AnonymBruker Skrevet 25. mai #1 Skrevet 25. mai Savner du og tenker du på henne fortsatt? Denne ene kvinnen du kunne ha blitt lykkelig sammen med, men tiden og omstendighetene rundt var ikke de riktige? Ville du hatt sjansen til å gjøre alt om igjen, for å ikke miste henne? Anonymkode: dbdde...470 1
anonym 555 Skrevet 25. mai #2 Skrevet 25. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Savner du og tenker du på henne fortsatt? Denne ene kvinnen du kunne ha blitt lykkelig sammen med, men tiden og omstendighetene rundt var ikke de riktige? Ville du hatt sjansen til å gjøre alt om igjen, for å ikke miste henne? Anonymkode: dbdde...470 Ja det ville jeg gjort. Jeg var på en upassende tid i live og var veldi usikker. Hadde jeg vist det jeg gjere i dag så hadde jeg satset mye mer 2
AnonymBruker Skrevet 25. mai #3 Skrevet 25. mai Nei, å se seg tilbake er bortkastet tidsfordriv. Er det noe det er mye av så er det mennesker. Anonymkode: 1b142...221
AnonymBruker Skrevet 25. mai #4 Skrevet 25. mai AnonymBruker skrev (3 timer siden): Savner du og tenker du på henne fortsatt? Denne ene kvinnen du kunne ha blitt lykkelig sammen med, men tiden og omstendighetene rundt var ikke de riktige? Ville du hatt sjansen til å gjøre alt om igjen, for å ikke miste henne? Anonymkode: dbdde...470 Menn som lar en potensiell god partner gå fra seg er veike. Da fortjener de det ikke. Om man klarer å samarbeide, støtte hverandre og har tillit til hverandre så vil jeg påstå at omstendighetene ikke har så mye å si. Anonymkode: 4b28d...edc 2
AnonymBruker Skrevet 25. mai #6 Skrevet 25. mai Prøver å ikke dvele på slikt, men jeg og en kollega hadde et godt øye for hverandre en stund, men jeg var redd for å tråkke i salaten. Noen måneder senere ble hun sammen med en annen nystartet kollega. C´est la vie. Anonymkode: 54edb...7d0 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai #7 Skrevet 26. mai Ja tenker endel på en kvinne jeg traff da jeg var yngre, har ikke truffet så mange i livet så hun er en av de få. I tillegg var det endel signaler fra henne og felles bekjente men jeg gjorde ikke noe med det, angrer jeg, vel både ja og nei, hun har sikkert funnet noen bedre enn meg (det håper jeg) men det er klart livet mitt kunne vært litt eller veldig annerledes hadde jeg tatt sjansen og det hadde blitt søt musikk 🙂 Anonymkode: a752a...8dc
AnonymBruker Skrevet 26. mai #9 Skrevet 26. mai Ja, flere. Eller det er vel bare en som var "the one", de andre var mer..... pokker at ikke jeg var mer "på", og fikk ligge med de. Sexmuligheter/fling som jeg misset rett og slett. Anonymkode: 32369...fe2 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai #10 Skrevet 28. mai Nei, har stort sett vært åpen for forhold med de. De har kun ville vært venner da Anonymkode: 7b4dc...cd5
Suttrekoppen Skrevet 28. mai #11 Skrevet 28. mai Tja, jeg tenker stadig på ungdomsskjærligheten jeg hadde med ei som varte i 4 år. Hun var ett herlig menneske og jeg tok henne for gitt. Idag er hun gift og har barn.
Blue Balloon Skrevet 28. mai #12 Skrevet 28. mai Det er et par stykker ja som jeg hadde god tone med. Tenkte ikke så mye på det der og da. Men etter at vi har mista kontakten, så har jeg tenkt mange ganger på hvor bra de egentlig var, og angra litt på at jeg ikke satsa noe mer der. Men ikke slik som har plaga meg voldsomt da, som jeg tenker på hver dag nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå