Gjest Espera Skrevet 16. mars 2006 #1 Skrevet 16. mars 2006 Ønsker meg tips til sentrale hotell med ok standard - til en rimelig pris! (jepp, tre ting på en gang!) Noen som har anbefalinger? Og hva vil egentlig "rimelig" pris i Barcelona si? Hva ligger hotell-priser på egentlig???? *espera-uten-peiling*
Arielle Skrevet 17. mars 2006 #2 Skrevet 17. mars 2006 Du kan jo søke på hotellweb.no eller norwegian.no... der er det masse hoteller. De på Norwegian sine sider, skal hvertafll være ganske trygge.
Gjest Chica Skrevet 17. mars 2006 #3 Skrevet 17. mars 2006 Når jeg var i Barcelona bodde jeg her: www.hostalgrau.com etter anbefalinger her inne. Det var sentralt og greit. Er jo ikke hotell, men var bedre enn enkelte andre hotell jeg har bodd på. Hadde dobbelseng og eget fint bad med dusj. Tror det skal være flere linker her inne med tips om hotell som sikkert har litt bedre standard enn dette. Du trenger vel ikke reisefølge?
Gjest Solsikke Skrevet 17. mars 2006 #4 Skrevet 17. mars 2006 Når jeg var i Barcelona leita jeg etter hotell på disse linkene Venere.com Activereservations.com Jeg bodde på Hotel Husa Barcelona Mar, kjempegreit hotel, 300 m fra stranda, men et godt stykke utenfor sentrum, måtte ta taxi/trikk etc. til byen, som var ganske tungvindt i og med at jeg brukte mer tid på shopping og sightseeing i byen enn på stranda
Hu i Svingen Skrevet 17. mars 2006 #5 Skrevet 17. mars 2006 Ja, søk på venere - veldig bra side! Anbefaler å bo sentralt, gjerne i en sidegate til ramblaen. Sist jeg var der bodde jeg midt på selve la Rambla, og vi betalte ca. 1000,- per døgn for dobbeltrom med balkong til to personer. Det var veldig fint å ha utsikt til Ramblaen. Har også bodd på et utrolig slitent hotell i en sidegate nederst på ramblaen, og da betalte vi 250/døgn for to personer i et lite rom med svært(!) enkel standard. Sjekk lesernes kommentarer på venere.com, der får du mange bra tips.
Catzy Skrevet 19. mars 2006 #6 Skrevet 19. mars 2006 Har bodd på Hotel Fiesta Caspe, og vært veldig fornøyd. http://www.venere.com/hotel/?htid=204665&lg=en&tripref=28014 Ser at prisen for et dobbelrom i påsken ligger på 143 Euro per natt. Ikke sikker på hvor dyrt eller billig det er i forhold til resten av Barcelona, men det var et veldig OK hotell. Catzy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå