AnonymBruker Skrevet 26. mai #1 Skrevet 26. mai Hei, Håper det er noen snille sjeler der ute som kan hjelpe meg å svare på dette. Jeg fikk akkurat vite at jeg blir tilbudt studieplass ved AFIS-utdanningen som har oppstart nå til høsten. Lurer imidlertid på om jeg allerede nå burde spørre om det går fint at jeg tar meg 3 dager fri, da jeg og familien skal reise til London fra 6-10. september og har bestilt turen for lenge siden. Vil egentlig ikke ta meg fri i det hele tatt under utdanningen fordi dette betyr så mye for meg, men samtidig visste jeg jo ikke når jeg bestilte turen at jeg skulle komme inn😅 Noen her som jobber som AFIS og vet om man kommer til å få fri eller mulighet til å ta fri midt i ukedagene? Anonymkode: f841a...8b8
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:23 #2 Skrevet tirsdag kl 21:23 Skal gå helt fint, de er fleksible på programmet til elevene, gitt at dere fulgte samme løp som oss er dere fortsatt med finnene da, og de er suuuper chille. Mulig du må ta en prøve før eller etter om du ikke får med deg resten av klassen på endring. Anonymkode: 85dea...11e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå