AnonymBruker Skrevet 26. mai #1 Skrevet 26. mai Har tidligere kjørt alt med stavmikser. Men syns det er godt med ordentlige biter i. Men syns blomkålen lett blir most uansett. Anonymkode: bef26...8f1
AnonymBruker Skrevet 26. mai #2 Skrevet 26. mai Du må ta av noen biter før du moser suppen så får du biter/buketter som du kan ha i suppen eller direkte i tallerkenen. Tynnere suppe får du ved å bruke mer væske eller tynne den ut med grønnsakskraft. Anonymkode: b62bc...580 3
AnonymBruker Skrevet 26. mai #3 Skrevet 26. mai Du tar ut noen av bitene relativt tidlig, blomkål skal. ikke ha mye varme før all tyggemotstand forsvinner. Kutter eventuelt til den størrelsen du ønsker. Lar resten koke en stund til,kjører så med stavmikser. Anonymkode: 5c07c...c79 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai #4 Skrevet 26. mai Du kan også droppe morningen. Jeg foretrekker det. Anonymkode: 45fa0...85d
AnonymBruker Skrevet 26. mai #5 Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du kan også droppe morningen. Jeg foretrekker det. Anonymkode: 45fa0...85d Ja jeg hater morninger jeg også. Skal droppe det fra nå av. Anonymkode: 3cb75...31f 5
Chiubi Skrevet 26. mai #6 Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Har tidligere kjørt alt med stavmikser. Men syns det er godt med ordentlige biter i. Men syns blomkålen lett blir most uansett. Anonymkode: bef26...8f1 Da må du tilsette biter av blomkål og mer væske
AnonymBruker Skrevet 26. mai #7 Skrevet 26. mai Om du foretrekker litt harde blomkålbiter så plukker du de ut og koker de ikke opp sammen med den delen av blomkålen du bruker stavmikser med. Lag suppen ferdig og ha i mer væske/mindre jevning for tynnere suppe også tilsetter du de ukokte blomkålbitene til slutt så de bare får trekke noen minutter i suppen. Anonymkode: 9d754...f6d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå