Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Er i en vanskelig situasjon. Har så vidt snakket eller sett kjæresten på 2 måneder. Gikk fra å sees hver dag til at han så vidt svarer på meldinger. Han svarer ikke på telefonen. Har sett han to ganger da han kom innom og var desperat etter et ligg. 

Han sier at det er fordi det er fordi han har det så kjipt... Samtidig så ser jeg at snapscoren han økes masse hver dag, så noen snakker han jo med... (Ja, jeg vet, sykt teit å sjekke sånn, men hva skal jeg gjøre da?!)

Han unnviker å svare på hva han vil, om det er slutt, osv....

Jeg føler meg utrolig såret, men samtidig er jeg jo bekymret for han...

Føler ikke jeg kan snakke med noen om det heller, da jeg ikke vil snakke "dårlig" om han, men dette er jo en dårlig måte å behandle meg på? Får masse spørsmål fra familie om vi ikke er sammen lenger, klarer ikke holde fasaden oppe der heller mye lenger...

Anonymkode: 9a8f4...e9a

• Hjerte 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ta kontroll på situasjonen å gjør det slutt, du er verdt mer enn dette. Lykke til! 

Anonymkode: 1e405...30f

• Liker 33
  • Nyttig 13
Skrevet

Ehh… seriøst? Gå videre.

• Liker 15
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ta kontroll på situasjonen å gjør det slutt, du er verdt mer enn dette. Lykke til! 

Dette ! 

Anonymkode: ae5dd...a6a

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hei.

Er i en vanskelig situasjon. Har så vidt snakket eller sett kjæresten på 2 måneder. Gikk fra å sees hver dag til at han så vidt svarer på meldinger. Han svarer ikke på telefonen. Har sett han to ganger da han kom innom og var desperat etter et ligg. 

Han sier at det er fordi det er fordi han har det så kjipt... Samtidig så ser jeg at snapscoren han økes masse hver dag, så noen snakker han jo med... (Ja, jeg vet, sykt teit å sjekke sånn, men hva skal jeg gjøre da?!)

Føler ikke jeg kan snakke med noen om det heller, da jeg ikke vil snakke "dårlig" om han, men dette er jo en dårlig måte å behandle meg på? Får masse spørsmål fra familie om vi ikke er sammen lenger, klarer ikke holde fasaden oppe der heller mye lenger...

Høres ut som du er ghostet. For en kjip fyr 

• Liker 8
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hei.

Er dette en spøk??

Det er absolutt ingenting å lure på. Han har det ikke vondt når han vil tømme seg og klarer å opprettholde daglig kontakt med andre!

Hva ville du selv sagt til din venninne, søster eller datter? 

Bare la ham fortsette å utnytte dem, og bruke dem resten av livet eller til han bestemmer seg for noe annet..?

Ville slettet ham overalt og aldri snakket til ham igjen. 

Anonymkode: 5cb85...df0

• Liker 4
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt kan han ha det vondt selv om han har kontakt med andre

Anonymkode: 5aa67...be7

• Liker 1
Skrevet

Det der er ikke et forhold. Om han har alvorlige problemer må han være åpen om det og søke hjelp, men neppe det som er problemet.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Han er jo tydeligvis ikke sammen med deg lenger, du er bare ikke blitt informert om det enda.

• Liker 23
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Da er han ikke kjæresten din lenger, enkelt og greit.

Ikke sitt der som et hjelpesløst fjols og vent på å bli "valgt" av dette guttebarnet. Handlingene hans forteller deg alt du trenger å vite.

Anonymkode: 02ede...fb6

• Liker 12
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Han har jo ghostet henne, nekter å svare henne og oppført seg temmelig kjipt, så en liten revansj hadde vært på sin plass 😈

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Men kjære deg, du må ta ansvar for ditt eget liv. Du kan jo ikke la folk behandle deg som en dørmatte, jobb med selvrespekten.

Anonymkode: 12c1a...84a

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Dump

Anonymkode: 1658f...371

AnonymBruker
Skrevet

Egoist

Anonymkode: 98840...d9e

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
norw skrev (13 minutter siden):

Det der er ikke et forhold. Om han har alvorlige problemer må han være åpen om det og søke hjelp, men neppe det som er problemet.

Til info har vi vært sammen i nesten ti år.....

• Hjerte 2
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
PhilosopherSe7en skrev (12 minutter siden):

Han er jo tydeligvis ikke sammen med deg lenger, du er bare ikke blitt informert om det enda.

Ja er jo det jeg har tenkt og spurt om også? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Til info har vi vært sammen i nesten ti år.....

Ti år??? Jeg trodde dere var tenåringer i et ferskt forhold, basert på problematikken...

Så denne mannen er voksen? I så fall er det jo enda mer tragisk. Han er åpenbart psykisk syk. Konklusjonen blir allikevel den samme; Han har dumpet deg, han var bare for feig til å si det med ord.

Anonymkode: 02ede...fb6

• Liker 12
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja er jo det jeg har tenkt og spurt om også? 

Men hvorfor er det avhengig av hva han svarer? Hvorfor tar du ikke ansvar for ditt eget liv? 

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men hvorfor er det avhengig av hva han svarer? Hvorfor tar du ikke ansvar for ditt eget liv? 

fordi han har "ghostet" meg en gang for typ fem år siden, i to måneder++, og da lå jeg med noen andre, som "ødela" han helt (hans ord). Ikke at det er det jeg har planer om, men jeg synes det hele er veldig forvirrende og vondt

Skrevet

Vært sammen i 10 år, men bor ikke sammen?

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...