AnonymBruker Skrevet 26. mai #21 Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har også sovebaby. Må vekkes etter leggetid for mat, for hun er langt inne i drømmeland. Av erfaring med mine to forrige barn, så er det nok tenner på gang, søvnregresjon eller bare uforklarlig hendelse..hehe... se ann noen dager hvordan dette utvikler seg, følg med på om babyen har mer behov for å tygge på noe enn vanlig.. Anonymkode: ae475...12d Er det fordi hun sover så lenge at du vekker for mat? Han har hendene i munnen hele tiden i hvert fall 😂 Begynte å gripe bevisst etter leker i går, men blir vel kanskje ikke oppvåkning på grunn av dette … søvnregresjon er vel at de får enda en ny søvnfase de skal gjennom. Har hendt han har våknet lett etter en liten time med søvn, suttet på hendene i 5 min og sovnet igjen også. Burde kanskje ventet lenger før jeg plukket ham opp i natt. Anonymkode: 5f2e7...88e
AnonymBruker Skrevet 26. mai #22 Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er det fordi hun sover så lenge at du vekker for mat? Han har hendene i munnen hele tiden i hvert fall 😂 Begynte å gripe bevisst etter leker i går, men blir vel kanskje ikke oppvåkning på grunn av dette … søvnregresjon er vel at de får enda en ny søvnfase de skal gjennom. Har hendt han har våknet lett etter en liten time med søvn, suttet på hendene i 5 min og sovnet igjen også. Burde kanskje ventet lenger før jeg plukket ham opp i natt. Anonymkode: 5f2e7...88e Ja, hun sover lenge, så må vekkes. Tror ikke det hadde gjort noe å la henne sove altså, hun er jo rund og god, har litt å gå på. Min blir 3 mnd etter endt uke, og ser at hun har hendene i munnen oftere, og tygger på dem. Så er nok tenner på gang her og. Har heldigvis ikke vært oppvåkning på natten på grunn av dette, enda. Mange nye inntrykk og alt de stadig lærer seg kan ha påvirkning på søvn hos de små. Er mye de skal ta innover seg etter endt dag. Så kan være babyen våkner pga dette også. Anonymkode: ae475...12d
AnonymBruker Skrevet 26. mai #23 Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja, hun sover lenge, så må vekkes. Tror ikke det hadde gjort noe å la henne sove altså, hun er jo rund og god, har litt å gå på. Min blir 3 mnd etter endt uke, og ser at hun har hendene i munnen oftere, og tygger på dem. Så er nok tenner på gang her og. Har heldigvis ikke vært oppvåkning på natten på grunn av dette, enda. Mange nye inntrykk og alt de stadig lærer seg kan ha påvirkning på søvn hos de små. Er mye de skal ta innover seg etter endt dag. Så kan være babyen våkner pga dette også. Anonymkode: ae475...12d Hvor lenge kan hun sove i strekk? Min har vel på det meste sovet 9,5 sammenhengende uten mat. Helsestasjonen mener det går fint så lenge han går fint opp i vekt. spennnende med tenner! Våknet jo av at han suttet på hendene, så kan jo være en sammenheng ja. Anonymkode: 5f2e7...88e
AnonymBruker Skrevet 26. mai #24 Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Jeg har også sovebaby. Må vekkes etter leggetid for mat, for hun er langt inne i drømmeland. Av erfaring med mine to forrige barn, så er det nok tenner på gang, søvnregresjon eller bare uforklarlig hendelse..hehe... se ann noen dager hvordan dette utvikler seg, følg med på om babyen har mer behov for å tygge på noe enn vanlig.. Anonymkode: ae475...12d Hvorfor vekke? Vår sover gjerne fra 20-21 en gang til 07.00, kunne ikke falt meg inn å vekke for mat. Samme med nr 1 Anonymkode: f15ce...2f3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå