Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Min svigerinne&svoger har tre barn på 23, 25 og 27 år, der de to yngste bor hjemme enda.

I alle år har de feiret bursdagene til barna, og inviterer halve slekta til bursdagsfeiring fremdeles når barna fyller år.

Synes det er litt stress, når to av de har bursdag samme måned.

Anonymkode: 915e9...3c8

• Nyttig 1

Fortsetter under...

Vi er litt av og på. Noen ganger kommer vi på det og har tid og anledning, andre ganger renner det ut i sanden. 

Jeg skulle ønske vi var flinkere til å feire de små tingene (med små feiringer), for det gjør jo livet så mye kjekkere! 

Anonymkode: 8d699...f9c

Svigermor inviterer til tre store feiringer i år grunnet egen rund bursdag, mens jeg feiret min runde bursdag i år med å dra på fjelltur alene😅 Forskjellen på henne og meg er vel at hun trenger mange folk rundt seg for å feire, mens jeg trives best med å feire noe alene/med mann og barn. Begge mener at sin måte er best😆

Anonymkode: 5d471...58b

Ja, men bare med mannen. Lager noe bedre til middag, deler en vin om det treffer til en helg, kjøper en liten oppmerksomhet om det er mpl som er oppnådd innen noe f.eks. Livet har da PLENTY hverdager, så å lage litt moro utav fine anledninger må til. Vi feirer hver feriestart også vi, med faste tradisjoner. 

Anonymkode: 7a116...869

Vi kan "feire" det meste dersom vi f eks trenger en dårlig unnskyldning til å ta ett glass vin etc midt i uka ;) 😅Om det er at naboens huns er ren eller at en venninne har levert eksamen er ikke så viktig 🙃

Men utover det så feirer vi ikke annet enn runde bursdager egentlig :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...