Gå til innhold

Ikke sett eller snakket med kjæresten på 1-2 måneder...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

fordi han har "ghostet" meg en gang for typ fem år siden, i to måneder++, og da lå jeg med noen andre, som "ødela" han helt (hans ord). Ikke at det er det jeg har planer om, men jeg synes det hele er veldig forvirrende og vondt

Anonymkode: 9a8f4...e9a

Du høres utrolig tafatt og fjern ut. Som om du fornekter realiteten. Er dere rusmisbrukere?

Og hvorfor bor dere ikke sammen, etter så mange år?

Anonymkode: 02ede...fb6

• Liker 4

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

fordi han har "ghostet" meg en gang for typ fem år siden, i to måneder++, og da lå jeg med noen andre, som "ødela" han helt (hans ord). Ikke at det er det jeg har planer om, men jeg synes det hele er veldig forvirrende og vondt

Åja så da skal du bare tillate at han behandler deg som en dørmatte resten av livet? 

Du skulle aldri ha tillatt at han kom tilbake første gangen han gjorde det så hadde du sluppet å kaste bort enda 5 år til på han. Beklager men han har null respekt for deg og når du tillater at han behandler deg som en dørmatte så kommer han heller aldri til å få det.

Du må jobbe med selvrespekten eller så kommer du bare til å fortsette å møte menn med null respekt for deg.

Anonymkode: 12c1a...84a

• Liker 3
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Altså, når du ligger med andre hver gang han går i kjelleren er det ikke rart han ghoster deg. Dere har jo jo ikke noe ekte forhold dere. Knullekompiser kalles det der. 

Anonymkode: 7ff4e...78f

• Nyttig 1
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Regner med at du trodde at det var slutt da han ghosta deg for fem år siden. Noe de aller fleste ville tenkt, hvis kjæresten hadde "forsvunnet" i to måneder. Du gjorde ikke noe galt ved å gå videre. Det er hans egen skyld at han ble helt ødelagt som følge av det.

Hva var unnskyldninga hans da han kom tilbake den gangen? 

Hvorfor i alle dager ligger du med ham når han plutselig dukker opp? Han har ikke tid til deg bortsett fra når det klør i pikken, og han vet at du slipper ham til uansett hvordan han oppfører seg. Skal du virkelig kaste bort flere år på han her?

• Liker 3

Annonse

AnonymBruker

Uff stakkars deg. Dette er jo helt forferdelig. Jeg er i en litt lignende situasjon, men her er det fordi jeg vet at han har det kjipt og vi må jobbe med oss selv, hver for oss, fordi vi har så mye destruktive mønster. Min snakker ikke med noen andre, og er sykmeldt fra jobb også, så jeg vet liksom at det er det det er. Og jeg trenger også tid for å fikse min egen dritt. 

At fyren din gjør dette med deg uten å snakke med deg, og samtidig som han snakker med noen andre, helt ut av det blå, når du egentlig vil ha mye kontakt det er absolutt ikke OK. Sender deg en styrkeklem, dette er skikkelig vondt. ❤️ 

Anonymkode: 6f33c...443

AnonymBruker
hvaduikkeser skrev (På 25.5.2025 den 22.19):

Vært sammen i 10 år, men bor ikke sammen?

Det er ikke så uvanlig som du ser ut til å tro. Min kjære og jeg er også særboere, og har vært det i over ti år. 

Til TS, har han noen historie med psykisk uhelse? Jeg syns jo dette høres særs uvanlig ut, og ikke noe jeg hadde akseptert i det hele tatt. Men så spiller jo tidligere historie inn, og det kjenner ikke vi her på KG noe til.

Anonymkode: df03b...589

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...