Gå til innhold

Reise utenlands for å gifte oss? - eller ikke?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg og samboeren min, har planer om å gifte oss til sommeren. Vi begynte planleggingen for nesten et halvt år siden, MEN vi har ikke kommet fram til noenting!! Ikke har vi funnet ut hvor mange gjester eller hvor vi skal ha festen...og vi har heller ingen oversikt over hvor mye penger vi har å "rutte" med.

Uansett hva vi kommer opp med, så er det noen som har noe å klage på, enten på min side i fam. eller på hans.

Så nå er vi begynt å tenke andre veier...Jeg vil bare vite hva dere synes om at vi bare kunne reist til et sydlig land (har ikke helt hatt tid til å tenke på hvilket ennå), og giftet oss der nede. Så kunne vi heller kommet hjem og hatt et lite selskap for å feire det med den ALLER nermeste fam, med kaffi og kaker?

Tenker også på å ha en vennefest et par helger etterpå, der vi leiger lokale osv.

Hva tror dere?

Er redd noen vil komme til å bli litt fornærmet,men det virker jo som om at vi ikke kan greie å gjøre alle fornøyde uansett...

Veldig takknemlig for tilbakemld :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville gjort det på den måten hvis jeg skal gifte meg igjen. Särlig det å dele familieselskap og vennefest syns jeg er en god ide.

Det er som du sier alltid noen som blir misfornöyd uansett.

Da får man kanskje brukt brudekjolen mer enn en gang også...? ;)

Skrevet

Hvis det er slik dere ønsker det, så ville jeg gjort det slik. Det er da bedre å få være alene å ha det superromantisk enn å skulle bekymre seg for at alle er fornøyde med opplegget deres denne dagen.

Håper dere kommer frem til noe, og at dere får et fantastisk bryllup (eller tre) ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Absolutt å anbefale :) Vi giftet oss i januar i Dubai. Var så koselig og romantisk. Bare oss, barna våre og hans foreldre. Når vi kom hjem så hadde vi familiemiddag og skal ha vennefest til sommeren. Dette er noe dere garantert vil sette pris på og samtidig få en reise med på kjøpet. Lykke til :sjarmor:

Gjest Gjest_SnartFru_*
Skrevet

Jeg ville gjort det sånn hvis jeg skulle valgt på ny. Vurderte det, men droppet pga forventninger fra familie (som ville ha tradisjonelt), men de blir jo aldri fornøyd uansett viser det seg, så det kunne vi jo bare latt være å bry oss om.

Å arrangere tradisjonelt bryllup er ikke bare-bare!

God tur!

Skrevet

Vi gjorde det. Anbefales på det varmeste:-)

Kjemperomantisk med minimalt stress.. Deilig!

Gjest Gjest
Skrevet

Vi gjorde det nesten slik og angerer ikke et sekund!

Først giftet vi oss i Roma med foreldre og søsken til stede og når vi kom hjem hadde vi en stor vennefest.

Gjest gjest1
Skrevet

Gjer det de føler aller mest for!

De giftar dykk forhåpentlegvis berre ein gong, og då er det dumt å måtte angre på at ein ikkje gjorde ting som ein hadde lyst til..

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...