AnonymBruker Skrevet 25. mai #1 Skrevet 25. mai Ønsker tips om eksamener hvor man ikke skal skrive oppgaver, men bare svare på spørsmål. Ikke matte, men alle andre fag er jeg interessert i. Må være frie emner. Anonymkode: 26371...31f
AnonymBruker Skrevet 25. mai #2 Skrevet 25. mai Innføring i psykologi var sånn mener jeg å huske. Anonymkode: c068b...a66
AnonymBruker Skrevet 27. mai #3 Skrevet 27. mai AnonymBruker skrev (På 25.5.2025 den 20.02): Innføring i psykologi var sånn mener jeg å huske. Anonymkode: c068b...a66 Takk, det høres gøy ut så den skal sjekke nærmere. Anonymkode: 26371...31f
AnonymBruker Skrevet 28. mai #4 Skrevet 28. mai Det høres ikke ut som om dette er noe godt kriterium for å velge fag/studieretning altså... Anonymkode: bf4da...514 5
AnonymBruker Skrevet 28. mai #5 Skrevet 28. mai Jeg vil tørre å påstå at ingen studie har det hele forløpet?? det er jo høyere utdanning ikke barnehage Anonymkode: efc0b...685
AnonymBruker Skrevet 28. mai #6 Skrevet 28. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Det høres ikke ut som om dette er noe godt kriterium for å velge fag/studieretning altså... Anonymkode: bf4da...514 Jeg er egentlig ferdig med studier, og er i fast jobb. Men jeg liker å lære nye ting og savner å ha et mål med læringen, så jeg har tatt et par frie emner for moro skyld. Men jeg trives ikke så godt med lange eksamener hvor man skal skrive side opp og side ned. Foretrekker en mer intensiv eksamen. AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Jeg vil tørre å påstå at ingen studie har det hele forløpet?? det er jo høyere utdanning ikke barnehage Anonymkode: efc0b...685 Jeg har allerede tatt et par eksamener innen kjemi og biologi hvor man skal svare på spørsmål, så joda det finnes. Anonymkode: 26371...31f 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai #7 Skrevet 28. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Men jeg trives ikke så godt med lange eksamener hvor man skal skrive side opp og side ned. Foretrekker en mer intensiv eksamen. Da kan jeg anbefale firetimers skriftelig eksamen, det er passe intenst og ofte får man problemer med å holde seg under ordkravet og ikke omvendt. Anonymkode: 9fd29...3cf 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai #8 Skrevet 29. mai AnonymBruker skrev (22 timer siden): Da kan jeg anbefale firetimers skriftelig eksamen, det er passe intenst og ofte får man problemer med å holde seg under ordkravet og ikke omvendt. Anonymkode: 9fd29...3cf Det høres perfekt ut. Hvilke fag har det? Anonymkode: 26371...31f
AnonymBruker Skrevet 29. mai #9 Skrevet 29. mai AnonymBruker skrev (På 28.5.2025 den 13.02): Jeg vil tørre å påstå at ingen studie har det hele forløpet?? det er jo høyere utdanning ikke barnehage Anonymkode: efc0b...685 Uttalelsen med barnehage er vel relativt usaklig. Og det finnes mange emner der eksamen er i form av å svare på spørsmål. Hadde selv en i makroøkonomi forrige uke, og alle som har lest det vet at det er noen hakk over barnehagenivå 😅 Forøvrig er den første påstanden mer hold i tror jeg. Slike emner finnes, men å gå gjennom et helt studieløp uten å skrive en oppgave tror jeg skal holde hardt... Anonymkode: 28b36...cac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå