Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2006 #1 Skrevet 16. mars 2006 Jeg har rødt hennafarget hår og vil nå bli mørk igjen. Går det an å farge over henna? Med hva slags farge?
Gjest gjest1 Skrevet 16. mars 2006 #2 Skrevet 16. mars 2006 Hva med å prøve mørkbrun henna? Gjerne blandet med litt sort henna. Uansett vil nok håret ditt bli brunt med rødt skjær.
apple Skrevet 16. mars 2006 #3 Skrevet 16. mars 2006 Du kan farga over med brun/svart henna. Men eg ville vore veldig forsiktig med å prøva syntetisk hårfarge. Prøver ein å bleika hennafarga hår, så fører det bare til at hennaen trenger djupare inn i håret. Eg veit ikkje kva som skjer om du prøver å farga over med ein mørkare syntetisk farge, men det er i alle fall heilt "ufarleg" å farga over henna med henna.
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2006 #4 Skrevet 16. mars 2006 Hvor får jeg tak i brun henna? Er den på Body Shop noe bra?
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2006 #5 Skrevet 17. mars 2006 Og hva når håret nesten er svart av Hennafarge? Da må du regne med å ha svart hår helt til Hennafargen har vokst ut igjen. Men nå vet ikke jeg hvor langt hår du har da.
Annevenn Skrevet 18. mars 2006 #6 Skrevet 18. mars 2006 Eller du kan gå til frisøren, så slipper du å få palmesjokk. Jeg farvet håret rødt med henna fra Body Shop i min spede ungdom, fargen ble svæææært rød, og gikk aldri bort. Prøvde å farge over selv, men frisøren fikk det til til slutt.
Gjest Fruktfat Skrevet 18. mars 2006 #7 Skrevet 18. mars 2006 Eller du kan gå til frisøren, så slipper du å få palmesjokk. Jeg farvet håret rødt med henna fra Body Shop i min spede ungdom, fargen ble svæææært rød, og gikk aldri bort. Prøvde å farge over selv, men frisøren fikk det til til slutt. ← men husk at det kan koste en del...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå