AnonymBruker Skrevet 26. mai #41 Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg føler selv at jeg har gode nok antenner til å forstå om en dame ikke er interessert eller opptatt. Da trekker jeg meg alltid unna. Jeg kan helt ærlig si at jeg aldri har spurt en dame som har gitt meg avslag enda en gang, selv ikke med noen som var opptatt (uten at jeg visste om det) og i etterkant er blitt singel, da lar jeg det alltid være opp til damen om hun vil følge opp min invitasjon fra tidligere eller ikke. Jeg slenger heller ikke masse stygge kommentarer hvis jeg blir avvist, det er ikke min stil. Anonymkode: ec862...672 Men samtidig tror du at du ikke får napp fordi du ikke ser ut som Brad Pitt eller har BMW, og sånne holdninger skinner fort gjennom selv om man ikke sier det rett ut. Anonymkode: 8d9ab...8b6 6
AnonymBruker Skrevet 26. mai #42 Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men samtidig tror du at du ikke får napp fordi du ikke ser ut som Brad Pitt eller har BMW, og sånne holdninger skinner fort gjennom selv om man ikke sier det rett ut. Anonymkode: 8d9ab...8b6 Jeg sier bare at jeg ikke får napp på datingsider og der kjenner mange "normale" menn som er i samme båt som meg. Mulig du har andre erfaringer, det kan jeg ikke uttale meg om. Anonymkode: ec862...672
avent Skrevet 26. mai #43 Skrevet 26. mai La det heller komme naturlig! Om du finner tonen med ei av jentene så ser du an, ikke spør om en date etter å ha pratet i 5 min liksom. Kommer du i prat med noen av damene der så er jo det bare positivt. Men ikke spør om kaffe eller noe sånt før det virker naturlig. Den dagen det ser ut som hun liker deg så kan spør om en kopp kaffe 👍 Evt så kan du jo spørre hele gruppen om det kunne tenkt seg å møtes en fredag eller lørdag kveld for å ta noen øl feks. Alltid lettere å komme i kontakt med jentene da 😆 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai #44 Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Når de er i løpegrupper så er det nettopp for å slippe innpåslitne menn, de kan løpe trygt sammen med andre. Treffer nok menn på andre steder enn i løpegrupper. Og når de er 22 så dater de uansett ikke gutter. Er du i 20 årene så kalles du mann ikke gutt Unge voksne/damer må i dag forholde seg til så mange menn som mangler totalt antenner, og tror det er fritt frem uansett. Anonymkode: c7720...911 Kanskje du skal droppe å snakke for datteren din? Hun er voksen. Å nei, de er nok ikke der for å bli sjekket opp eller sjekke opp noen. Det kan like fult være din datter møter en kar i løpegruppa som hun syns er helt super. Jeg syns synd i menn jeg, som opplever damer med manglende antenner, som hater på menn og kaller dem for innpåsliten og gudene vet hva, for å vise NORMAL interesse. Du kan jo ikke ha opplevd mye her i livet, om du refererer til dette som å være creepy og setter kvinner i offerrollen. Menn som skriver her om å ha gitt opp å finne seg noen, blir rådet nettopp til å finne seg hobbyer og interesser hvor de kan møte noen. Når de spør om man kan be ut noen fra sånne arenaer, så er de ekle og creepy?! Det er ikke creepy og be ut noen på en god gammeldags måte, skjerpings! Anonymkode: 0a13b...287 7
AnonymBruker Skrevet 26. mai #45 Skrevet 26. mai avent skrev (4 minutter siden): La det heller komme naturlig! Om du finner tonen med ei av jentene så ser du an, ikke spør om en date etter å ha pratet i 5 min liksom. Kommer du i prat med noen av damene der så er jo det bare positivt. Men ikke spør om kaffe eller noe sånt før det virker naturlig. Den dagen det ser ut som hun liker deg så kan spør om en kopp kaffe 👍 Evt så kan du jo spørre hele gruppen om det kunne tenkt seg å møtes en fredag eller lørdag kveld for å ta noen øl feks. Alltid lettere å komme i kontakt med jentene da 😆 Jeg spør aldri en dame ut etter 5 min. Det tror jeg heller ikke sto i innlegget mitt? Anonymkode: ec862...672
AnonymBruker Skrevet 26. mai #46 Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (38 minutter siden): En kan jo bare tenke seg hvor sårbar en sped kvinne alene ute på joggetur langt inni skogen må føle seg. Skulle hun møte på et rovdyr av en mann der ute er hun sjakk matt. Anonymkode: ca516...fce Hva har dette med HI å gjøre? Anonymkode: 18346...1e5 4
AnonymBruker Skrevet 26. mai #47 Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Det står da rimelig i klartekst fra en god del innlegg fra kvinner i denne tråden at det ikke er innafor. Dere får det samfunnet dere ber om kvinner, så ikke kom å klag etterpå. Anonymkode: fd93b...16e Jeg har da aldri klaget over noe? Er veldig lykkelig gift. Men noen kortere forhold og hyggelige dates før det - med oppegående menn. Det synes som om du og TS sliter litt med sosiale kodekser, antenner og slikt? Anonymkode: ed974...81b 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai #48 Skrevet 26. mai Vet du i det hele tatt om de er single? Har du snakket med dem? Start med småprat og bli kjent. Vær obs på signaler om det er velkomment eller hun/de helst bare vil prioritere treningen sin. Om det etterhvert skulle vise seg interesse ut over småprat kan du spørre den utvalgte om kaffe. Bruk tid. Anonymkode: 11b03...306 1 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai #49 Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Det synes som om du og TS sliter litt med sosiale kodekser, antenner og slikt? Anonymkode: ed974...81b Hvor tar du det fra? Jeg skriver jo bare at man må respektere det mange kvinner her skriver om at det ikke er innafor å prøve å sjekke opp kvinner på en slik arena. Og som en naturlig videreføring at det i dag kun er lov å sjekke opp kvinner på dedikerte sjakkeplattformer. Det er jo det dere ønsker. Anonymkode: fd93b...16e
AnonymBruker Skrevet 26. mai #50 Skrevet 26. mai Ullvott skrev (1 time siden): Det kommer helt an på hvordan du går fram, tenker jeg. Seriesjekking, der du prøver deg på den ene etter den andre er ikke så stilig. Hvis det på den annen side er ei som utpeker seg, burde du prøve å komme i prat med henne. Det skulle da bare mangle, egentlig. Løpegrupper er en sosial arena der man møter andre med samme interesse (løping). At folk dater andre med samme interesser er bare normalt. Det unormale er jo om "alt" skal gå gjennom sjekke-apper. Har du tilgang til Aftenposten, kan du jo lese artikkelen i lenken. Det står ingen ting om creepy der. https://www.aftenposten.no/sprek/i/qPal3e/fant-kjaerligheten-i-loepegruppe Seriesjekking er ofte den eneste muligheten menn har fordi menn er mye mindre kresne enn damer. En vanlig mann må spørre mange damer før han finner ei som kanskje vil bli mer kjent. Anonymkode: 464e4...45e
AnonymBruker Skrevet 26. mai #51 Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Seriesjekking er ofte den eneste muligheten menn har fordi menn er mye mindre kresne enn damer. En vanlig mann må spørre mange damer før han finner ei som kanskje vil bli mer kjent. Anonymkode: 464e4...45e Det er helt vanlig og det er noe de fleste menn er innstilt på tror jeg. Å bli avvist for en mann er ikke nær så tøft som det er for en kvinne å bli avvist (hvis det i det hele tatt eksisterer). Anonymkode: ec862...672
AnonymBruker Skrevet 26. mai #52 Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er helt vanlig og det er noe de fleste menn er innstilt på tror jeg. Å bli avvist for en mann er ikke nær så tøft som det er for en kvinne å bli avvist (hvis det i det hele tatt eksisterer). Anonymkode: ec862...672 I utgangspunktet er det like tøft, vi bare blir det igjen og igjen så ofte at vi blir litt nummen for det. Anonymkode: 464e4...45e 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai #53 Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (2 minutter siden): I utgangspunktet er det like tøft, vi bare blir det igjen og igjen så ofte at vi blir litt nummen for det. Anonymkode: 464e4...45e Tja, usikker der. Jeg ble kanskje litt lei meg de første par gangene jeg ble avvist, men i dag merker jeg det ikke lenger. Hvis en dame sier nei takk i dag, er det sjeldent at jeg tenker noe særlig mer på det. Da går jeg helst bare videre og glemmer henne. Anonymkode: ec862...672
Scoops Skrevet 26. mai #54 Skrevet 26. mai Jeg kjenner flere som har truffet hverandre gjennom en løpegruppe. Da har det utviklet seg naturlig ved litt småprat i begynnelsen til og så gjerne ta en privat løpetur sammen. 1 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai #55 Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Kanskje du skal droppe å snakke for datteren din? Hun er voksen. Å nei, de er nok ikke der for å bli sjekket opp eller sjekke opp noen. Det kan like fult være din datter møter en kar i løpegruppa som hun syns er helt super. Jeg syns synd i menn jeg, som opplever damer med manglende antenner, som hater på menn og kaller dem for innpåsliten og gudene vet hva, for å vise NORMAL interesse. Du kan jo ikke ha opplevd mye her i livet, om du refererer til dette som å være creepy og setter kvinner i offerrollen. Menn som skriver her om å ha gitt opp å finne seg noen, blir rådet nettopp til å finne seg hobbyer og interesser hvor de kan møte noen. Når de spør om man kan be ut noen fra sånne arenaer, så er de ekle og creepy?! Det er ikke creepy og be ut noen på en god gammeldags måte, skjerpings! Anonymkode: 0a13b...287 Jeg har såpass godt forhold til min datter så dette er noe de sier selv og prater om. En grunn til at det finnes mange løpegrupper kun for damer. Er de på trening på den måten så vil de slippe menn som er der for å invitere/sjekke dem opp. Ellers har hun kjæreste på 3.året så regner nok ikke med at hun finner en i noen løpegruppe. Jeg har ikke sagt noe om creepy, bare sagt at løpegrupper ikke kanskje er stedet for å sjekke opp jenter som ts kaller dem, en bør lese rommet som det så fint heter. Og det er pokker ikke rart damer i dag hater på menn, det er så mye søppel der ute. En grunn til at menn velger en bjørn fremfor en mann🤣 Ellers er jeg godt gift med min mann gjennom mange år. Og skjerp deg selv og les hvilken ts du mener sier dette er creepy. Anonymkode: c7720...911 1 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai #56 Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Seriesjekking er ofte den eneste muligheten menn har fordi menn er mye mindre kresne enn damer. En vanlig mann må spørre mange damer før han finner ei som kanskje vil bli mer kjent. Anonymkode: 464e4...45e Hva vil seriesjekking si? Anonymkode: 1f3ea...37a
AnonymBruker Skrevet 26. mai #57 Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva vil seriesjekking si? Anonymkode: 1f3ea...37a Flørte med haugevis av damer til man finner noen som er interessert i å bli bedre kjent. Damer sier at kjærligheten kommer når man minst venter det, ofte når man ikke aktivt søker det. Da møter de kanskje på en mann som snakker med dame nr 37 og endelig finner noen som er interessert Anonymkode: 464e4...45e
AnonymBruker Skrevet 26. mai #58 Skrevet 26. mai Damer vil samtidig være den ene utpekte damen som mannen flørter med. Fordi hun var så spesiell og den eneste mannen ville ha. Men så er han altså på dame nr 37 fordi menn må snakke med så mange damer for å finne noen. Anonymkode: 464e4...45e
AnonymBruker Skrevet 26. mai #59 Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Hva har dette med HI å gjøre? Anonymkode: 18346...1e5 Alle menn er potensielle voldtektsmenn, sett fra en kvinnes ståsted. Kvinner har god grunn til å være skeptisk til fremmede menn, og dette er noe de fleste menn ikke har nok empati til å forstå overhodet. Anonymkode: 8034b...6a0 4 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai #60 Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Damer vil samtidig være den ene utpekte damen som mannen flørter med. Fordi hun var så spesiell og den eneste mannen ville ha. Men så er han altså på dame nr 37 fordi menn må snakke med så mange damer for å finne noen. Anonymkode: 464e4...45e Du hørtes veldig bitter og sutrete ut .... Hvis du har blitt avvist av 37 damer er det jo noe galt med deg, ikke dem. Anonymkode: 8034b...6a0 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå