Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg har vært en av flere admins på facebooksiden til min tidligere arbeidsplass. Jeg jobber ikke lenger der, og nå ønsker jeg å få fjernet meg selv derfra da ingen andre gjør det. Arbeidsgiveren som ga meg tilgang slutta lenge før meg, og sier han har glemt passordet til siden og dermed har ikke den nye ansvarlige fullstendig tilgang til siden. Når jeg prøver å fjerne meg selv så kommer det bare opp at jeg må skrive inn passordet.

Skjønner jo at det er sånn slik at man ikke får fjerna i hytt og pine, men jeg vil ikke ha tilgang til denne siden lenger. Noen som vet om en vei rundt for å få fjernet seg selv? Jeg finner heller ikke ut hvor man kontakter meta for få hjelp heller. Håper noen kloke hoder vet hvordan jeg kan bli kvitt maset til siden.

Screenshot_20250525_155630_Facebook.thumb.jpg.85bcf13a957b6c11458c5597b99c7e02.jpg

Anonymkode: 87e89...47f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er ditt eget personlige passord du skal skrive inn, ikke bedriften sitt :) Jeg gjorde dette nylig selv i en organisasjon jeg ikke er del av lenger. 

Men hvis det kun er du som har full tilgang i dag, bør du endre tilgangen til de andre som har tilgang så de har full tilgang.

Anonymkode: 454bf...6d3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...