Munchlax Skrevet 27. mai #61 Skrevet 27. mai Setter den ene håndflaten på madrassen, løfter kneet på samme siden som hånden opp i senga, for så gjøre det samme på andre siden. Ender da på alle fire. Krabber bort til innerste side før jeg legger meg ned på ryggen😂 Har ikke mulighet til å nå sengen hverken fra den andre siden eller fotenden. -K34
Hulderen Skrevet 27. mai #63 Skrevet 27. mai Nå testet jeg å sette meg på senga når jeg skulle legge meg. Det er helt latterlig, men da følte jeg meg gammel og skrøpelig!
GlitrendeSjokolade Skrevet 28. mai #64 Skrevet 28. mai Det har jeg ikke lagt så merke til. Kanskje det varierer. Tror jeg bare setter rumpa ned på og legger meg på rygg. Jeg havner i hvert fall i senga på en eller annen måte på rygg😂 Når jeg legger meg for å sove så legger jeg meg over på siden, men ofte sovner jeg på rygg også.
Rotemor Skrevet 28. mai #65 Skrevet 28. mai Hoppetaujenta skrev (På 25.5.2025 den 20.06): Jeg har en høy seng og gjør det akkurat som deg, trådstarter. . .og jeg tror at vi er mange! Jeg også! Hvis jeg skal sitte på kanten må jeg hoppe litt opp først. Hopping vet du alt om!!😀 2
Hulderen Skrevet 31. mai #66 Skrevet 31. mai Jeg kan nå informere om at min mann inntar sengen på samme måte som TS og meg 😁👍🏻 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni #67 Skrevet 1. juni Ikke tenkt over, men har ganske høy seng. Tror jeg som regel setter meg i senga, fx for å ta av sokker, og så legger meg på plass på siden, evt ved å "løfte" meg inn med en hånd. Tror ikke jeg bruker kneet da, det høres litt merkelig ut 😅 Anonymkode: 80297...d54
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå