AnonymBruker Skrevet 26. mai #1 Skrevet 26. mai Eller smaker de veldig kunstig? Vurderte å kjøpe fra dette merket her: Anonymkode: 925aa...304
AnonymBruker Skrevet 26. mai #2 Skrevet 26. mai Smaker veldig kunstig, men det er verdt det for mange Anonymkode: 1d630...14f 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai #3 Skrevet 26. mai Jeg synes mye kunstig søtning (eksempelvis lightbrus og suketter i te) smaker godt, men kaffesirup ble altfor søt og kunstig for meg. Smaken var så overveldende at jeg ikke klarte å ta i lite nok, den overmannet kaffen fullstendig. Ikke samme merke som du viser her, da. Anonymkode: 18eee...835
NoaideBiehtar Skrevet 27. mai #4 Skrevet 27. mai Jeg syns sukkerfri kaffesirup er ganske ille, men den du viser til er ikke så verst. Den er ikke kalorifri da og har en tykkere konsistens enn vanlig kaffesirup.
AnonymBruker Skrevet 6. juni #5 Skrevet 6. juni Den fra monin er nydelig!! Har prøvd flere andre , bl.annet de som regnes som eksklusive… men ingen som måler seg med monin sin Anonymkode: f6223...157
AnonymBruker Skrevet 6. juni #6 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Den fra monin er nydelig!! Har prøvd flere andre , bl.annet de som regnes som eksklusive… men ingen som måler seg med monin sin Anonymkode: f6223...157 Uenig. 🥴🥴 Anonymkode: 17cd0...654 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni #7 Skrevet 7. juni De er på langt nær like gode som vanlige kaffisiruper, men et godt alternativ. Jeg elsker Iskaffe, og bruker kunstig sirup og ekstra lettmelk i hverdagen for å spare kalorier. Har ikke testet den du har bilde av. Anonymkode: dc0e9...bd1
AnonymBruker Skrevet 7. juni #8 Skrevet 7. juni Oser kreftfare og ødelagt tarmsystem over tid. Anonymkode: e60a6...622
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå