Egenskap Skrevet 26. mai #1 Skrevet 26. mai (endret) Jeg anser Fremskrittspartiet som stor favoritt til å vinne valget. Fra Frp får du ikke valgflesk, falske løfter, men ett nytt Norge med ny retning. Lavere skatter, fjerne formueskatten... Det er nå vi får se hvem som bor i befolkningen. Med slike løfter FrP gir så kan jeg ikke annet enn å tro Frp får 50% av stemmene. Endret 26. mai av Egenskap 6 2
Flintis Skrevet 26. mai #2 Skrevet 26. mai (endret) Hvordan blir det om så skjer? Endret 26. mai av Flintis
Supernaut Skrevet 27. mai #3 Skrevet 27. mai Egenskap skrev (På 26.5.2025 den 8.45): Jeg anser Fremskrittspartiet som stor favoritt til å vinne valget. Fra Frp får du ikke valgflesk, falske løfter, men ett nytt Norge med ny retning. Lavere skatter, fjerne formueskatten... Det er nå vi får se hvem som bor i befolkningen. Med slike løfter FrP gir så kan jeg ikke annet enn å tro Frp får 50% av stemmene. Herlig ironi. 21 3 8
isakmann Skrevet 28. mai #5 Skrevet 28. mai Helt klart 😄 Genialt parti, som blir backet opp av skipsredere og rikfolk, og de klarer få uføretrygdede og småkårsfolk til å stemme på en politikk som bare gavner de 5% rikeste. Minstepensjonister, som ikke betaler skatt, stemmer på et parti som skal fjerne skattene. Utrolig 😳 Det eneste de oppnår er at goder de har forsvinner fordi de ikke blir finansiert lenger. 21 15
Buffelo Skrevet 28. mai #6 Skrevet 28. mai (endret) Er du blitt FRP radikalisert og er båøyd nok til å tru på at det blir en politisk revlusjon i Norge med FRP i førersete så må dere for all del stemme FRP. Det blåser en FRP-vind over Norge nå som det også gjorde også da FRP gjorde eit "brakvalg " 1989 for 36 år sidan med Karl i Hagen, i førerstet. Karl i Hagen revlusjonerte norsk politikk , og trefte utvilsamt en "nerve " hos folk flest når han reiste rundt å messet om FRP politikken som førte til velgerflukt fra m.a AP og H til FRP. Valgløfte til Stør og Co var at nå var det "vanleg folk sin opptur" medan det er blitt "vanleg folk sin nedtur". Utfordringen idag er at poklitikerne har beveget seg bort fra "vanleg folk" anten dei kommer fra høgre eller venstre, og tilliten er svekka. Den genrasjonen som opplevde denne politiske revlusjon på 1990 har den selvsagt fortsatt på minnebrikka. S.Listhaug har utvilsamt bare snudd plata, og en blåkopi av Karl I Hagen sin politiske holdninger. Trump er S.Listhaug sitt forbilde, og FRP politikk er en forolengelse av amerikansk velferdspolitikk. Valgløfte hos FRP var m.a. bort m/ bompenger. Bort m/ vegavgiften på kjøretøy. Økning i alderpensjonen. Stykkpris ved oprasjon Helseforsikringer for alle Bestemor utpå anbod. Frislepp på byggesaker. Endret 28. mai av Buffelo 2 2
NordicViking Skrevet 28. mai #7 Skrevet 28. mai Egenskap skrev (På 26.5.2025 den 8.45): Lavere skatter, fjerne formueskatten... Det er nå vi får se hvem som bor i befolkningen. Med slike løfter FrP gir så kan jeg ikke annet enn å tro Frp får 50% av stemmene. Har ikke Frp lovet det samme i 50 år da? Og det uten å være i nærheten av 50%? 😁 9 3
Socketlicker Skrevet 28. mai #8 Skrevet 28. mai isakmann skrev (5 timer siden): Helt klart 😄 Genialt parti, som blir backet opp av skipsredere og rikfolk, og de klarer få uføretrygdede og småkårsfolk til å stemme på en politikk som bare gavner de 5% rikeste. Minstepensjonister, som ikke betaler skatt, stemmer på et parti som skal fjerne skattene. Utrolig 😳 Det eneste de oppnår er at goder de har forsvinner fordi de ikke blir finansiert lenger. Folk flest synes de nyter godt av FRP-politikk, det er derfor de stemmer på partiet. Denne påstanden som stadig gjentas av sosialistene om at de bare tjener de rike er grundig tilbakevist, og velgerne har for lengst sluttet å tro på det tøvet. 8 7
Brunello Skrevet 28. mai #9 Skrevet 28. mai Socketlicker skrev (10 minutter siden): Folk flest synes de nyter godt av FRP-politikk, det er derfor de stemmer på partiet. Denne påstanden som stadig gjentas av sosialistene om at de bare tjener de rike er grundig tilbakevist, og velgerne har for lengst sluttet å tro på det tøvet. Det er jo ikke det. 4 7
PeeWee Skrevet 28. mai #10 Skrevet 28. mai Socketlicker skrev (22 minutter siden): gjentas av sosialistene om at de bare tjener de rike er grundig tilbakevist Hvordan er dette tilbakevist? 9 3
Gjest Tutte Skrevet 28. mai #11 Skrevet 28. mai (endret) isakmann skrev (6 timer siden): Helt klart 😄 Genialt parti, som blir backet opp av skipsredere og rikfolk, og de klarer få uføretrygdede og småkårsfolk til å stemme på en politikk som bare gavner de 5% rikeste. Minstepensjonister, som ikke betaler skatt, stemmer på et parti som skal fjerne skattene. Utrolig 😳 Det eneste de oppnår er at goder de har forsvinner fordi de ikke blir finansiert lenger. Hvor har du det i fra at de har tenkt til å fjerne skattene? Eneste skatten det har vært snakk om å fjerne er formueskatten. Det var da svært til overdrivelse. Ellers er det snakk om lavere inntektsskatt som vil gavne alle. Er det fjerning av formueskatten som får deg til å påstå at det kun vil gavne de 5% rikeste? Ønsker gjerne litt mer forklaring på hva du legger i det. Endret 28. mai av Tutte
jabx Skrevet 28. mai #12 Skrevet 28. mai Egenskap skrev (På 26.5.2025 den 8.45): Jeg anser Fremskrittspartiet som stor favoritt til å vinne valget. Fra Frp får du ikke valgflesk, falske løfter, men ett nytt Norge med ny retning. Hva har forandret seg da? FrP er jo kongen av valgflesk. Sitat Lavere skatter, fjerne formueskatten... Ja, formueskatten er ondskap. Man bør heller skattlegge når man faktisk tar ut verdier fra formuen. For eksempel tar opp lån med sikkerhet i formue. Men selve formuen bør man ikke tvinges til å selge unna bit etter bit for å betale skatt. 3 2
jabx Skrevet 28. mai #13 Skrevet 28. mai Socketlicker skrev (2 timer siden): Folk flest synes de nyter godt av FRP-politikk Hvorfor får ikke FrP rent flertall alene da? 7 2
Fortidsminister Skrevet 28. mai #14 Skrevet 28. mai Påstandene om FRPs politikk, troverdighet og populæritet i tråden er like troverdig som partiet selv, bombastisk og virkelighetsfjern. 10 3
Egenskap Skrevet 29. mai Forfatter #15 Skrevet 29. mai Frp er redelig i sin politikk. Det er viktig å fjerne falske skatter, hvor Norge behøver å berike seg på befolkningen. Det verste er at Norge ikke har råd til å bygge sykehus selv. 2 3
isakmann Skrevet 30. mai #16 Skrevet 30. mai Gjest Tutte skrev (På 28.5.2025 den 23.07): Hvor har du det i fra at de har tenkt til å fjerne skattene? Eneste skatten det har vært snakk om å fjerne er formueskatten. Det var da svært til overdrivelse. Ellers er det snakk om lavere inntektsskatt som vil gavne alle. Er det fjerning av formueskatten som får deg til å påstå at det kun vil gavne de 5% rikeste? Ønsker gjerne litt mer forklaring på hva du legger i det. "Gavne alle"? Hvis du er minstepensjonist, uten formue, og ikke betaler inntektsskatt, hvordan kan Frp politikk gavne deg? Dette er ofte kvinner fra deltidsyrker, og dem er det mange av. Frp politikk gavner de rikeste desidert mest. Det er sannheten. 6 3
Frottis Skrevet 30. mai #17 Skrevet 30. mai FrPs drømmesamfunn er mitt mareritt: ja til brede bilveier, billig kjøtt, alkohol og tobakk og ingen felles ordninger. Det eneste positive for meg med denne politikken, er at de som kjører mye bil, spiser og drikker usunt og har lite sjelsliv (slå det opp) dør raskere. Dette er ingenting jeg påstår, men det er vitenskapelig bevist. Dermed kan hver frp-er stemme ved færre valg. 8 3
Nymerïa Skrevet 31. mai #18 Skrevet 31. mai Jeg skal huske denne tråden til valget. Vi får se hvor god spåkone du er. 2 1
Buffelo Skrevet 2. juni #19 Skrevet 2. juni Statsministeren i Norge etter valget 2025 vil garantert fortsatt hete Jonas G Støre FRP vil sansynlegvis få flere kandidater på stortinget en H. 5
Druid Skrevet 2. juni #20 Skrevet 2. juni Personlig likte jeg best Sylvi Listhaug, som prøvde seg med en Trumpsk "Drill, baby Drill" ... uten å forstå at det betyr at norske skattebetalere skal betale utenlandske oljeselskaper for å tjene penger ... Det er tydeligvis ingen som har forklart henne hvordan Norsk sokkel virker. 6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå