Gå til innhold

Hvordan klyver du opp i sengen?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Mardina skrev (Akkurat nå):

Joda, men du skjønte sikkert hva jeg mente 😊

Detter er viktig☝️🤪

Anonymkode: 0bd0b...524

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kaster meg på rygg som om jeg hopper høydehopp. :)

Anonymkode: d773f...bd8

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg kaster meg i sengen 🤭måtte tenke på hva jeg gjør. Men ja går inn i rommet, da er jeg ved fotenden. Lukker døren og kaster meg i sengen. Lander på hele høyre side. Øverste delen av kroppen treffer sengen først kansje 🤔🤭☺️

37👍

• Liker 1
Skrevet

Som din mann, men aner ikke hvordan min kjære gjør det. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg varierer litt. Noen ganger gjør jeg som deg. Andre ganger kryper jeg oppi med begge knærne og legger meg på magen. Noen ganger legger jeg meg rett ned på magen uten å ha vært borti senga først. Noen ganger setter jeg meg først. Og noen ganger legger jeg meg rett sidelengs. I dag gjorde jeg det siste. 

Men jeg er en svært kaotisk person når det gjelder slike ting. Jeg har heller ingen fast rekkefølge på hva jeg har på først av undertøy og sokker, og kan fint finne på å ta på en sokk, så undertøy, kanskje en genser og så siste sokk f.eks. 

Anonymkode: 98560...0ef

• Nyttig 1
Skrevet

Tror jeg gjør begge deler. 
Dette er en litt artig greie, for din mann har rett i at den metoden er litt som et barn ville gjort det. 
Som en som har jobbet i eldreomsorg har jeg også begynt å legge merke til dette. Det er litt rørende å se spreke gamle damer på 90-100 som legger seg i senga på den måten der. Sånn har de gjort det siden de var småjenter. 💕
Men det store flertallet legger seg på måten din mann gjør. Den kjedelige måten. 😝

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Haha nå fikk du meg nettopp til å stå opp av senga, prøve forskjellige varianter. Aldri tenkt på dette før men gjør nok som din mann 🤣 artig tråd 

Anonymkode: 614c8...fa0

• Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Som din mann, men for en ting å legge merke til og kommentere hos andre 😅 jeg måtte teste for å se hva jeg gjør selv. Mange artige ting folk tenker på, som den tråden med hva man tar på først av bukse og sokker. Tidligere har noen til og med laget tråder om det er vanlig å stå mens man bruker toalettpapiret. 

Anonymkode: 8879a...3e0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Forskjellig hvordan jeg gjør det. Noen ganger så hopper jeg i senga. Noen ganger så kravler jeg oppi senga. Noen ganger så setter jeg meg og skyver meg til siden. Hvordan min mann gjør det aner jeg ikke. For jeg sover som regel. Jeg bare våkner av at han kommer under dynen min. Jeg er 44 år

Anonymkode: 62ab8...dca

AnonymBruker
Skrevet

Jeg setter meg på kanten, ca litt over midt på, bikker meg til siden og drar opp bena. Jeg sover på siden, så ingen grunn til å legge meg på rygg først. 

Anonymkode: e43dc...082

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Jeg varierer litt. Noen ganger gjør jeg som deg. Andre ganger kryper jeg oppi med begge knærne og legger meg på magen. Noen ganger legger jeg meg rett ned på magen uten å ha vært borti senga først. Noen ganger setter jeg meg først. Og noen ganger legger jeg meg rett sidelengs. I dag gjorde jeg det siste. 

Men jeg er en svært kaotisk person når det gjelder slike ting. Jeg har heller ingen fast rekkefølge på hva jeg har på først av undertøy og sokker, og kan fint finne på å ta på en sokk, så undertøy, kanskje en genser og så siste sokk f.eks. 

Anonymkode: 98560...0ef

Du liksom leviterer ned i senga da? :D

Anonymkode: 3e7cb...54e

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg måtte teste TS sin klyve-metoden, men den gir jo ingen mening :D eneste tilfellet jeg ser for meg å måtte bruke den, er hvis senga er for høy til å sette seg ned på. Og selv da ville jeg mer sannsynlig hoppet opp enn å klyve. 

Anonymkode: 8879a...3e0

AnonymBruker
Skrevet

Når dere står opp kan dere prøve å ta på buksa omvendt. Om dere vanligvis tar høyre bein først, gjør omvendt.

Dette er altså fryktelig ubehagelig🤭

• Liker 1
Skrevet

Både jeg og mannen gjør det på ca samme måte som TS. Og vi er begge 50+

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

for en morsom tråd! jeg måtte tenke etter :D og alt etter dagsformen så bruker jeg begge, men jeg kan også facepalme i sengen og bli liggende 🤣

Anonymkode: 5c779...80c

• Liker 1
Skrevet

Jeg er dypt fascinert over at mannen din legger merke til hvordan du klyver opp i sengen, og at han tydeligvis har observert såpass mange voksne og barn at han vet hva som er normalt. Jeg aner helt ærlig ikke hvordan verken jeg eller samboeren klyver opp i senga. Har aldri tenkt over at det finnes normale og unormale måter å gjøre det på, og at voksne gjør det annerledes enn barn.

Nå må jeg sannelig finne ut hvordan vi gjør det her i huset! :ler:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg også gjør som det TS - sitter aldri med rompa i senga, men legger meg i en glidende bevegelse rett ned i sideliggende stilling. 

Du bør fortelle din mann at selv om han gjør noe på en måte, trenger det virkelig ikke å bety at alle andre gjør det samme. 

Anonymkode: 4c60d...7c5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

for en morsom tråd! jeg måtte tenke etter :D og alt etter dagsformen så bruker jeg begge, men jeg kan også facepalme i sengen og bli liggende 🤣

Anonymkode: 5c779...80c

Du vet kanskje ikke hva "facepalm" betyr?

AnonymBruker
Skrevet

Etter å ha lagt meg i går vet jeg hva jeg gjør: Når jeg skal sette meg i senga og se en film eller noe før jeg legger meg, så setter jeg ett kne på senga samtidig som jeg snur meg rundt så jeg ender opp med ryggen mot hodeenden i senga. Om jeg skal legge meg ned, så setter jeg meg på senga og legger meg ned på ryggen. Jeg er høy og har ikke høy seng.

Anonymkode: 3e7cb...54e

Skrevet

Legger meg som mannen din

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...