AnonymBruker Skrevet 30. mai #21 Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (På 27.5.2025 den 14.45): Sekk til 1500-2000kr til en fjerdeklassing? Det er jo bare dumskap 😅 Noen ganger er det greit å lære ungene sine at det ikke er så nøye. Om du alltid skal følge deg alle andre får, da vil du nok slite litt som mamma etter hvert. No er det sekk, så er det snapp, så er det cider, så er det sydentur etc.. (må bare presisere at vi har samlet inntekt på godt over 7Mnok, så ikke fordi vi ikke har råd). Anonymkode: e9c34...d5e Beckmannsekk koster 1000+, fjällreven også. Ekstrakost på 800 for noe som varer i årevis og brukes konstant er hverken dumskap eller penger ut av vinduet. Du med din presiserte høye inntekt: hvilken ekstravaganse unner du dine store barn selv? Hvem trenger vel iPad, pc, PS5, sko til over 1000, ferie til dyre plasser flere ganger i året eller spise ute? Ikke alle har råd, det er skikkelig urettferdig? Og bor du på mer enn 50 kvm? Da lærer de ikke at noen ikke har råd til hus vettu, flytt til en liten 2-roms på landet - så lenge de har egen seng går det nok fint. De må jo lære at det ikke er så nøye. Anonymkode: 21579...1b1
AnonymBruker Skrevet 30. mai #22 Skrevet 30. mai Jeg kjøpte denne til min som begynner i 4 klasse til høsten. https://beckmann.no/barneskole/3-7-klasse/skolesekker/sport-junior-color-camo/ Bare hele er blå, jeg var skikkelig heldig fant den sekken, med penal og gymbag til 700 kr på januarsalget. Anonymkode: fcd64...a9f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå