Gå til innhold

Hvilken film og hvilken serie har du sett flest ganger?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Den serien jeg har sett flest ganger er enten Lois & Clark eller Smallville. Superman & Lois seiler opp der den også. :) Jeg tror ikke jeg har giddet å se noen andre serier flere ganger.

Den filmen jeg har sett flest ganger er nok The Matrix. Vi hadde Canal+ da den var ny og gikk der og jeg var helt hektet og så den nesten hver dag over en lang periode. Man of Steel og Justice Leage (Snyder Cut) har jeg også sett en del ganger, men Justice League hopper jeg over første halvdel av. Kjedelig uten Superman. 😅

Film: Shutter Island og Inception - tror jeg. Vanskelig å si, da jeg er en person som ser de samme om å om igjen.
Harry Potter er en selvfølge at jeg har sett flest ganger. Selv om at jeg forsøker å begrense det til maks en gang i året. 

Serie: Criminal Minds og House MD. 

Anonymkode: 5591a...786

Tv serie: Friends - Er på en ny runde med å se det nå, elsker serien 😄 Men Stargate SG1 og Atlantis, har også vært på repeat mange ganger 😊

Film: Tror kanskje det må være Twilight filmene 😅

Endret av Ariana807

Annonse

Maia70 skrev (1 time siden):

Strange Days er den filmen jeg desidert har sett flest ganger, tett fulgt av Alien-filmene og Terminator-filmene

Serier: The Killing, Broen, Pride and Prejudice 1995, og True Detective sesong 1

Serier: The Killing, Fringe, Westworld og Battlestar Galactica.

Filmer: Inception, Aliens, Interstellar, Avengers Endgame, Tilbake til fremtiden, Broene over Madison County, Steel Magnolias, Hjelp det er juleferie, Frihetens Regn, The Devil wears Prada, Shallow Hall, He is just not that interested.

• Liker 2

Seinfeld, Frasier, Black Adder, Monty pythons flying circus pluss litt andre god serier går i bakgrunnen hver kveld. Har ikke sett standard tv på årevis utenom nyhetene. 

Aliens, Lord of the Rings trilogien, Barry Lyndon, Terminator 2/1, predator, National lampoon's vacation/christmas filmene, air,planes and trains (John Candy filmer generelt) pluss en del andre klassikere må sees med gjevne mellomrom. Gjerne når de blir utgitt på 4k med oppgradert lydspor.

Anonymkode: 5b67f...9ab

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Serie: tror det må være uavgjort mellom The Office (US) og Parks and Recreation 

Film: Pride and Prejudice (2005)

Anonymkode: ee657...4ca

Du mener miniserien med Colin Firth? TS

Anonymkode: 0b3fc...e25

Annonse

Av film er det Foreldrefellen, uten tvil, tett etterfulgt av Stolthet og fordom (2005) Ringenes Herre og Hobbiten, og Harry Potter. Forrest Gump er også en film jeg alltid stopper opp og ser, dersom den sendes på tv. Taken og Transporter har også blitt repetert noen ganger. 

Av serier er det Bones, sikkert fullført serien 5 ganger, Criminal Minds har jeg sett noen ganger, Godless, Parks and Rec (soleklar favoritt innen komedie) Friends, Vampire Diaries, Grey’s Anatomy opp til sesong 10. 

Anonymkode: 3d383...af0

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du mener miniserien med Colin Firth? TS

Anonymkode: 0b3fc...e25

Det kom en filmversjon i 2005 med Matthew Macfadyen, ikke meg du spør, men jeg har også den filmen på listen over mest sett. 

Anonymkode: 3d383...af0

Back to the future-filmene, går aldri lei. Tenk at originalen nå er 40(!) år!

Av serier har Friends holdt seg utrolig godt. Bortsett fra de få gangene man ser noen på en gammel mobiltelefon eller pc, kunne alt foregått i dag. 

Anonymkode: 7be72...287

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...