Gå til innhold

Jeg er 31 år gammel, er det for sent for meg

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

Jeg er en 31 år gammel mann og føler at livet ikke ble som forventet. Jeg har vært i noen forhold før, men det har ikke fungert. Da jeg var 20 var jeg sikker på at jeg som 30 åring skulle ha en kone og kanskje noen barn, slik ble det ikke. Alle andre rundt meg har fått seg samboere og alt. Er det for sent for meg å oppnå dette i livet som den gamle mann jeg nå er blitt? Jeg føler bare at tiden går fortere og fortere, da jeg var 25, husker jeg at jeg tenkte at jeg har masse tid til å finne en kjæreste, men nå er tiden løpt ut. Det er ingen god følelse.... Finnes det fremdeles håp for en når man er i min alder eller er løpet kjørt for meg? 

Jeg har egentlig alt på stell utenom en kjæreste, altså jeg er i fast jobb og har en egen leilighet. Jeg trener og driver med hobbyer ved siden av jobb også og er sosial av meg.

Anonymkode: 4f30e...a4c

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hvis du er villig til å gå for en litt eldre dame, eller en alenemor, har du fortsatt sjans. Men det blir nok ikke drømmedamen

Anonymkode: 8c460...81c

For en patetisk innstilling, selvsagt er det mulig å finne drømmedama. Dette har ikke med hvor gammel du er, men med hvor attraktiv og imøtekommende du er som person, og hvor god kjemi det er mellom dere.

Han jeg siterer her er nok en evig jomfru aka incel type, som gir kvinner skylda for at han selv er en drittsekk. ;) Og hvis du først blir en slik, da har toget gått. De dør gjerne alene uten å noensinne ha opplevd kjærlighet, fordi de har valgt å hate kvinner i stedet for å elske de. Så lenge du er en normal oppegående mann og ikke gir etter for incelpropaganda, kommer dette til å gå helt fint.

De fleste kvinner ønsker seg akkurat det samme som menn: En snill og god partner som ser og forstår de, som de kan dele livets opp- og nedturer med. Vi er bare mennesker alle sammen.

Anonymkode: 0dc65...ecb

• Liker 7
  • Hjerte 2
  • Nyttig 6

Annonse

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

For en patetisk innstilling, selvsagt er det mulig å finne drømmedama. Dette har ikke med hvor gammel du er, men med hvor attraktiv og imøtekommende du er som person, og hvor god kjemi det er mellom dere.

Han jeg siterer her er nok en evig jomfru aka incel type, som gir kvinner skylda for at han selv er en drittsekk. ;) Og hvis du først blir en slik, da har toget gått. De dør gjerne alene uten å noensinne ha opplevd kjærlighet, fordi de har valgt å hate kvinner i stedet for å elske de. Så lenge du er en normal oppegående mann og ikke gir etter for incelpropaganda, kommer dette til å gå helt fint.

De fleste kvinner ønsker seg akkurat det samme som menn: En snill og god partner som ser og forstår de, som de kan dele livets opp- og nedturer med. Vi er bare mennesker alle sammen.

Anonymkode: 0dc65...ecb

Jeg hater ikke kvinner. Likevel skal det jo mer til enn å være normalt oppegående. Jeg er ikke blant de som bare kan smile til en dame og så er jobben gjort.

• Nyttig 1
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Det er ingen god følelse.... Finnes det fremdeles håp for en når man er i min alder eller er løpet kjørt for meg? 

Du får det du gir, og hvis du sitter på en dårlig følelse av håpløshet og at nå er livet ditt kjørt... og det er det du signaliserer: burde det overraske deg at når kvinner ser dette - så løper de selvsagt vekk?

Du får tilby noe annet, og gi noe annet også.  Få et perspektivskift, og det faktum at du har fortsatt dine beste dager foran deg - og at du er full av liv som også inviterer inn til liv. 

Kvinner og menn, men spesielt kvinner er tiltrukket av vigør og trygghet i alle former. Du må bare komme deg ut av hva nå enn som har bokset deg inn i tankesettet om at det er for sent.

• Liker 1
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Jeg er en 31 år gammel mann og føler at livet ikke ble som forventet. Jeg har vært i noen forhold før, men det har ikke fungert. Da jeg var 20 var jeg sikker på at jeg som 30 åring skulle ha en kone og kanskje noen barn, slik ble det ikke. Alle andre rundt meg har fått seg samboere og alt. Er det for sent for meg å oppnå dette i livet som den gamle mann jeg nå er blitt? Jeg føler bare at tiden går fortere og fortere, da jeg var 25, husker jeg at jeg tenkte at jeg har masse tid til å finne en kjæreste, men nå er tiden løpt ut. Det er ingen god følelse.... Finnes det fremdeles håp for en når man er i min alder eller er løpet kjørt for meg? 

Jeg har egentlig alt på stell utenom en kjæreste, altså jeg er i fast jobb og har en egen leilighet. Jeg trener og driver med hobbyer ved siden av jobb også og er sosial av meg.

Hvorfor skulle det være for sent? 

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg hater ikke kvinner. Likevel skal det jo mer til enn å være normalt oppegående. Jeg er ikke blant de som bare kan smile til en dame og så er jobben gjort.

Holdningene dine vitner om utfordringer forbi «normalt oppegående.

—-

TS: Du er ung og har mye godt i vente! Folk finner kjærlighet gjennom hele livet, i alle aldre!! 

• Nyttig 3
Rotemor skrev (2 minutter siden):

Holdningene dine vitner om utfordringer forbi «normalt oppegående.

—-

TS: Du er ung og har mye godt i vente! Folk finner kjærlighet gjennom hele livet, i alle aldre!! 

Hva mener du?

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Trolleinnlegg.  

• Liker 1

Annonse

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hva mener du?

Oj! Jeg beklager! Jeg siterte feil AB kode! Jeg blingset!

Det var han som skrev at du måtte «ta til takke» og glemme drømmedama jeg mente å sitere.

Alt godt i ditt innlegg. Du finner kjærligheten 💙

Hvis du er villig til å gå for en litt eldre dame, eller en alenemor, har du fortsatt sjans. Men det blir nok ikke drømmedamen

Anonymkode: 8c460...81c

For noe tull! Ikke "gå for" alenemor. Se etter ei dame på din alder som ønsker seg barn og familie. 

Anonymkode: 3e353...6f1

Gammal mann på 30? Hjelpes, hva er jeg som 38åring da, utdatert? Løpet er kjørt for alt? 

Anonymkode: ec54d...7af

• Liker 1
  • Nyttig 1
Annonse

Absolutt ikke for sent :) min mann fyller 38 i år og venter sitt andre barn med meg. Han var nesten 30 da vi møttes. Vi har rukket både å nyte hverandre og stifte familie i god tid før 40!

Anonymkode: d486f...3ec

• Nyttig 1
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Trives du i det livet du har bygd deg? 

I såfall mangler du jo bare en dame som vil dele dette med deg.

Alderen er nok fint innafor for å stifte familie og du har jo hatt forhold før så du er ingen novise.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...