AnonymBruker Skrevet 25. mai #1 Skrevet 25. mai Jeg har en gutt på snart 17 år. Han er en rolig gutt, men jeg har dårlig erfaring med hans storesøster, som vi hadde utfordringer med i den alderen og tidligere. Hun begynte å drikke tidlig og prøvde hasj flere ganger. Jeg tror ikke at 17 åringen har begynt å drikke ennå. Han er mye hjemme eller uten å spiller fotball. I går var han hjemme hos en kompis. Skulle komme hjem rundt kl 24. Men da ringer han og sier han skal overnatte der. Og det er greit. Han har overnattet der flere ganger. Eneste jeg sier er at han må sette på snapkart. Da blir han oppgitt, men gjør det. Man vet jo ikke hva som kan skje, så er jo greit å vite hvor han er hvis noe skjer. Eller er jeg så preget av gamle erfaring at jeg tenker ikke klart. Anonymkode: f74f7...00c
AnonymBruker Skrevet 25. mai #2 Skrevet 25. mai Jeg har forståelse for at du er engstelig om du har dårlig erfaringer fra tidligere, men jeg tenker at det er jo ikke din sønn som har gitt deg de erfaringene? Han er 17.år, og snart myndig. Ba du han sette på kartet fordi de ikke stoler på at han er der han sier han skal være? Anonymkode: ab198...bfb
AnonymBruker Skrevet 25. mai #3 Skrevet 25. mai AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Jeg har forståelse for at du er engstelig om du har dårlig erfaringer fra tidligere, men jeg tenker at det er jo ikke din sønn som har gitt deg de erfaringene? Han er 17.år, og snart myndig. Ba du han sette på kartet fordi de ikke stoler på at han er der han sier han skal være? Anonymkode: ab198...bfb Når jeg tenker etter så gjorde jeg nok det ja. Men jeg stoler jo på han Anonymkode: f74f7...00c
AnonymBruker Skrevet 25. mai #4 Skrevet 25. mai Tenker det er mammahjertet ditt som vil dette, men at du som du sier kanskje har tillit og stoler på han. Du må bare lære å gi slipp, at du som mamma ikke alltid skal eller trenger å kontrollere hva som skjer, eller vite absolutt alt. Ekstremt vanskelig øvelse, men viktig. Anonymkode: ec4d7...c7a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå