Gjest Anerikke Skrevet 16. mars 2006 #1 Skrevet 16. mars 2006 Selv er jeg veldig glad i Dharma & Greg Kongen av Queens Alle elsker Raymond Alt av Monte Python-gutta!! Keeping up appearences (husker ikke hva den heter på norsk! Dama er jo splitte pine gal!) Absolutt fabelaktig (Helt absurd, skrekkelige karakterer, og jeg elsker det!!!) Og sikkert masse, masse mer... Av norske ting ler jeg så jeg griner av Den fordømte nordlending. ("Snakk ikkje te mææ om shliiit...") Den gamle videoen går om og om igjen Mens jeg bare ikke kan like noe av det Tore Ryen har laget... Nils Vogt brøler, og da slår jeg av TV! Har sikkert glemt mye som jeg syns er morsomt, og ber om unnskyldning for eventuelle skrivefeil! Nåh, hva ler DU av?
Gjest gjest1 Skrevet 16. mars 2006 #3 Skrevet 16. mars 2006 Jeg DIGGER serien 3rd rock from the sun. Veldig sjelden jeg ler høyt av noe, men den serien treffer meg rett der den skal. Men den går bare på STV4 nå, så jeg har kjøpt alle sesongene på dvd...
Gjest Anerikke Skrevet 16. mars 2006 #4 Skrevet 16. mars 2006 Jeg glemte jo nesten den morsomste av dem alle! 70`s show er jo herlig!!!!
Gjest Bodillen Skrevet 16. mars 2006 #5 Skrevet 16. mars 2006 (endret) Seninfeld! Det er bare noe av det mest hysterisk morsomste jeg vet om. Ellers ler jeg av South Park, Friends, Kongen av Queens, Kjetil & Kjartan, Judas, Viva la Bam, Jackass og Nytt på Nytt. Synd ingen har greid å lage en skikkelig morsom norsk sit-kom ennå. Endret 17. mars 2006 av Bodillen
Gjest lillelou Skrevet 16. mars 2006 #7 Skrevet 16. mars 2006 Jeg er veldig glad i: *Monty Python * Absolutt Fabelaktig * Little Britain * 70's show * Friends
wok Skrevet 16. mars 2006 #8 Skrevet 16. mars 2006 Jeg DIGGER Typisk Norsk! :grine2: :grine2: Og Friends og 70's show
Pimbila Skrevet 16. mars 2006 #10 Skrevet 16. mars 2006 Ler mest av personer som - Zahid Ali - Espen Eckbo - Terje Sporsem Noen som er morsomme, men ikke bestandig - Harald Eia og Bård Tufte Johansen - Thomas Giertsen - Otto Jespersen - Harald og Thomas Serier kan bli litt for slitsomme pga latteren som er lagt til, men jeg liker - Friends - Kongen av Queens - Seinfeld - Alle elsker Raymond
Gjest King James Skrevet 16. mars 2006 #11 Skrevet 16. mars 2006 (endret) Tja Monty Paythons Coupling ( Den Orginale Engelske versionen ) Family Gay ( Tegneserie ) The Simpsons ( Tegneserie ) Absolut fabelaktig Six Feet Under ( Som nok få synnes er morsom ) My Family ( Hvilket Liv ) Seinfeld The John Stewart Show ( På CNN ) Nytt på Nytt ja det er vel det..... Endret 16. mars 2006 av King James
Gjest Anerikke Skrevet 16. mars 2006 #12 Skrevet 16. mars 2006 Nå kom jeg på det! "Høy på pæra" heter den jo!
Morea Skrevet 16. mars 2006 #13 Skrevet 16. mars 2006 Ler av mye av det som er nevnt over her, men for meg er Little Britain det virkelig store.
Impala Skrevet 16. mars 2006 #14 Skrevet 16. mars 2006 King of queens, Friends og Nytt på nytt. ← Disse signerer jeg, og tar med Seinfeld i tilleg.
Gjest Anerikke Skrevet 16. mars 2006 #15 Skrevet 16. mars 2006 (endret) Ja, Little Britain er kjempemorsom! Endret 16. mars 2006 av Geri
Gjest Anerikke Skrevet 16. mars 2006 #16 Skrevet 16. mars 2006 (endret) Trond Viggo Torgersen syns jeg er en morsom mann! Endret 16. mars 2006 av Geri
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2006 #17 Skrevet 16. mars 2006 The office Kongen av Queens Little Britain The Simpsons Fresh prince of Bel-Air Typisk norsk Nytt på nytt
Impala Skrevet 16. mars 2006 #18 Skrevet 16. mars 2006 Trond Viggo Torgersen syns jeg er en morsom mann! ← Ja, og Trond Kirkvåg også syns jeg da
hilli Skrevet 16. mars 2006 #19 Skrevet 16. mars 2006 (endret) Jeg ler alltid av Malcom in the Middle, hysterisk morsom serie. Jeg liker også Høy på pæra. Mange av de andre seriene som er nevnt er også morsomme, spesielt Seinfeld og Alle elsker Raymond. Friends har jeg aldri syns vært så morsom, men jeg liker serien for det. Jeg glemte å ta med verdens beste og morsomste tv-serie; Freaks & Geeks. Desverre er det bare laget en seson av den som TvNorge ble ferdige med å sende for lenge siden. Endret 16. mars 2006 av hilli
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå