AnonymBruker Skrevet 26. mai #1 Skrevet 26. mai Det finnes kaker man kan lage til hunder, men har ikke funnet oppskrift på bursdagskake til katt. Hva lager dere når katten har bursdag? Anonymkode: aefca...bb8
AnonymBruker Skrevet 26. mai #2 Skrevet 26. mai Den får bare litt ekstra godt våtfor og snacks som den liker. Spiser jo ikke så mye, så blir litt i meste laget med ei kake, men kan sikkert ordnes som en muffins eller noe. Anonymkode: 88972...105
AnonymBruker Skrevet 26. mai #3 Skrevet 26. mai Ikke noe. Det er en vanlig dag for katta. Anonymkode: e7b1a...fa3
AnonymBruker Skrevet 26. mai #4 Skrevet 26. mai Oppskrift? Ta ting katten din liker, danser på et fat. Ferdig. Anonymkode: 17235...8d5
Svett.svele Skrevet 26. mai #5 Skrevet 26. mai (endret) Jeg gir en type våtfôr han ikke får til vanlig, som er en slags mousse. Også setter jeg et tall lys i 😂 Tenner ikke på det en gang, så det er selvfølgelig bare for min egen del. På 17 mai fikk han et lite flagg i 😅 Endret 26. mai av Svett.svele Skriveleif 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai #6 Skrevet 26. mai Rund boks våtfôr. "Snopestang" (whiskas sticks) plassert på toppen som"kakelys". Pynter med kattegodteri. Blir ikkje pent, men kattane elsker det. Anonymkode: f9255...27e 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå