AnonymBruker Skrevet 25. mai #1 Skrevet 25. mai Noen med erfaring eller tips om et program å følge? Er evig utrent med bunnpunkt nå etter et tøft svangerskap, men er nå i permisjon med baby på 1 mnd og vil gjerne trene meg ordentlig opp... Aner bare ikke hvor jeg starter, annet enn å øke lengde på trilletur. Hvordan bør jeg gå frem for å trene meg opp fra ingenting til å kunne løpe 5km neste år? 🤔 Anonymkode: 6e74f...544
AnonymBruker Skrevet 25. mai #2 Skrevet 25. mai 5k runner appen. Den het "Couch to 5k" før. Veldig gradvis. Anonymkode: a63b5...7d2 1
Anonym6789 Skrevet 25. mai #3 Skrevet 25. mai Jeg begynte bare helt rolig for 2 år siden når baby var 4-5 mnd. Var ute i noen få km i starten, gikk litt og løp litt. Økte distanse veldig sakte. Når jeg endelig klarte å pushe meg litt så økte distansen fort, og klarte i fjor høst å løpe halvmaraton. Jeg har virkelig aldri vært fan av løping, men tålmodighet har gitt resultater
AnonymBruker Skrevet 25. mai #4 Skrevet 25. mai Ville startet med noe barseltrening der de har fokus på knipeøvelser og core muskler før du løper.. Har du hatt 6 ukers kontroll hos jm og fått klar signal til å trene? Bestil evt kontroll hos fysio også for å se at muskler er klare til å trenes få evt tips til hva du skal fokusere på. Anonymkode: 962bc...a19
AnonymBruker Skrevet 26. mai #5 Skrevet 26. mai https://loplabbet.no/artikler/treningsprogram/12-ukers-nybegynnerprogram?gad_source=1&gad_campaignid=22590383274&gbraid=0AAAAA_vcfZWQRXPXH03lmsRm3dQ_Cq4ZY&gclid=Cj0KCQjwotDBBhCQARIsAG5pinNAscBmh_7oppCcgo-Sf8lki-Pm5eswmjdw6pAgiNQj7Aat2XRxQsUaArEPEALw_wcB Anonymkode: 56339...6b6
AnonymBruker Skrevet 27. mai #6 Skrevet 27. mai Spør AI?:) Den fikk meg til 5K på søndag(det var aldri planen, men så ble det gøy:P). Den kan også ta hensyn til hva du måtte ha av utstyr, plager, preferanser, fokusområder, tilleggstrening for å styrke et dårlig kne f.eks., og komme med forslag. Jeg pleier alltid å screenshotte resultatet fra treningsklokka for da ser den ganske fort om vi kan øke utfordringen. Anonymkode: f9f1f...d5c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå