AnonymBruker Skrevet 27. mai #21 Skrevet 27. mai Vær tydelig med henne på at du trenger en løsning. Hvis dere ikke sammen gjør alt dere kan for å fikse dette forholdet, må du gå. Og hun kan ikke nekte. Det er heldigvis ikke sånn at begge trenger å være enige for at man skal kunne skille seg. Anonymkode: b9202...13a
AnonymBruker Skrevet 27. mai #23 Skrevet 27. mai AnonymBruker skrev (18 timer siden): Hei Jeg er mannen i forholdet. Vi har en hendelse i forholdet som er i kategorien tillitsbrudd. Det er ikne snakk om utroskap, men mer snakk om lojalitet. Sett fra hennes side så er dette stort og alvorlig tillitsbruddd, som har endret hva hun tenker og føler om meg. Jeg opplever at hun er «avskrudd», og hun innrømmer å ha slått av følelser osv. All form for intimitet osv er borte, og vi lever i dag som venner. Vi har snakket om dette, og hun er enig. I begynnelsen var jeg fryktelig lei meg og frustrert. Vi klarte ikke å snakke om problemene og det ble for det meste lagt i en skuff. Årene har gått, og dette er fortsatt et åpent sår for oss. Nå er også mine følelser avslått, og ekteskaper er en vits. Vi deler regninger, men krangler enormt mye ( om alt annet) , vi er bitre og sinte på hverandre, og er ofte kalde og harde med hverandre. Jeg har mange ganger prøvd å snakke med henne, men dialogen går bare i hvor skuffa og såret hun er. Det er nå over 5 år siden, men fortsatt er hennes skuffelse like stor. Jeg har foreslått psykolog, parterapi, «kjærestetid på hotell, osv…Alltid nei Det er ingen løsning i sikte. Livet mitt er «ødelagt», jeg har ofret mye for dennw dama. Blandt annet har jeg flytter til hennes by og etablert meg på nytt, jeg har byttet jobb, og omgangskretsen er nå mest fra hennes gjeng.. - Jeg har foreslått at vi skiller oss, så hun får en avslutning. Det ønsker hun ikke. Jeg har som sagt foreslått ekstern hjelp, det vil hun ikke - Jeg har snakket om det at vi må legge dette bak oss og gå videre, det vil hun ikke Jeg føler jeg har prøvd alt, men hun ikke jobbe med dette for å komme over dette. Vi står i et stort vondt vakum, der hun og jeg lider, og hvor ekteskapet er helt havarert. Hva gjør jeg videre? Er det i det hele tatt mulig å fikse dette? Det værste for meg nå er at jeg kjenner at jeg har mistet engasjementer for henne, og at jeg virkelig er i ferd med å miste all respekt og alle følelser for henne. Hva da om jeg forlater henne. Da raser livet mitt helt sammen, og jeg blir helt alene. Jeg er kjemperedd Anonymkode: db36b...e1d Du kan skilles uten at hun er enig. Anonymkode: 226e3...78f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå