AnonymBruker Skrevet 25. mai #1 Skrevet 25. mai Med tanke på tyveri eller at de ødelegger det. Noen med erfaring? Anonymkode: 96fa9...d58
AnonymBruker Skrevet 25. mai #2 Skrevet 25. mai Bruke en tredjepartstjeneste med forsikring? Hyglo feks Anonymkode: 3630f...483 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai #4 Skrevet 25. mai Et solid depositum, gjerne noe tilnærmet utstyrets (brukt)verdi. Jeg skriver i annonsen at det leies ut for kr. X, med Y kr. i depositum, forhåndsbetalt med Vipps. Det er også bevisst at jeg bruker Vipps, det er bedre enn å få penger å hånda. Men så ser jeg an folk da... Enkelte "skjønner" jeg er skikkelige folk, og da dropper jeg depositumet. Anonymkode: b0244...e6e 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai #5 Skrevet 25. mai AnonymBruker skrev (6 timer siden): Med tanke på tyveri eller at de ødelegger det. Noen med erfaring? Anonymkode: 96fa9...d58 Snakk med forsikringsselskapet ditt og hør hvordan de foreslår å løse problemet ditt. Du vet aldri hvem som er seriøse og hvem som er svindlere i denne verden. Det enkleste er å ta vare på tingene sine selv, inntil innbruddstyvene eventuelt begynner å jobbe hos deg. De følger med på hva du har, og hva du legger ut til utlåns. Anonymkode: acfa5...68f 1 1
Høna79 Skrevet 25. mai #6 Skrevet 25. mai Bruk Hygglo, der inngår forsikring i den cut’s Hygglo tar. 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai #7 Skrevet 26. mai Leier mye dyrt utstyr og de sier det alltid går greit til privatpersoner. Leier feks stillas som koster over 150.000 nytt. Klart en ikke kan ta dep på 150.000,- Anonymkode: e1acb...08b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå