missluna Skrevet 16. mars 2006 #1 Skrevet 16. mars 2006 Jeg og min kjære har flyttet fra hverandre for en stund. Vi var fremdeles sammen da han flyttet, men jeg var bitter. Han har registrert seg på alskens kontaktsider på nettet og hva han driver med nå som han bor for seg selv vet jeg ingenting om. Han fortalte meg forrige uke at han trodde han hadde følelser for en annen som han hadde snakket med på nettet og skrevet meldinger og snakket i telefon med 24/7 etter at han flyttet, men at det var meg han ville ha. Jeg bad han velge, meg eller henne. Og han valgte henne.. Grunnen var at jeg ikke skulle få bestemme hvem han skulle få snakke med og ikke. Noen dager etter klarte jeg å overbevise han om at jenta faktisk knapt var over den seksuelle lavalder (noe han hadde nekta på siden han ble "kjent" med henne.) og da ville han plutselig ha meg tilbake. Vi har et barn sammen og jeg er så utrolig fryktelig glad i mannen min, men hvordan skal jeg kunne stole på han igjen? Jeg hadde virkelig ingen anelse om at han hadde snakket så mye med henne, selv om jeg hadde en mistanke om at noe lå i luften. Hvordan kan jeg vite at han snakker sant denne gangen når han sier han skal slutte å snakke med henne? Eller andre damer for den saks skyld... Vi er ikke sammen igjen, men han sier han gjerne vil ha meg tilbake. For det er jeg som betyr noe for han, ingen andre... Hvordan kan jeg vite det? Hvordan skal han kunne bevise det for meg når vi ikke bor sammen en gang?? Jeg ble så inderlig såret da han fortalte at han hadde følelser for en annen, og enda mer såret da han valgte henne forran meg som har vært med han i flere år, som har skjemt han bort, som er mamma'n til barnet hans.. Jeg vil ikke oppleve det igjen, men jeg elsker han.. og Skulle ønske det kunne fungere for oss. Hva skal jeg gjøre? Vær så snill, hjelp meg!
vixen Skrevet 16. mars 2006 #2 Skrevet 16. mars 2006 Vet ikke om jeg har noe råd til deg, men for meg et tillit alfa og omega. Det er noe man må opparbeide over tid. Det gjelder begge veier. Jeg syns ikke spørsmålet bør være hva du skal gjøre, men hva han må gjøre om han virkelig vil ha deg tilbake. Vil han virkelig ha deg tilbake får han vise at han virkelig vil det og feks ofre disse profilene sine og chattinga si, om du føler det vil hjelpe. Vil han ikke det vil han ikke at ting skal funke mellom dere heller.
Mossa Skrevet 16. mars 2006 #3 Skrevet 16. mars 2006 At han valgte deg først når han fant ut at hun var for ung sier meg at han ikke har deg som førsteprioritet...det er ikke noe bra tegn! Men er dette virkelig mannen du virkelig vil ha, så får dere bruke tiden på å bygge opp tillitten din igjen. Og han får vise at det er sannhet i ordene hans! Det er ikke noen enkle måter å finne ut at du kan stole på han, det må nesten komme etterhvert som at forholdet kommer seg tilbake i sporet. Og når du ser og skjønner at det er deg han vil være sammen med!
valentino Skrevet 16. mars 2006 #4 Skrevet 16. mars 2006 Grunnen var at jeg ikke skulle få bestemme hvem han skulle få snakke med og ikke.← Kontrollfreak.
Gjest King James Skrevet 16. mars 2006 #5 Skrevet 16. mars 2006 Hvilken rett har du til og si hvem han kan snakke med eller ikke ?
Gjest Gjest_Katerina_* Skrevet 16. mars 2006 #6 Skrevet 16. mars 2006 Hvilken rett har du til og si hvem han kan snakke med eller ikke ? ← hvis typen min hadde hatt følelser for en annen, så hadde også jeg gitt ham et slikt ultimatum. Enten meg eller henne. Det er ikke snakk om at hun nekter han å snakke med folk.
missluna Skrevet 16. mars 2006 Forfatter #7 Skrevet 16. mars 2006 Hvilken rett har du til og si hvem han kan snakke med eller ikke ? ← Jeg har aldri "bestemt" hvem han skal snakke med og ikke, men denne jenta sa han at han hadde følelser for og han snakket med henne 24/7. Derfor bad jeg han om å velge. Hadde ikke du gjort det samme?? Se ting fra andres perspektiv dam folkens. Dere hadde ikke godtatt at han/hun hadde fortsatt i det samme sporet dere heller, eller hur?
missluna Skrevet 16. mars 2006 Forfatter #8 Skrevet 16. mars 2006 Vet ikke om jeg har noe råd til deg, men for meg et tillit alfa og omega. Det er noe man må opparbeide over tid. Det gjelder begge veier. Jeg syns ikke spørsmålet bør være hva du skal gjøre, men hva han må gjøre om han virkelig vil ha deg tilbake. Vil han virkelig ha deg tilbake får han vise at han virkelig vil det og feks ofre disse profilene sine og chattinga si, om du føler det vil hjelpe. Vil han ikke det vil han ikke at ting skal funke mellom dere heller. ← Ja, men det er jeg det jeg mener, hva skal HAN kunne gjøre for at jeg skal stole på han igjen? Han vet ikke selv nemlig. Han sier at han kan slutte å snakke med henne, men hvilken garanti har jeg? Hvordan kan jeg vite at han snakker sant denne gangen når han har lyvd til meg så mye?
Gjest King James Skrevet 16. mars 2006 #9 Skrevet 16. mars 2006 (endret) Jeg har aldri "bestemt" hvem han skal snakke med og ikke, men denne jenta sa han at han hadde følelser for og han snakket med henne 24/7. Derfor bad jeg han om å velge. Hadde ikke du gjort det samme?? Se ting fra andres perspektiv dam folkens. Dere hadde ikke godtatt at han/hun hadde fortsatt i det samme sporet dere heller, eller hur? ← Jeg hadde nok ikke bedt henne velge. Jeg hadde bare gitt blaffen. Men det er jeg nok alene om. Endret 16. mars 2006 av King James
vixen Skrevet 16. mars 2006 #10 Skrevet 16. mars 2006 Han sier at han kan slutte å snakke med henne, men hvilken garanti har jeg? Hvordan kan jeg vite at han snakker sant denne gangen når han har lyvd til meg så mye? ← Det vet du ikke... Det er han som må holde seg i skinnet, ikke du som skal holde han i det om du skjønner... Først når han har frie tøyler, men likevel sperrer som sier hva som er rett og galt, og at han klarer å følge disse, er dere på riktig vei.
Gjest Gjesta Skrevet 16. mars 2006 #11 Skrevet 16. mars 2006 Nå er det mulig jeg bare har tolket innleggene dine før, men jeg mener å huske at alt ikke har vært så rosenrødt tidligere også? Tenk nøye gjennom hva du vil, ikke minst for barnet skyld
Gjest Jalileh Skrevet 16. mars 2006 #12 Skrevet 16. mars 2006 Jeg vet at du ikke vil ha dette svaret, men for min del kunne jeg ikke stolt på han igjen. Uansett hvor mye jeg hadde elsket han så hadde jeg ikke tatt han tilbake. Alt virker merkelig. At han vil ha deg nå, når han har funnet ut at hun omtrent ikke er gammel nok til sex engang. Hvor høyt er du prioritert da? Og ja, jeg har faktisk vært i en lignende situasjon. Hvor jeg elsket eksen, men ikke tok han tilbake. Nettopp fordi jeg ikke stolte på han.
missluna Skrevet 16. mars 2006 Forfatter #13 Skrevet 16. mars 2006 Nå er det mulig jeg bare har tolket innleggene dine før, men jeg mener å huske at alt ikke har vært så rosenrødt tidligere også? Tenk nøye gjennom hva du vil, ikke minst for barnet skyld ← det stemmer det. det har ikke alltid vært rosenrødt, men vi har kommet oss igjennom det meste. Noe som er helt utrolig. Da han flyttet (pga jobb) hadde vi det virkelig supert.. trodde jeg...
missluna Skrevet 16. mars 2006 Forfatter #14 Skrevet 16. mars 2006 Jeg hadde nok ikke bedt henne velge. Jeg hadde bare gitt blaffen. Men det er jeg nok alene om. ← hvis du hadde gitt blaffen i om damen din hadde snakket med en hun var forelsket i 24/7 kan du ikke ha vært mye glad i henne.
Gjest Gjesta Skrevet 16. mars 2006 #15 Skrevet 16. mars 2006 det stemmer det. det har ikke alltid vært rosenrødt, men vi har kommet oss igjennom det meste. Noe som er helt utrolig. Da han flyttet (pga jobb) hadde vi det virkelig supert.. trodde jeg... ← Uff ,er vanskelig å råde deg, men jeg håper virkelig du finner ut av det.
missluna Skrevet 16. mars 2006 Forfatter #16 Skrevet 16. mars 2006 Jeg vet at du ikke vil ha dette svaret, men for min del kunne jeg ikke stolt på han igjen. Uansett hvor mye jeg hadde elsket han så hadde jeg ikke tatt han tilbake. Alt virker merkelig. At han vil ha deg nå, når han har funnet ut at hun omtrent ikke er gammel nok til sex engang. Hvor høyt er du prioritert da? Og ja, jeg har faktisk vært i en lignende situasjon. Hvor jeg elsket eksen, men ikke tok han tilbake. Nettopp fordi jeg ikke stolte på han. ← Hadde det ikke vært for at jeg uansett må komme over ens med han og se han i MANGE år framover pga barnet vi har sammen, så hadde jeg nok sett litt annerledes på situasjonen. Da kunne jeg prøvd å glemme han, men jeg kan ALDRI glemme han når jeg hele tiden må ha en ok tone med han og se han.
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2006 #17 Skrevet 16. mars 2006 Jeg greier bare ikke å respektere så tvers igjennom barnslige menn, og kvinner for den saks skyld. I min verden, hvor de fleste er voksne folk med normal omsorg for hverandre, så er ikke dette en problemstilling, Og blir det et spørsmål, ja så er ekteskapet over.
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2006 #18 Skrevet 16. mars 2006 Æsj. Kutt han ut. Forandrer seg nok ikke han.
loffen Skrevet 16. mars 2006 #19 Skrevet 16. mars 2006 Høres ikke greit ut, jeg skjønner at du er fortvila. Hvis både du og han mener at forholdet er verdt en sjanse til, ville jeg ha gått til psykolog eller familierådgivning sammen for å få hjelp, og se om det er liv laga. Lykke til!
Gjest Jalileh Skrevet 16. mars 2006 #20 Skrevet 16. mars 2006 Hadde det ikke vært for at jeg uansett må komme over ens med han og se han i MANGE år framover pga barnet vi har sammen, så hadde jeg nok sett litt annerledes på situasjonen. Da kunne jeg prøvd å glemme han, men jeg kan ALDRI glemme han når jeg hele tiden må ha en ok tone med han og se han. ← Nei, det forstår jeg. Lykke til skal du ha uansett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå