AnonymBruker Skrevet 27. mai #101 Skrevet 27. mai Reiser 1-2 ganger i året til utlandet, helst Spania og Hellas. Er enslig pensjonist, reiser er det jeg prioriterer. Lever svært billig, kjøper aldri alkohol, sjokolade, kjøper sjelden klær osv. Kan reise når som helst, så jeg følger med på restplasser. Har aldri all inclusive, har leilighet der jeg kan lage mat. Liker ikke vinteren i Norge, så å reise til varme strøk er himmelsk for meg. Anonymkode: 5e956...7a6
c_buk Skrevet 27. mai #102 Skrevet 27. mai Ja, men det varierer hvor mye vi bruker på ferier fra år til år.
AnonymBruker Skrevet 27. mai #103 Skrevet 27. mai Vi reiser på ferie hvert år og noen langhelger i tillegg. Bor på fine hoteller, spiser god mat og drikker godt drikke. Tror vi bruker 200 000 kr i året på dette. Vi tjener bra, eller jeg tjener bra da Huset er betalt, bilen er betalt og da vil jeg bruke penger mens jeg kan og lever. Anonymkode: 153af...6ef 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai #104 Skrevet 27. mai Jeg reiser minimum 1 gang i året men prøver å få til 3. Er for øyeblikket låst til å følge skoleferien og det påvirker budskjett kraftig. Om noen år ser jeg for meg at reisene blir både lengre og mer eksotiske da jeg kan reise utenom fellesferien. Men det er svært enkelt å finne relativt rimelige turer innenfor Europa i skoleferien. Jeg er alene forsørger og får dette til gjennom planlegging/sparing. Anonymkode: 9bb29...a23
AnonymBruker Skrevet 27. mai #105 Skrevet 27. mai Reiser 3 ganger i året, til Spania, og blir borte til sammen drøyt 4 mnd på disse reisene. Og typ 1-2 helgeturer årlig i Norden. Anonymkode: ee150...67c
AnonymBruker Skrevet 27. mai #106 Skrevet 27. mai Jeg har bodd ved Middelhavet de siste 8 årene, men jeg har vært i Norge et par ganger i året. Det er vel regnet som feriereiser? Anonymkode: 68526...1cc
tussi84 Skrevet 27. mai #107 Skrevet 27. mai Sist gang jeg og mannen var i utlandet var i 2018. Har fått barn etterpå, og har derfor ikke råd til å dra på ferier så ofte. Ferier for oss er utflukter i nærområdet, og besøke familie/venner.
AnonymBruker Skrevet 27. mai #108 Skrevet 27. mai Coachshinny skrev (48 minutter siden): Hva med hund til Europa, går det greit gjennom mange land? Min forrige hund var i 20 land. Vi kjørte med egen bil. Det går helt fint så lenge man har de nødvendige vaksiner, inkl rabies Anonymkode: 68526...1cc
Guddla Skrevet 27. mai #109 Skrevet 27. mai Coachshinny skrev (3 timer siden): Hva med hund til Europa, går det greit gjennom mange land? Hunden fikk vi etter ferien i fjor og vi har ikke reist i år enda så det blir spennende men tenker det går helt fint. Fått pass, vaksine og lest oss litt opp på hva som skal til for de landene vi har plan om å besøke.
AnonymBruker Skrevet 27. mai #110 Skrevet 27. mai Vi bruker ca 100 000 - 120 000 på reiser til utlandet hvert år, og for oss er det så verdt det. Shopper minimalt, spiser enkelt og kjører gamle biler for å ha råd til reising, men ville aldri bytta det ut siden det er så gøy. Anonymkode: 425ad...26e
AnonymBruker Skrevet 27. mai #111 Skrevet 27. mai Krist1an skrev (På 26.5.2025 den 18.51): Nope. Har aldri vært på ferie, har ikke økonomi til det. Har du sjekka restplasser? Anonymkode: 19fc3...e2f 1
Krist1an Skrevet 27. mai #112 Skrevet 27. mai AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Har du sjekka restplasser? Anonymkode: 19fc3...e2f Har vel faktisk ikke gjort det på noen år, godt tips.
AnonymBruker Skrevet 27. mai #113 Skrevet 27. mai Ja, å reise er min prioritet nummer 1. Prøver å få til en langtur til en annen verdensdel hver 2. måned og så blir det en europatur de månedene jeg ikke reiser langt. Enslig og liker høy standard på hotellene, så den kostnaden svir litt da prisen gjerne er den samme om man er 1 eller 2 på rommet. Anonymkode: 3427d...e73
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå