AnonymBruker Skrevet 26. mai #2 Skrevet 26. mai Det tror jeg er VELDIG individuelt. Mannen min er 55 år, han er veldig viril fremdeles. Han kan fint ha sex flere ganger om dagen. Vi har sex flere ganger i uka - den uka som var hadde vi sex 4 ganger. Han er nok ikke like viril som da han var 20, men jeg vil absolutt ikke si at han har stagnert. Det er vel ikke meningan at man skal være like kåt som i tenårene hele livet heller. Men han har overhodet ikke ereksjonsproblemer, den er like hard som før. Anonymkode: 4f965...937 3 4
carlberner1 Skrevet 26. mai #3 Skrevet 26. mai Her: omkring 50-55. Før det var to runder sammenhengende helt fint. Nå blir'n helt slapp når det er fyrt av og det må en liten pause til før neste runde. Merker også at jeg er betydelig mindre stiv "i utide", det vil si til vanlig når jeg gleder meg og tenker på fine ting. Få år siden så var det rett til værs med kølla da, ikke nå lengre. Samme dama, samme opplegget, begge like eller om mulig enda mer fornøyde som før - men skrotten blir eldre. I tillegg er livet ikke enklere nå enn for få år siden, egentlig uendret tror jeg. Men hva som er skrott og hva som er sinn finner man jo aldri ut 3 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai #4 Skrevet 26. mai Stagnerte når jeg var 48. Mindre lyst. Og så fikk jeg hengeballer. Vet ikke om det har en sammenheng. Anonymkode: fb8dd...497 2
carlberner1 Skrevet 26. mai #5 Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er vel ikke meningan at man skal være like kåt som i tenårene hele livet heller. Anonymkode: 4f965...937 Neppe Husker heldagsprøve på ungdomsskolen med benner'n under pulten mer eller mindre hele dagen. En arbeidsdag som voksen på det viset kan sikkert være .. krevende 2
bullehurk Skrevet 26. mai #6 Skrevet 26. mai Veldig variabelt og individuelt, alt fra ca 35 - 55. Men som et "snitt" kan man vel si i 40-årene. Nå kommer det til å hagle med innlegg om at "min mann har aaldri, og er like sprek som når han var 20", men det er et biologisk faktum at testosteron-nivået hos menn faller med alderen. 1 2
Gratis Skrevet 26. mai #7 Skrevet 26. mai Det er jo en nedadgående prosess fra 30-35år. Hvor fort det går nedover har mye med livsstil, men ikke minst arv og gener.
AnonymBruker Skrevet 26. mai #8 Skrevet 26. mai Stagnerte muligens i 20 årene, men nedgang skjer sakte og umerkelig og det blir fortsatt sex mange ganger i uka som 65 åring, men ikke særlig mer en en sprut pr gang. Anonymkode: 237e6...6c4
AnonymBruker Skrevet 26. mai #9 Skrevet 26. mai 46 her. Gjorde mitt og litt til i alderen 25-35, både eksperimentering, forskjellige/antall damer og så videre. På et eller annet tidspunkt har du gjort det meste, og det er ganske enkelt ikke like spennende lengre. Det jaget etter nye trofeer, det forsvant rundt 35 ja. Men ikke mye mindre kåt, men andre former for utløsning. Nå er det helt greit med sex med kona et par ganger i uka, i tillegg runker jeg hver dag. Men dersom du tenker ereksjon, så var jo det helt galskap i tenårene, hadde stå nesten hele tiden. Anonymkode: 2aa74...a27 1
Mr X Skrevet 26. mai #10 Skrevet 26. mai Det er nok veldig individuelt, slik det også er med kvinner. Jeg er over 60 og kan ha daglig sex. 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai #11 Skrevet 26. mai Mannen min er 47 og vi har dessverre bare sex hver 3-6 mnd... Jeg tok det opp senest i går kveld da han igjen sa at jeg overdrev og at vi hadde sex mye oftere. Da tok jeg opp kalenderappen og viste han når vi sist hadde sex og han fikk bakoversveis. Det ble en lovnad om mer sex fremover da i det minste. Jeg for min del kunne gjerne tenkt meg sex 1-3 ganger hver dag. Anonymkode: a6f08...48a 3
AnonymBruker Skrevet 26. mai #13 Skrevet 26. mai Merket en endring rundt 45 år. Da ble sex også et overskuddsfenomen for ham, fra å tidligere egentlig bestandig være klar, uansett hvor sliten/stresset. (For min del har det bestandig vært behov for overskudd til sex.) Vil ikke kalle det å stagnere likevel. Vi har likevel sex flere ganger i uka, og har vi fri og ro kan vi gjerne ha sex to ganger samme dag. Det er bare en endring, ikke stagnasjon. Anonymkode: 693ac...53d 2 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai #14 Skrevet 26. mai For noen kvinner er det gjerne etter barn og ved overgangsalderen. For menn er det ofte aldri eller når hormoner faller (testosteron, dette kan taes som tilskudd). Anonymkode: dbbdf...c50 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai #15 Skrevet 26. mai Mannen er 65 og kan klare tre ganger om dagen, vanligvis blir det to. Testosteronnivået er målt til ganske høyt for alderen da.(28) Anonymkode: 84ba1...9d5 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai #16 Skrevet 26. mai Her skjedde det rundt 60. Ereksjonen er tregere, og av og til forsvinner den underveis. Frustrerende og trist at det har blitt sånn, men det er vel bare sånn det er å bli eldre. Har ikke tatt i bruk hjelpemidler. Kjenner at det er en kneik å komme over å anerkjenne at maskuliniteten ikke er slik den alltid har vært. Anonymkode: b83a3...38e 2 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai #17 Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (30 minutter siden): år hormoner faller (testosteron, dette kan taes som tilskudd). Ikke å anbefale, større risk for prostatakreft. Dette har jeg fra urolog på Volvat, ikke fra bedrevitere på KG. Anonymkode: c90ab...c87 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai #18 Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ikke å anbefale, større risk for prostatakreft. Dette har jeg fra urolog på Volvat, ikke fra bedrevitere på KG. Anonymkode: c90ab...c87 Min fastlege anbefalte tilskudd, så det er vel induviuelt. Prostata skal taes på alvor,med årlig sjekk så kan de fleste ta tilskudd (i samråd med lege). Anonymkode: dbbdf...c50 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai #19 Skrevet 26. mai Mannen min fikk merkbart sjeldnere lyst fra han var i midten av 40 årene. Samtidig blir han bare bedre og bedre som seksualpartner. Er jo et lite paradoks at evnene bare blir bedre og bedre, mens lysten blir sjeldnere og sjeldnere 😊 Anonymkode: c8458...58c 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai #20 Skrevet 26. mai Bare å slutte å ronke hver dag så øker testosteron nivået markant Er fler som skriver de ronker hver dag og klager på lite lyst Anonymkode: dc754...329
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå