AnonymBruker Skrevet 26. mai #1 Skrevet 26. mai Det er ikke helt mørke ringer, men litt mer som om huden der er litt innsunken på en måte, et produkt som kan stramme dette opp? Anonymkode: 08115...4e0
Chiubi Skrevet 26. mai #2 Skrevet 26. mai Det finnes ikke kremer som fjerner mørke ringer under øynene, men det er mulig å kamuflere det med riktig sminke. Det er umulig å anbefale sminke uten å kjenne til din hudtype. Det som funker for meg kan være helt feil for deg.
AnonymBruker Skrevet 26. mai #3 Skrevet 26. mai Fiks kostholdet. Spis mer hemjern. Og kom deg ut dagslys ca 15 minutter hver dag. Uten SPF. Anonymkode: 1c794...075
AnonymBruker Skrevet 26. mai #4 Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fiks kostholdet. Spis mer hemjern. Og kom deg ut dagslys ca 15 minutter hver dag. Uten SPF. Anonymkode: 1c794...075 Aldri gå i sola uten spf… Ingenting fjerner løs hud under øynene. Annet enn operasjon. Å kutte salt kan hjelpe. Nok (men ikke for mye) søvn. Anonymkode: b5580...580 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai #5 Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Aldri gå i sola uten spf… Anonymkode: b5580...580 Oppskrift på D-vit mangel, beinskjørhet, hormonproblemer, forstyrret søvnmønster, øyeproblemer osv. Vi trenger dagslys til mye. SPF blokkerer for mange av de gunstige effektene av dagslys. Benefits of Sunlight: A Bright Spot for Human Health Anonymkode: 1c794...075 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai #6 Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Fiks kostholdet. Spis mer hemjern. Og kom deg ut dagslys ca 15 minutter hver dag. Uten SPF. Anonymkode: 1c794...075 Jeg jobber i bgh så er ute i sola hele dagen. Anonymkode: 08115...4e0
AnonymBruker Skrevet 26. mai #7 Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Aldri gå i sola uten spf… Ingenting fjerner løs hud under øynene. Annet enn operasjon. Å kutte salt kan hjelpe. Nok (men ikke for mye) søvn. Anonymkode: b5580...580 Det er vel ikke direkte løs hud, det er mer... som om det mangle litt vann kanskje? Rett og slett litt innsunket uten av det er innsunket, vanskelig å forklare. Det akkurat som om jeg mistenker at jeg er dehydrert, men det er jeg heller ikke for drikke nok vann og bruker mye daglig fuktighet i ansiktet. Har nå kjøpt en øyekrem på Vita så får se om det hjelper. Anonymkode: 08115...4e0
AnonymBruker Skrevet 26. mai #8 Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Oppskrift på D-vit mangel, beinskjørhet, hormonproblemer, forstyrret søvnmønster, øyeproblemer osv. Vi trenger dagslys til mye. SPF blokkerer for mange av de gunstige effektene av dagslys. Benefits of Sunlight: A Bright Spot for Human Health Anonymkode: 1c794...075 Oppskrift på hudkreft. Nordmenn er på topp. Anonymkode: b5580...580 5 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai #9 Skrevet 26. mai Jeg kjøpte en billig øyekrem på normal med koffein og hyaluronsyre, det kan være verdt et forsøk å teste den, liten rosa flaske. Anonymkode: 3f5af...6e6
AnonymBruker Skrevet 26. mai #10 Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg kjøpte en billig øyekrem på normal med koffein og hyaluronsyre, det kan være verdt et forsøk å teste den, liten rosa flaske. Anonymkode: 3f5af...6e6 Har du navnet? Anonymkode: 08115...4e0
AnonymBruker Skrevet 26. mai #11 Skrevet 26. mai Jeg ble kvitt det ved å drikke enda mer vann (jeg trodde også jeg drakk nok, men så STOR forskjell på ansiktet når jeg økte med en ekstra liter!). Senere begynte jeg å legge til bittelitt vann og natron i hver vannflaske (just a pinch) og det også forbedret noe. Det hjalp fordøyelsen veldig, som påvirket hud, vekt og energi på veldig positiv måte. Ellers er jeg en som puster med munnen mens jeg sover, og det gir mørke ringer under øyene. Nå sover jeg med munntape og de forsvinner i løpet av noen uker... Anonymkode: b225b...595
AnonymBruker Skrevet 26. mai #13 Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Søvn er vel det billigste Anonymkode: 070be...5a5 Får nok søvn Anonymkode: 08115...4e0
AnonymBruker Skrevet 26. mai #14 Skrevet 26. mai Hvor gammel er du da? Slik jeg forstår deg så har du ikke poser under øynene, men mørke ringer. Tynn hud gjør at blodårene blir mer synlige og det blir dessverre verre med årene. Selv merker jeg at jeg er blåere under øynene nå enn før. Jeg vet ikke hva som kan hjelpe av naturlige ting. Noen tar fillers (tearthrough). Dersom du bruker sminke kan du forsøke fargekorrigering under concealer, dvs at du går mot oransje for å balansere ut og nøytralisere det blå. Gi huden nok fukt. Jeg er også for at vi trenger noe sol for å holde oss friske, og jeg tror heller ikke på at vann er løsningen på alt. Nå for tiden drikker jo mange for mye vann, noe som gir press på blære og at man skyller ut viktige vitaminer og mineraler som kroppen trenger. Anonymkode: d5dbb...410 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai #15 Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Oppskrift på hudkreft. Nordmenn er på topp. Anonymkode: b5580...580 Fordi det er så forferdelig høy UV-index i Norge...? Hudkreft har med mye med solbrent å gjøre, ikke egentlig soleksponering. Hvis du blir solbrent av å være 15 minutter i dagslys hver dag, så har du et større problem. Og mange solkremer gir oss hudkreft.... Så type solkrem betyr noe også. Anonymkode: 1c794...075
AnonymBruker Skrevet 26. mai #16 Skrevet 26. mai Du kan ta tear through filler på klinikker som setter botox ect. Dette fyller ut det søkket under øynene. Anonymkode: ee347...0b1 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai #17 Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Har du navnet? Anonymkode: 08115...4e0 Ivy Aia. Anonymkode: 3f5af...6e6 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai #18 Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor gammel er du da? Slik jeg forstår deg så har du ikke poser under øynene, men mørke ringer. Tynn hud gjør at blodårene blir mer synlige og det blir dessverre verre med årene. Selv merker jeg at jeg er blåere under øynene nå enn før. Jeg vet ikke hva som kan hjelpe av naturlige ting. Noen tar fillers (tearthrough). Dersom du bruker sminke kan du forsøke fargekorrigering under concealer, dvs at du går mot oransje for å balansere ut og nøytralisere det blå. Gi huden nok fukt. Jeg er også for at vi trenger noe sol for å holde oss friske, og jeg tror heller ikke på at vann er løsningen på alt. Nå for tiden drikker jo mange for mye vann, noe som gir press på blære og at man skyller ut viktige vitaminer og mineraler som kroppen trenger. Anonymkode: d5dbb...410 45 år. Neeei, har ikke mørke ringer heller. Det akkurat som det er innsunken hud rett under øynene, ikke noe voldsomt, men nok til at jeg ser "trøtt" ut eller dehydrert akkurat der? Tok et bilde fra internett her, så det som er rett under øynene, er vel kanskje litt posete? Altså akkurat der så den linjen i huden går under øynene der: Anonymkode: 08115...4e0
AnonymBruker Skrevet 26. mai #19 Skrevet 26. mai Da er det lymfedrenasje du bør fokusere på. Og det jeg nevnte med vann og natron i vannet vil også hjelpe. (Kun akkurat nok til at du ikke smaker det! Prøv deg fram, men ta det i alt vann du drikker) Anonymkode: b225b...595 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai #20 Skrevet 26. mai Det er nok en del av aldringsprosessen. En consealer med enten rosa, fersken eller orange i. Om du er (lys, middels eller mørk) som kan korrigere evt blålig skjær. Glo skin beauty under eyes consealer og Charlotte Tilbury sin magic vanish er av mine favoritter til å dekke det til. Det blir mye mindre synlig med god farge korrigering. Anonymkode: aab03...423
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå