med å ikke klare å holde fingrene fra fatet. 😁

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han ler, sier «æsj» også lager han kaste-opp-lyder 😅

Greit nok, tar det med et smil og vet selv jeg har gått opp +20 kg etter to barn 😅

Anonymkode: 9224d...7c2

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Trenger ikke spørre, han sier helt uoppfordret at jeg er deilig og drømmedama hans. 

Anonymkode: 492ca...fb3

AnonymBruker
Skrevet

Da svarer han bare: det er ikke deg vi snakker om nå. 

Anonymkode: 14671...645

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trenger ikke å spørre. Han sier det omtrent hver dag og det selv om jeg ikke akkurat har pyntet meg. Han er den eneste jeg har vært sammen med som faktisk sier det uoppfordret.

Anonymkode: a1b05...a6c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...