monican94 Skrevet 26. mai #21 Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg ble kvitt det ved å drikke enda mer vann (jeg trodde også jeg drakk nok, men så STOR forskjell på ansiktet når jeg økte med en ekstra liter!). Senere begynte jeg å legge til bittelitt vann og natron i hver vannflaske (just a pinch) og det også forbedret noe. Det hjalp fordøyelsen veldig, som påvirket hud, vekt og energi på veldig positiv måte. Ellers er jeg en som puster med munnen mens jeg sover, og det gir mørke ringer under øyene. Nå sover jeg med munntape og de forsvinner i løpet av noen uker... Anonymkode: b225b...595 vann i vannet? hva hjelper natron for ? 2
AnonymBruker Skrevet 27. mai #23 Skrevet 27. mai AnonymBruker skrev (12 timer siden): Du kan ta tear through filler på klinikker som setter botox ect. Dette fyller ut det søkket under øynene. Anonymkode: ee347...0b1 Dette. Jeg har gjort det to ganger, og er kjempefornøyd. Men gå til en erfaren behandler, filler i øyområdet er ingen spøk. Anonymkode: 75de8...529
AnonymBruker Skrevet 27. mai #24 Skrevet 27. mai Jeg innbiller meg at OH Banana bright eye cream hjelper noe. Anonymkode: b8f8c...7bf
AnonymBruker Skrevet 27. mai #25 Skrevet 27. mai Jeg hadde også enda mørkere ringer da jeg hadde mangler som blant annet jern, så verdt å sjekke ut. Anonymkode: b8f8c...7bf 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai #26 Skrevet 27. mai AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg innbiller meg at OH Banana bright eye cream hjelper noe. Anonymkode: b8f8c...7bf Denne har jeg sett flere anbefale. Vurderer å prøve den. Anonymkode: 75de8...529
AnonymBruker Skrevet 1. juni #27 Skrevet 1. juni Jeg har begynt å bruke La Roche-Posay Hyalu B5 Eyes Øyekrem, og er veldig fornøyd! Men jeg bruker den mest for å fylle og stramme huden under øynene (har litt sukk), men den hjelper også på mørke ringer (føler jeg da). Bruker den først, så tar jeg på ansiktskremen fra Decubal Anonymkode: 0bbec...5af 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni #28 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (På 27.5.2025 den 20.27): Denne har jeg sett flere anbefale. Vurderer å prøve den. Anonymkode: 75de8...529 Jeg har prøvd den i flere omganger og blir like skuffa hver gang, så jeg hadde heller prøvd å finne noe annet. Anonymkode: 3f5af...6e6
AnonymBruker Skrevet 1. juni #29 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (På 26.5.2025 den 17.48): Oppskrift på D-vit mangel, beinskjørhet, hormonproblemer, forstyrret søvnmønster, øyeproblemer osv. Vi trenger dagslys til mye. SPF blokkerer for mange av de gunstige effektene av dagslys. Benefits of Sunlight: A Bright Spot for Human Health Anonymkode: 1c794...075 Man ber jo om hudkreft da, og flere og flere får det allerede i ung alder. Viktig med dagslys og sol, men ikke midt på dagen. Ta heller D-vitamin, spis fisk osv Anonymkode: 9cacf...f41
AnonymBruker Skrevet 1. juni #30 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (På 27.5.2025 den 7.39): Dette. Jeg har gjort det to ganger, og er kjempefornøyd. Men gå til en erfaren behandler, filler i øyområdet er ingen spøk. Anonymkode: 75de8...529 Hvor var du? Anonymkode: 86550...09b
AnonymBruker Skrevet 2. juni #31 Skrevet 2. juni AnonymBruker skrev (11 timer siden): Man ber jo om hudkreft da, og flere og flere får det allerede i ung alder. Viktig med dagslys og sol, men ikke midt på dagen. Ta heller D-vitamin, spis fisk osv Anonymkode: 9cacf...f41 Har allerede svart på det: AnonymBruker skrev (På 26.5.2025 den 16.44): Fordi det er så forferdelig høy UV-index i Norge...? Hudkreft har med mye med solbrent å gjøre, ikke egentlig soleksponering. Hvis du blir solbrent av å være 15 minutter i dagslys hver dag, så har du et større problem. Og mange solkremer gir oss hudkreft.... Så type solkrem betyr noe også. Anonymkode: 1c794...075 Anonymkode: 1c794...075 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni #32 Skrevet 3. juni AnonymBruker skrev (På 1.6.2025 den 21.53): Hvor var du? Anonymkode: 86550...09b Tromsø. Anonymkode: 75de8...529
AnonymBruker Skrevet 15. oktober #33 Skrevet 15. oktober Jeg hadde også det, fikk tatt fett fra magen som jeg fylte opp under øynene… kjempe fornøyd👍🏻 varer også lenge, iallefall 10 år da det er fett fra egen kropp… anbefales… PS vurderte det lenge, var veldig i tvil da det hørtes veldig dramatisk ut, men det var det ikke👍🏻 Anonymkode: e4ca1...7bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå