Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2006 #1 Skrevet 16. mars 2006 Jeg synes bare ALT er kjedelig/dårlig; har prøvd å se "Frustrerte fruer", "Lost" og sånt, men det fenger ikke i det hele tatt. Er jeg fullstendig gal? Bare lurer...Må tilføye at jeg elsker bra filmer/er film-fanatiker, så jeg er ikke helt på jordet, tvert imot. Men disse seriene er såååå hypet opp! Noen ser, så må ALLE se...eller?
Hu i Svingen Skrevet 16. mars 2006 #2 Skrevet 16. mars 2006 Ser ekstremt lite TV, men ser på både lost og DH (på pcen) likevel. Men hvis du ikke liker TV serier kan du bare la være å se på, ikke sant?
Gjest Gjesta Skrevet 16. mars 2006 #3 Skrevet 16. mars 2006 Jeg ser bare på tv 3 kvarter i uken, og det er når Frustrerte Fruer går.
Gjest Tristessa Skrevet 16. mars 2006 #4 Skrevet 16. mars 2006 Jeg ser aaaalt for mye tv, men det er fint lite av det jeg finner interessant. I'm trash, I know.
Gjest gjest1 Skrevet 16. mars 2006 #5 Skrevet 16. mars 2006 Jeg prøver å ikke følge med på for mye av ulike serier. Ender jo bare opp som dèn tv-slaven som planlegger livet rundt tv'n. Jeg har til og med sluttet og se Hotell Cæsar siden nyttår og er veldig fornøyd med det. Det jeg liker å se på om dagen nå er Skal vi danse og Idol. Ellers liker jeg Animal Planet og Dicovery godt.
Klips Skrevet 16. mars 2006 #7 Skrevet 16. mars 2006 Det er mindre og mindre å se på. Dessverre. Eller er det jeg som får kortere og kortere tålmodighet med tv? Greit nok hvis jeg stryker eller strikker samtidig, eller leser med ett øye i et blad, men full oppmerksomhet på tv? Sjelden. Jeg ser LOST, ja, dessuten Gilmore Girls og My name is Earl. Den eneste serien jeg virkelig digger er 6 feet under, men den har tatt pause igjen.
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2006 #9 Skrevet 16. mars 2006 Vi ser nesten aldri på tv. Hender vi ser nyheter og/eller debatter, og om vi er våkne får i hvert fall samboern med seg Frost på mandager. Men vi har masse film og serier på dvd, så tv-en blir jo brukt av og til. Synes tv er kjedelig, dessuten synes jeg det er bedre å kunne velge NÅR jeg vil se en serie/film enn å skulle være hjemme når det passer dem å sende...
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2006 #10 Skrevet 16. mars 2006 (nyheter på jevnlig basis får vi jo med oss ved å lese nettaviser, abonnere på Morgenbladet, høre på radio. Er jo ikke sånn at man blir uvitende om man ikke ser på tv-nyhetene)
Gjest Gjesta Skrevet 16. mars 2006 #11 Skrevet 16. mars 2006 (nyheter på jevnlig basis får vi jo med oss ved å lese nettaviser, abonnere på Morgenbladet, høre på radio. Er jo ikke sånn at man blir uvitende om man ikke ser på tv-nyhetene) ← Skriver under! Jeg ser veldig lite på TV, og ingen serier. Jeg skulle ønske jeg likte noen serier, men jeg gir kanskje opp altfor fort. Lost gav jeg opp etter to eller tre episoder, Frustrerte fruer irriterte meg fra dag 1. Jeg kan like Will&Grace en sjelden gang, men det er bortimot det hele. (Jeg liker serier som Fawlty Towers og Blackadder, men de er jo eldgamle, og jeg har sett alle episodene tusen ganger). Samboeren min, derimot, elsker serier. Han ser på Frasier og Seinfeld på dvd, har sett alle Prison Break-episodene, og de aller fleste av 24. Jeg vil også ha!
Gjest gjest1 Skrevet 16. mars 2006 #12 Skrevet 16. mars 2006 Jeg ser omtrent ikke tv i det hele tatt, det er jo stort sett bare møl på alle kanaler. Men tilbringer mye tid foran dataen da..........
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2006 #13 Skrevet 16. mars 2006 Ser dere ikke på nyheter.?? ← Trådstarter her; Yes, ser Dagrevyen på NRK kl 19. Ellers står radionen på nonstop, så jeg hører "dagsnytt atten"(en time) omtrent hver dag. Jeg mente alle SERIENE, det være seg "såper", doku-såper og reality-seriene....Fikk ikke helt fram poenget mitt; altså at alle ser ut til å kaste seg på bølgen så fort noe får mediadekning(f.ex "Skal vi danse"- står side opp og side ned om serien i tabloidavisene, og da blir det liksom noe man "må" se) Er det sånn??
Gjest Gjesta Skrevet 16. mars 2006 #14 Skrevet 16. mars 2006 Jeg er veldig glad i tv-serier jeg da. Men jeg følger aldri med på tv-sendinger, har ikke engang tv-antenne. Nyheter får jeg med meg på internett, og filmer og tv-serier lastes ned og ses på pc'en. Tv-serier jeg følger med på for tiden er Stargate SG-1, Battlestar Galactica, Lost og Supernatural.
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2006 #15 Skrevet 16. mars 2006 Jeg prøver å ikke følge med på for mye av ulike serier. Ender jo bare opp som dèn tv-slaven som planlegger livet rundt tv'n. Jeg har til og med sluttet og se Hotell Cæsar siden nyttår og er veldig fornøyd med det. Det jeg liker å se på om dagen nå er Skal vi danse og Idol. Ellers liker jeg Animal Planet og Dicovery godt. ← Vet ikke hva som er verst - ser at du har i snitt 20 innlegg pr. dag på Kvinneguiden Synes ikke et er verre å være slave av TV enn av PC`en...
Gjest Aurélie Skrevet 16. mars 2006 #16 Skrevet 16. mars 2006 Jeg har ikke TV jeg, så så greit er det Har stuet den vekk på boden og bruker heller web-tv for å få med meg nyheter og noen dokumentarer i ny og ne.
Hu i Svingen Skrevet 16. mars 2006 #17 Skrevet 16. mars 2006 Ser dere ikke på nyheter.?? ← Nei, leser aviser på nettet. Hvis det har skjedd noe spesielt så skrur jeg på 21-nyhetene den kvelden.
Gjest gjesta Skrevet 16. mars 2006 #18 Skrevet 16. mars 2006 Jeg ELSKER Frustrerte Fruer & 24.. Laster ned nye filmer da, og noen serier. Ellers lei av tv, det samma om og om igjen.
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2006 #19 Skrevet 16. mars 2006 Ser altfor mye på TV! Lar meg fenge av ting jeg ikke synes er interessant til og med.. (Nå skal det legges til at jeg er sykemeldt og får ikke gjort så mye annet fornuftig.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå