Samantha Skrevet 15. mars 2006 #1 Del Skrevet 15. mars 2006 Viss du skal ha ei liste ala Friends? Som går ut på 5 "fri"personar du kan gjere det du vil med uten å bli tatt for å vere utro, kven skal det vere? (No snakkar vi Norge altså! ) Mi liste: 1. Gaute Ormåsen 2. Morten Harket 3. Pål Angelskar 4. Jon Almås 5. Kristian Kjelling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 15. mars 2006 #2 Del Skrevet 15. mars 2006 Jeg klarer ikke å komme på fem. Men dette må være den eneste: Her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2006 #3 Del Skrevet 16. mars 2006 Morten Harket, Christian Stenseng, Johnny Jensen, Roar Strand og Jens Arne Svartedal. Det er noe med øynene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markus i Oslo Skrevet 16. mars 2006 #4 Del Skrevet 16. mars 2006 Du mener med en av gangen? For fem stykker hadde jeg aldri orket. Da ville jeg tatt med meg Gunhild Sundsli (Sundli? Sundsli? Husker ikke) og fire av de aller ypperste her på Kvinneguiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 16. mars 2006 #5 Del Skrevet 16. mars 2006 Mads Ousdal Aksel Hennie Kronprinsen Nicolai Cleve-Broch Jonas Gahr-Støre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2006 #6 Del Skrevet 16. mars 2006 Sven O. Høyby Henrik Ibsen Pål Bang Hansen Arne Scheie Bjarne Håkon Hansen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest King James Skrevet 16. mars 2006 #7 Del Skrevet 16. mars 2006 (endret) ...Gunnhild Sundli .......... Pia Tjelta Lisa Stokke Kathrine Moholt Endret 21. mars 2006 av King James Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2006 #8 Del Skrevet 16. mars 2006 Norske menn: Øyvind Mund Jon Aalmås Kåre Magnus Berg Jan Øyvind Helgesen Ole Einar Bjørndalen Norske damer: Dothe Skappel Katrine Moholt Guri Solberg Solveig Barstad Jannecke Weeden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest milo Skrevet 16. mars 2006 #9 Del Skrevet 16. mars 2006 Sven O. Høyby Henrik Ibsen Pål Bang Hansen Arne Scheie Bjarne Håkon Hansen ← NEKROFIL??? Henrik Ibsen er død ikke mye igjen av han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 16. mars 2006 #10 Del Skrevet 16. mars 2006 janne formoe pia tjelta ane dahl torp elin tvedt cathrine moholt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 19. mars 2006 #11 Del Skrevet 19. mars 2006 1. Nicolay Cleve Brock 2. Idol-ørjan 3. Morten Gangs pedersen 4.vinnie i paperboys 5. Gaute ormåsen er litt usikker men Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ester Skrevet 19. mars 2006 #12 Del Skrevet 19. mars 2006 Erik Thorstvedt x 5. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 19. mars 2006 #13 Del Skrevet 19. mars 2006 Jeg klarer ikke å komme på fem. Men dette må være den eneste: Her ← Bergensere som treffer samboeren min for første gang sier han ligner sånn på Seternes. Så ædda bædda! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenJuliet Skrevet 19. mars 2006 #14 Del Skrevet 19. mars 2006 Nicolay Cleve Brock Jon Almaas Krompen Kathrine Moholt Dorthe Skappel Men ikke alle samtidig... kommer jo ikke inn på disse kjendis-nachspielene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 19. mars 2006 #15 Del Skrevet 19. mars 2006 Bergensere som treffer samboeren min for første gang sier han ligner sånn på Seternes. Så ædda bædda! ← Jeg har også vært sammen med en som ligner på ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 19. mars 2006 #16 Del Skrevet 19. mars 2006 i tilfeldig rekkefølge: Trond Espen Seim Espen Lind Dennis Storhøi Jon Almaas Og Jan Werner så klart................................. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffystuff Skrevet 19. mars 2006 #17 Del Skrevet 19. mars 2006 Kristopher Schau...4 til...hmmm, kommer ikke på flere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 19. mars 2006 #18 Del Skrevet 19. mars 2006 Jeg har også vært sammen med en som ligner på ham. ← Får bare håpe det ikke er samme mannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 19. mars 2006 #19 Del Skrevet 19. mars 2006 Får bare håpe det ikke er samme mannen ← Nei, min Bengt Sæternes var ikke rogalending. Dessverre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 19. mars 2006 #20 Del Skrevet 19. mars 2006 Du får kapre originalen denne gangen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå