AnonymBruker Skrevet 25. mai #1 Skrevet 25. mai Jeg jobber i hjemmesykepleien, og det er fare for streik. Jeg har aldri vært i streik. Så jeg lurer på hvordan det vil da gå med de som bor hjemme og trenger hjelp av hjemmesykepleie? Det er jo ikke alle som har pårørende som kan hjelpe til. Anonymkode: d88fd...755
AnonymBruker Skrevet 25. mai #2 Skrevet 25. mai De tar ut ansatte som ikke har jobber hvor streik fører til fare for liv og helse, for da blir det tvungen lønnsnemnd. Så jeg ville ikke vært så bekymret. De vil ikke kutte ut medisiner og nødvendige stell, for da blir det tvungen lønnsnemd med en gang. Anonymkode: c4994...cfc 1
Brunello Skrevet 25. mai #3 Skrevet 25. mai AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg jobber i hjemmesykepleien, og det er fare for streik. Jeg har aldri vært i streik. Så jeg lurer på hvordan det vil da gå med de som bor hjemme og trenger hjelp av hjemmesykepleie? Det er jo ikke alle som har pårørende som kan hjelpe til. Anonymkode: d88fd...755 Det går veldig dårlig. Det er derfor slike streiker alltid blir kortvarige. Selv om de med de dårligste pasientene ikke blir tatt ut i streik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå