Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en kvinnelig voksen kollega som aldri rydder og vasker etter seg, det ligger møkkete kniver og skjærefjøler og søl på kjøkkenbenken hver eneste dag😖 Mener hun at andre skal vaske opp? Hva sier dette om hva slags menneske hun er? 

Anonymkode: 909e0...fab

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er så fascinerende at man i tillegg til sitt ordinære arbeid skal måtte bruke tid på å krangle med kollegaer for å få de til å rydde etter seg selv

Anonymkode: 2ef51...41b

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Har en kvinnelig voksen kollega som aldri rydder og vasker etter seg, det ligger møkkete kniver og skjærefjøler og søl på kjøkkenbenken hver eneste dag😖 Mener hun at andre skal vaske opp? Hva sier dette om hva slags menneske hun er? 

Si fra til henne da ? 

Anonymkode: 613ff...9a8

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg ville sagt fra, og hvis hun ikke bedrer seg etter dette ville jeg sagt fra til nærmeste leder.

Ikke greit, som voksen er det minste hun kan gjøre å rydde opp etter seg. Blir ikke noe hyggelig arbeidsmiljø om andre stadig skal rydde opp etter henne.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hun er en latsabb og grisete. Egoist i tillegg. 

Anonymkode: 2e106...a2a

AnonymBruker
Skrevet

Er det kjøkken for personalet eller et kjøkken for gjester som kjøper mat? 

Anonymkode: 13015...944

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sett det inn på skrivebordet hennes. Hvis hun spør hvorfor er det bare å si at dere trodde hun skulle bruke det mer siden hun ikke satte det i oppvaskmaskinen.

Jeg gjorde det samme hjemme. Ga beskjed om at når de ikke satte ting inn i oppvaskmaskinen tok jeg som et tegn på at de ønsket å bruke flere ganger før det vaskes. Så de som lot ting ligge på benken fikk dette møkkete serviset dekket på ved neste måltid. Da tok de seg sammen.

Anonymkode: c04f0...f63

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hva sier dette om hva slags menneske hun er? 

Sånne spørsmål er jo i samme kategori som å grise på kjøkkenet…

Jeg hadde satt alt det hun drar ut over, oppi en eske og inn til henne. Så får hun si hva hun vil om det. 

Anonymkode: 9edad...ed6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det er så fascinerende at man i tillegg til sitt ordinære arbeid skal måtte bruke tid på å krangle med kollegaer for å få de til å rydde etter seg selv

Anonymkode: 2ef51...41b

Det skal man ikke. Du kan faktisk få sparken om du gjør det. 

Skrevet

Heng opp dette:

Rydd Opp - Metallskilt - METALLSKILT.NO

AnonymBruker
Skrevet
Phoenix Heart skrev (37 minutter siden):

Heng opp dette:

Rydd Opp - Metallskilt - METALLSKILT.NO

Det hjelper fint lite. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det hjelper fint lite. 

…og forresten, fordommen om ‘at det er mor som rydder’, kan være årsak til problemet i seg selv. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er renholder og rydder ikke opp noe etter de ansatte. Ikke vasker jeg banker heller,det er deres jobb. Har sett at det var jord (!) på benken i flere dager! Not my problem! 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg er renholder og rydder ikke opp noe etter de ansatte. Ikke vasker jeg banker heller,det er deres jobb. Har sett at det var jord (!) på benken i flere dager! Not my problem! 

Tror ikke det er renholderen som forventes å rydde og vaske etter sånne mennesker. Tror faktisk ikke de forventer at noen skal gjøre det. Tror de tror at de er alene på kontoret og kjøkkenet, og bare kan ta seg til rette. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...