AnonymBruker Skrevet mandag kl 09:47 #1 Del Skrevet mandag kl 09:47 Hei, jeg har vert sammen med kjæresten siden desember og jeg vil si at vi generelt har et godt forhold. i går gjorde jeg noe dumt. Kjæresten min hadde levert inn inn en oppgave og jeg satt foran PC-en hans mens han leverte noe på skolen. Då jeg har opplevd emosjonelle utroskap før følte jeg at jeg måtte lese meldingene som poppet opp til veilederen hans som er singel, vakker og på hans alder. Jeg har tidligere møtt henne og fortalt at jeg dater han. Det var formelle samtaler om skole og innlevering. Men i januar skulle de møtes for å snakke om utfordringene han hadde med psyken på en bar etter skoletid. Helst en plass med privatliv vart det skrevet. Jeg personlig synst det er veldig uprofesjonelt og flaut at jeg ikke visste noe jeg vet at det er helt galt å se gjennom meldinger. Jeg begynte å se gjennom Messenger osv men fant ingenting heldigvis. Ut i frå erfaring liker ikkje folk å føle seg anklaga. Jeg måtte jo selvsagt ta det opp med han og hvorfor han ikke hadde fortalt det.. det er flaut og skamfullt. Vi skvære opp på en måte, men jeg har hatt voldsom angst etter dette og har ikke tatt kontakt. jeg tror jeg trenger litt ulike perspektiver. Hvordan jeg bør håndtere denne situasjonen, for forhold gjør meg dessverre ulykkelig når jeg konstant må jobbe med å virke selvsikker Anonymkode: ce1c6...d84 1 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1842820-kj%C3%A6resten-g%C3%A5r-p%C3%A5-bar-med-kvinne-uten-%C3%A5-fortelle-meg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 10:05 #2 Del Skrevet mandag kl 10:05 Det kunne jeg funnet på å gjøre, og det kunne mannen ha gjort uten at jeg reagerte. Det er fint å møte en veileder/coach, selv en nær kollega, i en annen setting om man ønsker å ventilere litt. Senest forrige uke tok jeg og en kollega/leder av det motsatte kjønn en bedre lunsj i sola, bare for å kunne snakke ut om et-par saker i en hyggeligere atmosfære enn et møterom. Nevnte det for mannen, men det var bare fordi det var et sted jeg ville vi skulle prøve sammen en gang. Han husker det sikkert ikke en gang. Rett etter eller i tilknytning til jobb tenker jeg er normalt, og ikke noe man nødvendigvis trenger å opplyse om da det er tilknyttet arbeidsdagen. Utpå kvelden, alkohol, hemmeligholding er ikke det. Anonymkode: b9890...e14 3 1 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1842820-kj%C3%A6resten-g%C3%A5r-p%C3%A5-bar-med-kvinne-uten-%C3%A5-fortelle-meg/#findComment-36090995 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 10:10 #3 Del Skrevet mandag kl 10:10 det med falske forutsetninger biter deg litt i baken da TS om du forsøker fremstå som noe du ikke er ref usikker osv.. Anonymkode: 5eae7...cd2 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1842820-kj%C3%A6resten-g%C3%A5r-p%C3%A5-bar-med-kvinne-uten-%C3%A5-fortelle-meg/#findComment-36091022 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet mandag kl 10:14 #4 Del Skrevet mandag kl 10:14 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): jeg tror jeg trenger litt ulike perspektiver. Hvordan jeg bør håndtere denne situasjonen, for forhold gjør meg dessverre ulykkelig når jeg konstant må jobbe med å virke selvsikker Dersom du sliter med usikkerhet må du for all del ikke snoke på kjærestens laptop eller telefon. Dette vil ALLTID skape mistenksomhet og mistro. Dernest begår du et klokkeklart lov- og tillitsbrudd. Du blir problemet du forsøker å unngå. Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1842820-kj%C3%A6resten-g%C3%A5r-p%C3%A5-bar-med-kvinne-uten-%C3%A5-fortelle-meg/#findComment-36091044 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 10:14 #5 Del Skrevet mandag kl 10:14 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det kunne jeg funnet på å gjøre, og det kunne mannen ha gjort uten at jeg reagerte. Det er fint å møte en veileder/coach, selv en nær kollega, i en annen setting om man ønsker å ventilere litt. Senest forrige uke tok jeg og en kollega/leder av det motsatte kjønn en bedre lunsj i sola, bare for å kunne snakke ut om et-par saker i en hyggeligere atmosfære enn et møterom. Nevnte det for mannen, men det var bare fordi det var et sted jeg ville vi skulle prøve sammen en gang. Han husker det sikkert ikke en gang. Rett etter eller i tilknytning til jobb tenker jeg er normalt, og ikke noe man nødvendigvis trenger å opplyse om da det er tilknyttet arbeidsdagen. Utpå kvelden, alkohol, hemmeligholding er ikke det. Anonymkode: b9890...e14 Takk, det var et fint perspektiv. Jeg sliter veldig med følelsesregulering når det gjelder dette, og jobber mye med det. Men denne roa meg litt ned Anonymkode: ce1c6...d84 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1842820-kj%C3%A6resten-g%C3%A5r-p%C3%A5-bar-med-kvinne-uten-%C3%A5-fortelle-meg/#findComment-36091046 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 11:59 #6 Del Skrevet mandag kl 11:59 AnonymBruker skrev (1 time siden): Takk, det var et fint perspektiv. Jeg sliter veldig med følelsesregulering når det gjelder dette, og jobber mye med det. Men denne roa meg litt ned Anonymkode: ce1c6...d84 Tror også du skal ta til deg rådet om å ikke snoke, for da blir du din egen verste fiende. (i tillegg til at det er et tillitsbrudd). Det er så mye i min samtalelogg (og sikkert mannens) som lest utenfor kontekst kan oppfattes veldig feil. Jeg har en krevende jobb, i et mannsdominert miljø. Innimellom har man stått i stormen sammen, og får noen fine ord. Eller man avtaler å ta en debrief over en lunsj. Eller selv et glass utpå kvelden på jobbreise - det er hyggeligere enn å sitte alene på et hotellrom. For meg er det kollegaer, og ledere, og dels også venner etter tett samarbeid over mange år. Det er jo mannen jeg er sammen med og glad i. Om jeg merker at det er en annen interesse bak (enn kollegialt, eller vennskap), så trekker jeg meg mer unna. Slik har jeg jobbet, reist, og møtt det andre kjønn alene, i mange år nå. Uten at jeg noen gang har funnet på noe tull. Og så finnes det selvfølgelig de som misbruker en slik tillit. Men det du skal reflektere over er at disse kommer til å gjøre noe tull uansett hvor mange regler du har, uansett hvor mye du overvåker, uansett hvor usikker og utspørrende du er. Så du har alt å vinne på å bli mer avslappet i relasjonen, og stole på at den du velger deg som partner i livet, er trofast på alle måter. Anonymkode: b9890...e14 1 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1842820-kj%C3%A6resten-g%C3%A5r-p%C3%A5-bar-med-kvinne-uten-%C3%A5-fortelle-meg/#findComment-36091530 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:09 #7 Del Skrevet mandag kl 13:09 Du kan ikke si at dere generelt har ett godt forhold, når du har så liten tillit til han at du må lese meldingene hans. Ikke bare noen meldinger, men fem måneder tilbake i tid. For å så bli flau over at han ikke meldte i fra om plassering og agenda for ett møte med veilederen sin... Å kunne ta opp ting som psyken sin med veileder er helt normalt, og i mange situasjoner nødvendig når man sitter med oppgaver. Når du sier at du ble flau fordi du ikke hadde fått vite om det... Ville du vært fornøyd og komfortabel om han sa det til deg den gangen? Jeg skjønner at det er vondt å ha vært utsatt for drittsekker før, men det er også fryktelig vondt å bli anklaget for ting, og føle at man har meldeplikt ovenfor en partner, selv for møter i studie/arbeidssammenheng. Det er ekstremt vanskelig å vite at partneren tar seg friheter til å gå inn å lese meldinger, for det er ett svært grovt tillitsbrudd. Jeg hadde ikke tilgitt det. Anonymkode: 2b923...6ee 1 1 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1842820-kj%C3%A6resten-g%C3%A5r-p%C3%A5-bar-med-kvinne-uten-%C3%A5-fortelle-meg/#findComment-36091778 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå