AnonymBruker Skrevet 25. mai #1 Skrevet 25. mai Har en hankatt på 6,5 måneder. Han er 3,4 kg og en blanding mellom skogkatt og main coon. Han er langhåret og ser større ut enn han er. Han spiser godt. Har kornfritt tørrfor og spiser ca 2 pakker våtfor i tillegg for dagen. I dag måtte jeg bade han for første gang og etterpå så jeg hvor magre beina hans ser ut. Fikk ikke noe tilbakemelding fra dyrlege på at han var mager da vi kastrerte. Vil tippe han har lagt på seg maks 600 gram på 7 uker. Vet jo at han er tyngre enn mange voksne katter, men han så skikkelig mager ut. Anonymkode: e94fb...75f
AnonymBruker Skrevet 25. mai #2 Skrevet 25. mai AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har en hankatt på 6,5 måneder. Han er 3,4 kg og en blanding mellom skogkatt og main coon. Han er langhåret og ser større ut enn han er. Han spiser godt. Har kornfritt tørrfor og spiser ca 2 pakker våtfor i tillegg for dagen. I dag måtte jeg bade han for første gang og etterpå så jeg hvor magre beina hans ser ut. Fikk ikke noe tilbakemelding fra dyrlege på at han var mager da vi kastrerte. Vil tippe han har lagt på seg maks 600 gram på 7 uker. Vet jo at han er tyngre enn mange voksne katter, men han så skikkelig mager ut. Anonymkode: e94fb...75f Har du sjekket han for parasitter i magen/orm? Anonymkode: 4ba08...d85
AnonymBruker Skrevet 25. mai #3 Skrevet 25. mai En hannkatt i Maine Coon rasen som er 6 måneder gammel vil vanligvis veie mellom 2,5 og 4,5 kilo. Ved 6 måneder er katter fortsatt i en vekstfase, så vekt kan variere litt avhengig av individet. Maine Coon er kjent som en stor katterase, og hannene kan vokse til å veie 6-8 kg som voksne, mens hunnene veier mellom 4-6 kg. https://www.anicura.no/for-dyreeiere/katt/hvilken_katt_passer_for_meg/maine-coon/#:~:text=Maine coon er kjent som verdens største katterase.,hunnen mellom 4-6 kg. Anonymkode: 8236c...ba4
AnonymBruker Skrevet 25. mai #4 Skrevet 25. mai Han fikk ormkur for 7 uker siden da vi fikk han. Har fulgt vaksineprogram. Anonymkode: e94fb...75f
AnonymBruker Skrevet 25. mai #5 Skrevet 25. mai Dyrlegen hadde sakt det om den var for tynn. De fleste er så vant til å se overvektige dyr at normal blir mager. De skal være slanke i den alderen. Anonymkode: 5e4a6...1d7 3
AnonymBruker Skrevet 26. mai #6 Skrevet 26. mai Min hunnkattunge er tynn 6mnd, 2kg og 46 gram, veterinær sa ingenting på det. Anonymkode: f19d3...1a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå