AnonymBruker Skrevet 26. mai #1 Skrevet 26. mai Litt langt, men håper dere leser. Det har vært så frem og tilbake med en jeg likte tidliger . Idag er viomtrent dom et gammelt ektepar, virker som vi egentlig liker hverandre men ingen vil innrømme det. Jeg ble singel i 2020 og begynte å rote med han her i 2021. Det var kun sexrelatert, han var nettopp kommet ut av et samboerforhold selv. Han er utenlandsk, men bodd alle år i Norge. Vi fikk fort tiltrekning, men i perioder har vi hatt avstand/kranglet litt. Han har hele tiden sagt at jeg må stoppe å være så gal etter andre menn og "pikk". Bruker sterke ord og har nevnt at jeg bedriver horeri fordi jeg hadde sex med en annen en enn han, (vi var jo ikke ekslusive). I 2023 fant han ut at jeg hadde hatt med meg en hjem og fikk mld neste dag at jeg hadde gått bak ryggen hans, han klikka og sa at jeg ikke var til å stole på, sa at han visste alt om meg og mitt liv. Allikevel klarte vi å bli venner igjen og ha et langvarig koseperiode. Nå den siste tiden klandrer han meg fortsatt for at jeg dipper f*tt* opp i andre menn. Noe jeg ikke gjør. I april ringte han meg X stall ganger etter hverandre og skrev sinte mld. Jeg er svak for denne idioten (sorry) men jeg trenger nok noen å prate med fordi jeg fortjener å ha en snill mann i livet. Han sier at han kan velge og vrake i damer, at han er bossen og han vet best. Jeg fikk et hormonellt utbrudd på han for 2 dager siden da han ikke svarte. Han manipelerer meg - tror jeg, fordi jeg blir avhengig av han samt misliker han også. Da han ikke tlf ble jeg rasende. Idag ville han prate med meg og så vi møttes. Han mente jeg burde få hjelp for en uoppdaget adhd, at jeg hadde en diagnose. Og at ikke det var rart jeg ikke fikk meg mann når jeg var slik. Sa at nå er det siste gang vi sees pga min oppførsel og igjen måtte slutte med å holde han for narr og slutte å lyve. Han hadde holdt seg til meg hele tiden men nå ville han se etter andre damer. Dette etter at jeg skrev i sinne i forgårs at jeg hadde kontakt med en mann. Samtidig ville han tilslutt idag at jeg skoleelever ta en BJ på han. Altså. Helt galskap det her. Men trenger noe lovende ord. Han trykket meg ned idag og jeg begynte å gråte. Sa at mulig vi kunne ha kos en siste om noen dager men at ikke sikkert han ville det ei gang. Kan det faktisk være at han har funnet ei nå og legge alt over på meg? Eller liker han meg bare bruker alt dette? Han blir ganske aggressiv men har aldri rørt meg. (Jeg er norsk og samme temperament. ) Vi klarer av en eller annen grunn å havne tilbake til hverandre igjen og igjen. Han sier det er siste gang neste gang, men det ville nok ikke blitt noe neste gang om han ikke ville. Mie33 Anonymkode: 19f3f...7f8
AnonymBruker Skrevet 26. mai #2 Skrevet 26. mai Du må jobbe med selvrespekten. Anonymkode: b154a...419 3 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai #4 Skrevet 26. mai Det virker jo som du driver med en form for selvskading. Det burde du finne ut av. Anonymkode: 7a10a...64e 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai #5 Skrevet 26. mai Ingen ektepar jeg kjenner oppfører seg sånn. Anonymkode: 07cda...73e 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai #6 Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ingen ektepar jeg kjenner oppfører seg sånn. Anonymkode: 07cda...73e Vi har aldri vært kjærester (sat det feil kategori) Men han sier at han snart ikke orker mer fordi eg ødelegger alt. Lurer på hvorfor han skal trykke meg ned når han innerst inne liker meg? Han er chilener og temp deretter. Vi er 33 og 36 Anonymkode: 19f3f...7f8
AnonymBruker Skrevet 26. mai #7 Skrevet 26. mai Dette handler ikke om normalt man sliter litt i forholdet type ting, men ting man enten bør slå ned på og bli behandlet. Be om parterapi ofte trenger man en 3 part inn så man kan snakke som voksene mennesker og løse ting. Forandrer det seg ikke så ville jeg gått, noen ganger funker det ikke og man skal ikke finne seg i hva som helst fra en som selv burde skaffe seg hjelp. Men ta tak i det nå Anonymkode: 6c46c...f47
AnonymBruker Skrevet 26. mai #8 Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Vi har aldri vært kjærester (sat det feil kategori) Men han sier at han snart ikke orker mer fordi eg ødelegger alt. Lurer på hvorfor han skal trykke meg ned når han innerst inne liker meg? Han er chilener og temp deretter. Vi er 33 og 36 Anonymkode: 19f3f...7f8 Men hvorfor finner du deg i det? Det eneste du kan kontrollere er deg selv, du må finne ut av hvorfor du er så lite glad i deg selv at du godtar å bli behandlet som dritt. Anonymkode: b154a...419
AnonymBruker Skrevet 26. mai #9 Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Dette handler ikke om normalt man sliter litt i forholdet type ting, men ting man enten bør slå ned på og bli behandlet. Be om parterapi ofte trenger man en 3 part inn så man kan snakke som voksene mennesker og løse ting. Forandrer det seg ikke så ville jeg gått, noen ganger funker det ikke og man skal ikke finne seg i hva som helst fra en som selv burde skaffe seg hjelp. Men ta tak i det nå Anonymkode: 6c46c...f47 Men hvilken relasjon tror du han har til meg? Han bruker tid. Av og til er han sur/bitter, legger skyld på meg. Så kan jeg være stille, og han kan begynne å bli supergrei, skrive at han vil være menge hos meg, dra på kjøretur og kjøpe burger. Mulig han er bipolar, siden han er så opp og ned. Nei jeg føler litt tiltrukket av han. Vet det er kjempedumt å ha så lite selvrespekt. Men han viser gode sider også. Nå bare legger han alt over på meg og sier det muligens er siste gang han kommer til meg til uka nå. Anonymkode: 19f3f...7f8
AnonymBruker Skrevet 26. mai #10 Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Men hvorfor finner du deg i det? Det eneste du kan kontrollere er deg selv, du må finne ut av hvorfor du er så lite glad i deg selv at du godtar å bli behandlet som dritt. Anonymkode: b154a...419 Jeg burde sikkert gått til behandling. Til og med han sa det. Jeg burde prate med en psykolog sa han. Anonymkode: 19f3f...7f8
AnonymBruker Skrevet 26. mai #11 Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Men hvilken relasjon tror du han har til meg? Han bruker tid. Av og til er han sur/bitter, legger skyld på meg. Så kan jeg være stille, og han kan begynne å bli supergrei, skrive at han vil være menge hos meg, dra på kjøretur og kjøpe burger. Mulig han er bipolar, siden han er så opp og ned. Nei jeg føler litt tiltrukket av han. Vet det er kjempedumt å ha så lite selvrespekt. Men han viser gode sider også. Nå bare legger han alt over på meg og sier det muligens er siste gang han kommer til meg til uka nå. Anonymkode: 19f3f...7f8 Han har en kontrollerende relasjon til deg. Han bruker deg som en tømmestasjon og bryter deg ned. Alle har gode sider, mordere, voldtektsmenn, narsissister osv. Det betyr ikke at du skal finne deg i de negative sidene deres. For din egen del bør du bryte all kontakt med han, helst i går! Anonymkode: 4581c...d44 1
Chantielle Skrevet 26. mai #12 Skrevet 26. mai Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: Sitat * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.
Anbefalte innlegg