AnonymBruker Skrevet 26. mai #1 Skrevet 26. mai Føler meg så sykt ekkel og vil bare forsvinne, er så flau og føler meg som verdens styggeste. Har prøvd å skrevet unnskyld til han men han svarer ikke, føler meg som verdens ekleste person. Hva feiler meg? Så vi hadde sex, og så skulle jeg ha butplug i rumpa, og det har gått bra hver eneste gang før og aldri vært noe problem, aldri skjedd noe. Nå denne gangen hadde jeg vondt i magen , og når han tok ut butplugen var det avføring på den og lukta avføring! og hadde det på meg også. Hvorfor? Jeg har jo vært på do tidligere. Han må jo syns dette er kjempe Ekkelt og nå vil han sikkert ikke møte meg mer, han svarer ikke mer Anonymkode: 4e36e...941
AnonymBruker Skrevet 26. mai #2 Skrevet 26. mai Det bør vel ikke komme som en overraskelse at man kommer bort i bæsj når man holder på oppi rumpa. Anonymkode: a89dd...d37 41 7
AnonymBruker Skrevet 26. mai #3 Skrevet 26. mai Hva sa du unnskyld for? Dere begge høres veldig umodne ut, og dere fremstår ikke en gang som å være i et forhold? Gud bedre, nå er det ikke lenge før neste flom. Anonymkode: 69b72...aaa 13 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai #5 Skrevet 26. mai Ian skrev (1 minutt siden): Når du leker med ilden så blir du... bæsja på Men har jo alltid gått bra før og hatt butplug i rumpa og aldri skjedd noe uhell. Så ble så sjokka når d skjedde. Aldri skjedd før derfor jeg trodde det skulle gå bra. Anonymkode: 4e36e...941 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai #6 Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men har jo alltid gått bra før og hatt butplug i rumpa og aldri skjedd noe uhell. Så ble så sjokka når d skjedde. Aldri skjedd før derfor jeg trodde det skulle gå bra. Anonymkode: 4e36e...941 Men det er ikke alltid det "går bra". Det er en risiko man tar ved den type aktivitet, det må både du og han være klar over. Og både du og han må tåle det. Gjør han ikke det, men likevel vil ha den type aktivitet så er han en idiot. Anonymkode: 2af9b...838 12 3
Anonym38! Skrevet 26. mai #8 Skrevet 26. mai sorry men helt ærlig. om han dropper deg pga det så er hen ikke verdt det. la han gå. 6 11
AnonymBruker Skrevet 26. mai #9 Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men har jo alltid gått bra før og hatt butplug i rumpa og aldri skjedd noe uhell. Så ble så sjokka når d skjedde. Aldri skjedd før derfor jeg trodde det skulle gå bra. Anonymkode: 4e36e...941 Herregud.. Sånn er livet. Tåler man ikke bæsj, tåler man ikke anal. De fleste ganger går det helt fint, helt til. Dropper han deg pga dette, er det like greit. Hva tror du selv analen er til? Rosedyrking? Anonymkode: d6c33...a7a 19 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai #10 Skrevet 26. mai Men ALLE som praktiserer anal har opplevd dette en eller flere ganger. Hvis man ikke tåler at slikt skjer, holder man seg unna rumpa. Enkelt.og greit. Og hvorfor i all verden ber du om unnskyldning for at kroppen din gjør det den skal, nemlig kvitte seg med avfall??? Håper dere er tenåringer. Og da har dere begge lært. All aktivitet medfører en risiko. Anallek medfører da avføring. Sånn er det bare. Anonymkode: 7f9de...6ab 9 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai #11 Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Herregud.. Sånn er livet. Tåler man ikke bæsj, tåler man ikke anal. De fleste ganger går det helt fint, helt til. Dropper han deg pga dette, er det like greit. Hva tror du selv analen er til? Rosedyrking? Anonymkode: d6c33...a7a Men d lukta, det er problemet. D lukta avføring!! Og det er enkelt. Aldri lukta det ved sex før. Men d som gjør at det er flaut er at det var jo ikke anal sex, hvis d har vært d har det vært mindre flaut pga vet d da kan komme avføring. Men d kom det bare ved å ha butplug i rumpa og det har aldri skjedd før. Har alltid kunne hatt den i rumpa uten noe problem Anonymkode: 4e36e...941
AnonymBruker Skrevet 26. mai #12 Skrevet 26. mai Hva sa du unnskyld for? Det er jo ikke noe du kunne styre. Anonymkode: ff2af...1b7 4 6
AnonymBruker Skrevet 26. mai #13 Skrevet 26. mai Så avføring luktet avføring? Hmmm. Dette kan skje hvemsomhelst. Er dere 16 år? Anonymkode: 05ca3...4db 12 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai #14 Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Men d lukta, det er problemet. D lukta avføring!! Og det er enkelt. Aldri lukta det ved sex før. Men d som gjør at det er flaut er at det var jo ikke anal sex, hvis d har vært d har det vært mindre flaut pga vet d da kan komme avføring. Men d kom det bare ved å ha butplug i rumpa og det har aldri skjedd før. Har alltid kunne hatt den i rumpa uten noe problem Anonymkode: 4e36e...941 Ekkelt mener jeg Anonymkode: 4e36e...941
AnonymBruker Skrevet 26. mai #15 Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men d lukta, det er problemet. D lukta avføring!! Og det er enkelt. Aldri lukta det ved sex før. Men d som gjør at det er flaut er at det var jo ikke anal sex, hvis d har vært d har det vært mindre flaut pga vet d da kan komme avføring. Men d kom det bare ved å ha butplug i rumpa og det har aldri skjedd før. Har alltid kunne hatt den i rumpa uten noe problem Anonymkode: 4e36e...941 Ja, avføring lukter. Det er helt umulig å ha avføring som ikke lukter, fordi det er avfall. Det er ingen forskjell for kroppen om den blir penetrert av en penis, fingre, dildo eller plug. Det er helt normalt og noe du må venne deg til tanken på om du vil fortsette å leke analt. Hvis ikke, er det ikke tingen for deg. Veldig, veldig umodent av ham og det samme virker du. Man får det man vet om. Når man er dårlig i magen og leker med lukkemuskelen, skal du være glad for at det ikke gikk alvorlig galt. Det kan også skje, nemlig.. Anonymkode: 7f9de...6ab 6 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai #16 Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva sa du unnskyld for? Det er jo ikke noe du kunne styre. Anonymkode: ff2af...1b7 Sant bare tror han skal kutte meg ut pga dette! Anonymkode: 4e36e...941
Fighter83 Skrevet 26. mai #17 Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Føler meg så sykt ekkel og vil bare forsvinne, er så flau og føler meg som verdens styggeste. Har prøvd å skrevet unnskyld til han men han svarer ikke, føler meg som verdens ekleste person. Hva feiler meg? Så vi hadde sex, og så skulle jeg ha butplug i rumpa, og det har gått bra hver eneste gang før og aldri vært noe problem, aldri skjedd noe. Nå denne gangen hadde jeg vondt i magen , og når han tok ut butplugen var det avføring på den og lukta avføring! og hadde det på meg også. Hvorfor? Jeg har jo vært på do tidligere. Han må jo syns dette er kjempe Ekkelt og nå vil han sikkert ikke møte meg mer, han svarer ikke mer Anonymkode: 4e36e...941 Leker man med analen så blir det innimellom kontakt med synlig avføring. Det er en risiko man alltid tar og om man er med på leken begge to så er det en risiko begge er med på å ta! Du har dermed ikke noe å være flau over selv om det er litt drittkjip erfaring å få😅 1
Doolittle Skrevet 26. mai #18 Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Sant bare tror han skal kutte meg ut pga dette! Anonymkode: 4e36e...941 Om han kutter deg ut pga det er det du som vinner, for da er han en dust du ikke vil ha uansett. 1 3
AnonymBruker Skrevet 26. mai #19 Skrevet 26. mai Dere burde vente med sex til dere blir voksne. Anonymkode: ccc8a...0bf 1 3
AnonymBruker Skrevet 26. mai #20 Skrevet 26. mai Den åpningen er til bruk av en ting; Å bæsje! Alt annet er ekkelt! Anonymkode: d2279...ae6 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå