Gjest gjesten Skrevet 16. mars 2006 #1 Skrevet 16. mars 2006 må se å få stramma opp kroppen min litt... heeelt sykt den forfaller mer og mer for hver dag! magen skal strammes opp, rumpa skal strammes opp og lårene skal strammes opp før bikini sesongen starter!!! alle gode råd ønskes.. jeg skal ikke sette igang med treningsstudio, o gløpe er det værste jeg vet! så det er råd i henhold til hjemmetrening jeg kan gjøre på gulvet!!!! jeg har en ministepper som jeg skal ta aktivt i bruk! men trenger råd om hvilke øvelser som hjelper, hvor mange ganger jeg skal ta de, hvor ofte og hvor lenge jeg skal stå på steppern og slikt.. med andre ord jeg trenger et skreddersydd treningsprogram for jeg er heeelt grønn.....
Gjest Jalileh Skrevet 16. mars 2006 #2 Skrevet 16. mars 2006 Kanskje du kan ta deg turen innom Iform'no's diskusjonsforum? De skreddersyr innimellom treningsprogrammel o.l. for brukerne der.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 16. mars 2006 #3 Skrevet 16. mars 2006 fatter ikke at denne ble lagt på kosthold.. nevner jo ikke mat engang! hmmm men dete r ingen som er sååå snille da at de kan hjelpe meg litt i gang.... ??
vixen Skrevet 16. mars 2006 #4 Skrevet 16. mars 2006 Kondisjonstrening som jogging eller skigåing, svømming. Om du mener hjemme som i stua er det vel ikke så mye annet enn styrkeøvelser du kan gjøre.
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2006 #5 Skrevet 16. mars 2006 Vil ikke anbefale ministepperen hvis du ikke vil ha store muskuløse legger. Etter 2 mnd bruk, ble leggene mine 3 cm bredere Ikke særlig pent. Har nå lagt bort ministepperen for godt.
Pusekatt Skrevet 17. mars 2006 #6 Skrevet 17. mars 2006 Kjøp deg et hoppetau, det er billig, og veldig effektiv og fin trening, som uten problemer kan gjøres hjemme! Start med ti minutter hopping daglig, og så kan du jo øke etterhvert som kondisjonen blir bedre. I tillegg kunne det kanskje være en idé å kjøpe en DVD med styrkeøvelser som kan hjelpe deg igang med riktig styrketrening.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 19. mars 2006 #7 Skrevet 19. mars 2006 Du trenger ikke kaste ministepperen, men ikke overdriv bruken hvis du ikke vil ha større legger. Bruk den heller primært som oppvarming, så kan du gjøre styrkeøvelser:) Du kan gjøre mye uten å kjøpe noe som helst hjelpemiddel, men hvis jeg skal anbefale noe kan jeg anbefale et sett manualer (vekter) som man får kjøpt i sportsbutikker, og en sånn "medisinball". Med manualer og denne ballen kan du trene hele kroppen med både lette, tunge og utfordrende øvelser! Kanskje har du et treningssenter i nærheten som kan hjelpe deg i gang med øvelser på ballen. Tror også det pleier å følge med et hefte med øvelser. Det fine med ballen er at du trener ballanse og indre muskulatur i mage/rygg samtidig som du trener armer, bein osv. Og disse indre musklene er viktig å trene de og, med tanke på at man hver dag blir ett år eldre Jeg abbonerte en gang på bladet "i Form", og der kom det jevnlig greie øvelser man kunne gjøre hjemme. Kanskje det er med på å motivere og... Lykke til
vixen Skrevet 20. mars 2006 #8 Skrevet 20. mars 2006 Med fitness-ball finnes det massevis av fine øvelser. Følger med dvd/cd evt instruksjonshefter også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå