AnonymBruker Skrevet 25. mai #1 Skrevet 25. mai Flere? Jeg har nok flest meninger. Jeg liker flere stiler og ombestemmer meg hele tiden😫 Anonymkode: 6f784...d8f
AnonymBruker Skrevet 25. mai #2 Skrevet 25. mai Trenger du å ha en stil da? Kan du ikke bare velge de tingene du liker, så blir det koselig og litt eklektisk? Anonymkode: 079d6...de8 2 1
enkefru Skrevet 25. mai #3 Skrevet 25. mai Når 2 flytter sammen, blir det gjerne litt blandings i starten. De fleste har jo noe fra før, så mixes dette og det tilpasses over tid… slik finner dere ut hva dere trives med. Trenger ikke være en stil, veldig mange blander nytt og gammelt, minimalistisk og maximalistisk, i kanskje forskjellige rom, soner eller lignende.
AnonymBruker Skrevet 25. mai #4 Skrevet 25. mai Jeg har ikke èn stil; her er alt fra teak til rustikk til noe mer moderne. Fungerer kjempebra Anonymkode: 9ea28...fe6 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai #5 Skrevet 25. mai Trenger du still da? Her har vi blanding av alt. Henger tilogmed et helt elg okse hode på vegen, rådyr gevir, villsvin tenner. Blanding av brukt, nytt og arvet Anonymkode: 74899...630 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå