Gjest Gjest_Ester_* Skrevet 16. mars 2006 #1 Skrevet 16. mars 2006 Er det noen som har sendt tenåringer på språkskole i utlandet her, eller noen som har vært på språkskole for ikke så lenge siden? Vurderer å sende 15-åringen min av gårde til Spania eller England til sommeren, men vet lite om kvaliteten hos de forskjellige arrangørene og vil gjerne ha tips!
Pimbila Skrevet 16. mars 2006 #2 Skrevet 16. mars 2006 Jeg var i England (Eastbourne) rett før jeg ble 16. Reiste med STS Språkreiser. Var fornøyd med de. Dette var i 1995.
Gjest Fruktfat Skrevet 16. mars 2006 #3 Skrevet 16. mars 2006 (endret) JA, send ungdommen avgårde!! de har så godt av det, det er en opplevelse for livet. jeg dro med sts til torquay i england da jeg var 15 -etter ungdomsskolen- i 97, hadde det kjempefint! jeg reiste alene, bodde sammen med tre norske (ville helst bodd alene norsk, men det kostet ekstra og det hadde jeg ikke penger til) og to utenlandske. de fleste var på alderen min, og de som var eldre og yngre -den yngste var 13- falt litt "utenfor". Endret 16. mars 2006 av Fruktfat
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå